Το carwow αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά κανάλια στο YouTube, σε ότι αφορά στις «μάχες» που διοργανώνει μεταξύ αυτοκινήτων. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές χρησιμοποιεί εξωτικές κατασκευές, όπως το Rimac Nevera που θα δούμε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Το εν λόγω κροατικό μοντέλο είναι το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, έχοντας καταρρίψει πολλά ρεκόρ. Ωστόσο, αυτή τη φορά οι αντίπαλοί του ανήκουν σε εντελώς διαφορετικό «στρατόπεδο», καθώς χρησιμοποιούν 2 τροχούς.
Το Rimac Nevera εμπλουτίζει την τροπαιοθήκη του!
Πιο συγκεκριμένα, το Nevera ανταγωνίζεται σε επιτάχυνση την κορυφαία RC16, με την οποία η KTM συμμετέχει στο MotoGP. Μάλιστα, στο τιμόνι της KTM είναι ο Dani Pedrosa, ο οποίος είναι και ο επίσημος οδηγός της ομάδας στο πρωτάθλημα. Από την άλλη πλευρά, τον τρίτο αντίπαλο αποτελεί μία Suzuki Hayabusa, η οποία είναι εξοπλισμένη με σύστημα υπερτροφοδότησης. Αυτό το χαρακτηριστικό κάνει την κατάσταση για το Rimac ακόμη πιο δύσκολη ή μήπως όχι;
Rimac Nevera: Ο νέος Βασιλιάς του Nurburgring!
Το Rimac Nevera, η KTM RC16 και η Hayabusa Turbo σε αριθμούς
Ξεκινώντας με το ηλεκτρικό Rimac Nevera, το μοντέλο διαθέτει ένα πανίσχυρο σύστημα κίνησης το οποίο διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες. Κάθε ένας από αυτούς, αναλαμβάνει την κίνηση κάθε τροχού του αυτοκινήτου. Από πλευράς ισχύος, το Nevera αποδίδει ακαριαία 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής. Ενέργεια στο σύστημα δίνει ένα πακέτο μπαταριών, με χωρητικότητα 120 kWh. Ωστόσο, όπως κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτσι και το μοντέλο της Rimac ζυγίζει αρκετά, φτάνοντας τους 2,3 τόνους.
Επιπλέον, η RC16 της KTM αποτελεί ένα κορυφαίο δημιούργημα στην κατηγορία των 2 τροχών, χρησιμοποιώντας έναν 4κύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου. Το αγωνιστικό μηχανικό σύνολο της KTM αποδίδει 270 ίππους και 120 Nm ροπής. Παράλληλα, το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνά τα 160 κιλά, χωρίς την ύπαρξη αναβάτη.
Bugatti Chiron SS vs Rimac Nevera vs Tesla Model S Plaid
Τέλος, η Suzuki Hayabusa Turbo ή αλλιώς Superbusa διαθέτει ένα επίσης 4κύλινδρο κινητήρα ο οποίος ωστόσο έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρων. Μάλιστα, με την ύπαρξη υπερτροφοδότη, η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 380 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 340 Nm. Βέβαια, το βάρος της είναι αρκετά αυξημένο σε σχέση με αυτό της KTM, φτάνοντας τα 257 κιλά.
Στο παρακάτω video του carwow μπορείτε να απολαύσετε μία μοναδική κόντρα στα 0-400 μέτρα των 3 ιδιαίτερων κατασκευών. Ποιος θα κερδίσει;