Η Suzuki αποκάλυψε πρόσφατα, κάποια από τα πλάνα που έχει για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που θέλει να εισάγει στη γκάμα της. Σύμφωνα με αυτά, η εμφάνιση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της φίρμας δεν θα αργήσει πολύ. Πιο συγκεκριμένα, αυτό αναμένεται το 2024, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η ιαπωνική μάρκα αποκάλυψε ότι έχει στα σχέδιά της το λανσάρισμα 8 νέων ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2030. Μεταξύ των πρώτων προσπαθειών της θα είναι πιθανότατα, μία ηλεκτρική έκδοση του σκούτερ Suzuki Burgman. Το εν λόγω μοντέλο είναι σε εξέλιξη εδώ και περίπου δύο χρόνια.
Το Suzuki Jimny επιστρέφει «ηλεκτρισμένο»
Αναλυτικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε:
«Για μοτοσυκλέτες μικρού και μεσαίου μεγέθους, που χρησιμοποιούνται για καθημερινές μεταφορές, όπως μετακίνηση στη δουλειά, στο σχολείο ή στα ψώνια, θα παρουσιάσουμε ένα EV με μπαταρία το FY2024. Σκοπεύουμε να λανσάρουμε 8 μοντέλα έως το 2030 με αναλογία ηλεκτρικών μπαταριών 25%. Για μεγάλες μοτοσυκλέτες για λόγους αναψυχής, εξετάζουμε το ενδεχόμενο να υιοθετήσουμε καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα».
Η ανακοίνωση αποτελεί μέρος μίας γενικότερης υπόσχεσης της ιαπωνικής μάρκας για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050 σε Ευρώπη και Ασία. Τόσο στις επιχειρήσεις αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, όσο και σε εκείνες των θαλάσσιων μεταφορών.
Suzuki Evx: Όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον
Τελευταία και καταϊδρωμένη η Suzuki
Ωστόσο, η εταιρεία υστερεί συγκριτικά με τις αντίστοιχες εταιρείες όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Θυμίζουμε ότι από τις κορυφαίες ιαπωνικές εταιρείες, η Yamaha, έχει κυκλοφορήσει πρώτη τα ηλεκτρικά scooter Ε01 και Neos. Βέβαια, η Kawasaki, όπως δηλώνει θα είναι η πρώτη που θα λανσάρει μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μεγάλου μεγέθους στα πρότυπα του Z125, μέσα στο 2023.
Επιπλέον, η Honda έχει ήδη ανακοινώσει ότι ετοιμάζει 10 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, συμπεριλαμβανομένων δύο μοτοσυκλετών πλήρους μεγέθους «Fun EV».
Τέλος, να τονίσουμε ότι η Suzuki για τις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού θα επιλέξει το δρόμο των βιώσιμων, εναλλακτικών καυσίμων. Βέβαια, η εταιρεία δεν θέλει να εγκαταλείψει τελείως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πιστεύει ότι έχουν να δώσουν ακόμη πολλά, με τις κατάλληλες τεχνολογίες.