Η Smart παρουσίασε στην Κίνα τη νέα PHEV έκδοση του Smart #5, το EHD Super Hybrid, με αυτονομία που ξεπερνά τις 1.600 χλμ. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του Auto Express, δεν υπάρχουν επί του παρόντος σχέδια, για την κυκλοφορία του στο Ηνωμένο Βασίλειο ή στην Ευρώπη.

Το Smart #5 EHD Super Hybrid ενσωματώνει την τελευταία τεχνολογία PHEV της Geely, κινεζικού ομίλου και συνιδιοκτήτη της Smart, υπεύθυνου για τη μηχανική των αυτοκινήτων της. Η Mercedes, ως ιδρυτής της μάρκας, διατηρεί τον έλεγχο στον σχεδιασμό.

Το σύστημα κίνησης NordThor Hybrid 2.0 της Geely, συνδυάζει έναν εξαιρετικά αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων DHT και έναν ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων, που κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Η Smart υποστηρίζει ότι το σύστημα «Super Hybrid», προσφέρει καλύτερη σταθερότητα, ομαλότητα, ησυχία, οικονομία καυσίμου και αυτονομία, σε σχέση με τα παραδοσιακά PHEV συστήματα.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Smart #5 τροφοδοτείται από μπαταρία 20 kWh ή 41,46 kWh, με τη μεγαλύτερη μονάδα, να προσφέρει αυτονομία άνω των 241 χλμ, επαρκή για αρκετές ημέρες καθημερινών μετακινήσεων. Σημειώνεται ότι οι αναφερόμενες επιδόσεις, βασίζονται στον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC και όχι στο αυστηρότερο ευρωπαϊκό πρότυπο WLTP.

Παρά την εντυπωσιακή τεχνολογία, η Smart Europe, δηλώνει ότι δεν προγραμματίζει την κυκλοφορία PHEV οχημάτων στην Ευρώπη. Η εταιρεία βλέπει τα υβριδικά συστήματα ως μεταβατική τεχνολογία, προς την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Από το 2025, η γκάμα της στην Ευρώπη, θα περιλαμβάνει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα #1, #3 και #5, εστιάζοντας στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, παρά τις διαφορετικές στρατηγικές άλλων κατασκευαστών, όπως η Volvo και η Mercedes.
Πηγή: autoexpress.co.uk