Στην ανανέωση του υβριδικού Honda Jazz e:HEV προχώρησε η ιαπωνική φίρμα, με το μοντέλο να είναι ήδη διαθέσιμο και στη χώρα μας. Ωστόσο, οι αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου δεν περιορίζονται μόνο στο αισθητικό κομμάτι. Και αυτό, διότι η εταιρεία έχει επέμβει σε σημαντικά τμήματα του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Jazz φέρει αλλαγές τόσο στον τομέα του εξοπλισμού όσο και στην αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος κίνησης.
Εμφανισιακά, το νέο Jazz e:HEV διαθέτει μικρές αλλαγές, τις οποίες συναντάμε κυρίως στη σχεδίαση τόσο του εμπρός όσο και του πίσω προφυλακτήρα. Μάλιστα, οι επεμβάσεις της μάρκας έχουν συνέχεια και στις εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου. Ειδικότερα, το νέο Jazz e:HEV είναι διαθέσιμο στην έκδοση Elegance, με την προηγούμενη αρχική έκδοση Comfort να απουσιάζει. Η επιλογή αυτή κοστίζει 27.500 ευρώ, με την «πλουσιότερη» Advance να ακολουθεί στα 29.800 ευρώ.
Honda Jazz e:HEV: Έρχεται ανανεωμένο και πιο ισχυρό
Διαθέσιμη είναι και η έκδοση Jazz e:HEV Crosstar, η οποία προσδίδει έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα στο υβριδικό μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, αυτή ξεχωρίζει για τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Επιπλέον, διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με κυψελοειδείς εισαγωγές αέρα, καθώς και διαφορετικής σχεδίασης ζάντες. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος απόκτησης του μοντέλου ανέρχεται στα 31.700 ευρώ. Ωστόσο, συνδυάζεται αποκλειστικά με την εξοπλιστική «πλούσια» έκδοση Advance.
Τριπλή εξηλεκτρισμένη αντεπίθεση από τη Honda!
Με νέα έκδοση Sport και αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα το Honda Jazz e:HEV
Ένα από τα σημαντικότερα καινούργια στοιχεία του ανανεωμένου Honda Jazz e:HEV, αποτελεί η νέα έκδοση Sport. Ειδικότερα, αυτή περιλαμβάνει αλλαγές στο σύστημα της ανάρτησης, προσφέροντας μία πιο σπορτίφ οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, μεγαλύτερες σε μέγεθος είναι και οι ζάντες αλουμινίου, σε συνδυασμό με ελαστικά χαμηλού προφίλ της Yokohama.
Μάλιστα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη λειτουργία Sport, η οποία αυξάνει την απόκριση του γκαζιού και επεμβαίνει ανάλογα στη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Εδώ, το κόστος απόκτησης είναι ελαφρώς χαμηλότερο από την έκδοση Crosstar, φτάνοντας τα 31.200 ευρώ.
Red Dot Design Awards: Η Honda θριάμβευσε με «4 στα 4»
Η Honda έχει επέμβει και στο υβριδικό σύστημα e:HEV του Jazz, αυξάνοντας αισθητά την απόδοσή του στους 122 ίππους. Για το αποτέλεσμα αυτό, υπεύθυνος αρχικά είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος αποδίδει πλέον 107 ίππους. Επιπλέον, πιο αποδοτικό είναι και το ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο παρουσιάζει αυξημένη ισχύ κατά 14 ίππους.
Ωστόσο, παρά την αύξηση της ισχύος του ιαπωνικού μοντέλο, τα επίπεδα εκπομπών CΟ2 και κατανάλωσης, παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, το Jazz e:HEV έχει 102 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 και καταναλώνει 4,5 λτ./100 χλμ. καύσιμο. Σε σχεδόν ίδια επίπεδα είναι και οι 2 επιπλέον εκδόσεις Crosstar και Sport.
Με αναβαθμισμένες τεχνολογίες ασφάλειας Honda Sensing
Η τελευταία γενιά Jazz ενσωματώνει μία σειρά από κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον βασικό εξοπλισμό. Προφανώς, αυτές έχουν ως σκοπό να καταστήσουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη. Ειδικότερα, οι μηχανικοί της Honda έχουν αναβαθμίσει τη λειτουργία Traffic Jam Assist. Αυτή πλέον προσφέρει υποστήριξη διεύθυνσης από 0 χλμ./ώρα, βοηθώντας τον οδηγό σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με αλλεπάλληλα «στάματα-ξεκίνα».
Το Honda CR-V Hybrid Racer στα χέρια του Max Verstappen
Επιπλέον, το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing προσφέρει στάνταρ μία ευρεία γκάμα λειτουργιών βοηθημάτων υποστήριξης του οδηγού. Μάλιστα, αυτό το οφείλει σε μια νέα εμπρός ευρυγώνια κάμερα που βελτιώνει το πεδίο ορατότητας και τη λειτουργία τις νυχτερινές ώρες. Η κάμερα αναγνωρίζει μια ολοκληρωμένη γκάμα χαρακτηριστικών, σχετικά με το οδόστρωμα και τις συνθήκες κυκλοφορίας. Παράλληλα περιορίζει το θάμπωμα, πετυχαίνοντας μία μόνιμα καθαρή ορατότητα.