Scania: Επέκταση για τα ηλεκτρικά της φορτηγά

Η Scania παρουσίασε νέες λύσεις για τα φορτηγά της BEV, συμπεριλαμβανομένων δύο νέων ηλεκτρικών μηχανών και διαμορφώσεων αξόνων 6x4.

Ακούστε το άρθρο

Η Scania παρουσίασε νέες λύσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα της, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να προσφέρει πιο βιώσιμες επιλογές μεταφοράς εμπορευμάτων. Οι νέες προτάσεις περιλαμβάνουν 2 νέα ηλεκτρικά οχήματα και διαμορφώσεις αξόνων 6×4, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση και μεγαλύτερη ευελιξία στη χρήση.

Αρχικά, η Scania εστίαζε στις πιο συνηθισμένες εκδόσεις των ηλεκτρικών φορτηγών της. Πλέον, επεκτείνει τη γκάμα της προσφέροντας ποικιλία επιλογών, προκειμένου να καλύψει τις πολλαπλές εφαρμογές.

Scania και Northvolt: Η νέα τους μπαταρία θα είναι… «αιώνια»

Ο ηλεκτροκινητήρας EM C1-2 

Μια από τις νέες προσθήκες είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας EM C1-2, διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις με 210 kW ή 240 kW. Αυτοί οι κινητήρες, σύμφωνα με τη Scania, είναι κατάλληλες για διάφορες εφαρμογές. Ειδικότερα, είναι κατάλληλοι για χρήση σε αστικά περιβάλλοντα και δημοτικούς στόλους. Επιπλέον, η σχεδίασή τους προσφέρει ευελιξία και χώρο για πρόσθετο εξοπλισμό, δεν μπορεί να κάνει επιλογές για μεταφορές διανομής και δημοτικές εργασίες.

Για παράδειγμα, ένα τυπικό φορτηγό διανομής με την ονομασία Scania 24 P (σε έκδοση 240 kW) προσφέρει μια ιδανική λύση για τις αστικές μεταφορές, ενώ παράλληλα είναι φιλική προς το περιβάλλον και οικονομικά αποδοτικό.

Οι μπαταρίες υπόσχονται τεράστια ταξίδια

Όσον αφορά τις μπαταρίες, η Scania χρησιμοποιεί πρισματικές κυψέλες. Αυτές τις ανέπτυξαν μαζί με τη Northvolt ειδικά για χρήση σε ηλεκτρικά φορτηγά. Αυτές λέγεται ότι χαρακτηρίζονται από τη μεγάλη διάρκεια ζωής τους, με την εταιρεία να αναφέρει τώρα 1,3 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Οι παρεχόμενες κυψέλες συναρμολογούνται από την ίδια τη Scania στο Södertälje σε συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας 416 ή 624 kWh.

Κυκλοφορεί το ηλεκτρικό φορτηγό της Scania

Ο αντιπρόεδρος της Scania, Fredrik Allard, δήλωσε:

«Είναι το ισοδύναμο του κινητήρα των 9 λίτρων, αν έκανα σύγκριση με τον κινητήρα ντίζελ. Είναι το είδος του ηλεκτρικού μηχανήματος που ταιριάζει σε έναν ατελείωτο αριθμό εργασιών. Καθώς είναι ελαφρύ και ευέλικτο, αλλά και ισχυρό. Έχει έναν μόνο μόνιμο μαγνήτη, δύο γρανάζια και είναι πραγματικά ‘ροπή’ για το μέγεθός του. Προσφέρει οδηγησιμότητα και την ομαλότητα που οι οδηγοί έχουν συνηθίσει να περιμένουν από τα ηλεκτρικά συστήματα κίνηση.

Με τις συνεχείς εκδόσεις μας, δημιουργούμε όλο και περισσότερα οφέλη για τους πελάτες και επιλογές προδιαγραφών. Και οι πελάτες μας ανταμείβουν με αυξημένο ενδιαφέρον, καθώς γίνεται πλέον σαφές πόσο καλά λειτουργούν και συμπεριφέρονται αυτά τα φορτηγά στην πραγματική χρήση και πόσο εκτιμώνται από τους οδηγούς. Συνεχίζουμε να ακούμε ιστορίες από οδηγούς που ήταν αρχικά επιφυλακτικοί, αλλά στη συνέχεια ερωτεύτηκαν το ηλεκτρικό τους φορτηγό.»

abb_img