Smart Roadster: Επιστρέφει ως ηλεκτρικό;

Η Smart σκέφτεται μια νέα ηλεκτρική έκδοση του Roadster της, η οποία κατασκευάστηκε από το 2003 έως το 2005

Ακούστε το άρθρο

Η Smart σκέφτεται μια νέα ηλεκτρική έκδοση του Roadster της, η οποία κατασκευάστηκε από το 2003 έως το 2005. Αυτές οι πληροφορίες δεν βασίζονται σε δηλώσεις ανώνυμων εμπιστευτικών πληροφοριών, αλλά σε όσα είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Smart Europe στα μέσα ενημέρωσης.

Smart Roadster: Επιστρέφει ως ηλεκτρικό;

Ο Dirk Adelmann είπε στο Autocar, ότι η αναβίωση του μικρού Smart Roadster ως ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για την επέκταση της γκάμας των μοντέλων της εταιρείας, είναι μια επιλογή. «Αν κάνουμε ένα Roadster, να είστε βέβαιοι ότι θα είναι πολύ συμπαγές και σίγουρα θα είναι διθέσιο», είπε.

Smart Roadster: Επιστρέφει ως ηλεκτρικό;

Στην Ευρώπη, η Smart πωλεί επί του παρόντος το ηλεκτρικό SUV #1 και το SUV coupe #3. Το μεγαλύτερο SUV με το όνομα #5, πρόκειται να ακολουθήσει το επόμενο έτος. Η Smart αναπτύσσει επίσης έναν ηλεκτρικό διάδοχο του αρχικού Smart, το Fortwo. Ωστόσο, η εταιρεία λέει, ότι θα πρέπει να μοιραστεί την πλατφόρμα με κάποιον άλλο κατασκευαστή, για να μειώσει το κόστος στην κατηγορία αυτή των μικρών αυτοκινήτων.

Smart Roadster: Επιστρέφει ως ηλεκτρικό;

Μόλις υλοποιηθεί αυτή η βασική σειρά ηλεκτρικών μοντέλων, η εταιρεία θα μπορούσε να αρχίσει «να μετατοπίζει την εστίαση της σε προτάσεις χαμηλού όγκου με πιο ενθουσιώδεις προδιαγραφές», γράφει το Autocar.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι, ότι με τέτοια συμπαγή οχήματα, οι τιμές και τα περιθώρια είναι συνήθως τόσο χαμηλά που τα κέρδη, είναι δυνατά μόνο με υψηλούς αριθμούς μονάδων παραγωγής, ένα πρόβλημα που έχει ήδη η Smart με τον διάδοχο Fortwo. Τα εξειδικευμένα μοντέλα για τους λάτρεις αυτών των εκδόσεων, είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθούν οικονομικά, ειδικά στην κατηγορία των μικρών και κόμπακτ αυτοκινήτων.

Smart Roadster: Επιστρέφει ως ηλεκτρικό;

Η εταιρεία το ξέρει αυτό. Με χρόνο παραγωγής μόλις τριών ετών, το Smart Roadster πρώτης γενιάς, δεν γνώρισε εμπορική επιτυχία. Οι υψηλές τιμές, οι ελάχιστες εκπτώσεις και το αμφιλεγόμενο σύστημα κίνησης, οδήγησαν σε χαμηλή ζήτηση. Μέχρι το τέλος της παραγωγής στις αρχές Νοεμβρίου 2005, είχαν κατασκευαστεί 43.000 μονάδες, 11.000 από τις οποίες, δεν είχαν ακόμη πωληθεί.

Το ότι ο Adelmann είναι παρόλα αυτά τόσο ανοιχτός στην ιδέα μιας νέας έκδοσης Roadster, οφείλεται πιθανώς στην «πολύ συναισθηματική σχέση του με αυτό το όχημα», αφού ένα Smart Roadster, ήταν κάποτε το πρώτο του εταιρικό αυτοκίνητο.

Πηγή: electrive.com

abb_img