Τα αυτόνομα οχήματα θα φέρουν αλλαγές στην καθημερινότητα των Βρετανών, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών (DfT) της χώρας. Συγκεκριμένα, τα προβλήματα συμφόρησης στους δρόμους θα είναι μεγαλύτερα. Μάλιστα, η κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους των αστικών κέντρων μπορεί να είναι διπλάσια και να αγγίζει το 85% μεταξύ 2025 και 2060.
Προς το παρόν, οι οδηγοί στη Βρετανία «χάνουν» περίπου 80 ώρες το χρόνο λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Τέλος, οι ώρες αυτές φτάνουν τις 156 για όσους ζουν και δουλεύουν στο Λονδίνο.
Τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 από τη Honda
Η έκθεση για τα αυτόνομα οχήματα στη Μεγάλη Βρετανία
Η έκθεση του Υπουργείου Μεταφορών της Βρετανίας αφορά τα αυτόνομα οχήματα και προβλέπει ότι έως το 2047 είναι δυνατόν περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα να είναι αυτόνομα. Μάλιστα, η έρευνα στηρίζει το σκεπτικό της στο γεγονός ότι τότε τα ηλεκτρικά οχήματα θα διαθέτουν υψηλές και πολλαπλές τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.
Η χρήση των αυτόνομων οχημάτων προκαλεί περισσότερη κίνηση, καθώς αυξάνει την άδεια των ηλικιωμένων και όσων δεν έχουν άδεια οδήγησης. Ωστόσο, οι επιβάτες θα γίνουν περισσότερο ανεκτικοί στην κίνηση, λόγω της δυνατότητας εργασίας ή χαλάρωσης μέσα στα εν λόγω αυτοκίνητα.
Tesla: Διαθέσιμη η πλήρως αυτόνομη οδήγηση
Η έκθεση «Connected & Automated Mobility 2025»
Σύμφωνα με την έκθεση «Connected & Automated Mobility 2025» τα αυτόνομα οχήματα θα είναι διαθέσιμα στη Βρετανία το 2025. Ακόμη, τα εν λόγω οχήματα θα αναδιαμορφώσουν τόσο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όσο και τις μετακινήσεις, όσων δεν οδηγούν.
Επιπλέον, θα συμβάλλουν στην καλύτερη σύνδεση των αγροτικών κοινοτήτων και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων λόγω ανθρώπινου λάθους. Τέλος, θα συνδέουν τα απομακρυσμένα χωριά και τις αγροτικές πόλεις μέσω της υπάρχουσας δημόσιας συγκοινωνίας, προσφέροντας καλύτερη πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες.
Stellantis και aiMotive μαζί στην αυτόνομη οδήγηση!
Τι ισχύει σήμερα;
Σήμερα δεν είναι δυνατή η νόμιμη κυκλοφορία των αυτόνομων οχημάτων στη Βρετανία. Ωστόσο, πολλοί κατασκευαστές επενδύουν σε αυτή την τεχνολογία. Μάλιστα, θεωρούν ότι σύντομα θα πετύχουν τη λειτουργία του επιπέδου 4, το οποίο είναι η τελευταία φάση πριν το τελικό στάδιο της αυτόνομης οδήγησης.