Ο οργανισμός Green NCAP μετά από ενδελεχή αξιολόγηση ανέδειξε το Tesla Model 3 ως το πιο αποδοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Ωστόσο, το μοντέλο της Tesla πλησιάζουν με μικρή διαφορά στη βαθμολογία, το Renault Megane E-Tech και το Nio ET7. Μάλιστα και τα 3 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έλαβαν τη διάκριση των 5 αστέρων του Green NCAP.
Η Tesla κάνει… Zoom στη συνδεσιμότητα!
Τι ισχύει σύμφωνα με το Green NCAP
Ο οργανισμός Green NCAP εξετάζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σχετικά με τον κύκλο ζωής και το ανθρακικό αποτύπωμα τους, μέσα από μία σειρά δοκιμασιών. Οι εν λόγω δοκιμασίες περιλαμβάνουν την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, σε χαμηλές θερμοκρασίες έως και δριμύ ψύχος, καθώς και σε καύσωνα.
Μάλιστα, ο οργανισμός κατέληξε ότι η μεγαλύτερη ενεργειακή απώλεια λαμβάνει χώρα κατά την οδήγηση σε συνθήκες ψύχους. Προφανώς, σε αυτή την απώλεια ενέργειας συμβάλλει η κατανάλωση ενέργειας για τη θέρμανση της καμπίνας και την προστασία της μπαταρίας.
Ο Έλον Μασκ πούλησε μετοχές της Tesla!
Το Tesla Model 3 δεν καταλαβαίνει τίποτα
Το Tesla Model 3 αποτελεί το αποδοτικότερο ενεργειακά αυτοκίνητο, συγκεντρώνοντας βαθμολογία 9,6 στα 10 στις δοκιμές του Green NCAP. Μάλιστα, η εν λόγω επίδοση του χάρισε την ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Tesla σημείωσε κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο την καλύτερη επίδοση στα χρονικά του οργανισμού. Κατανάλωσε κατά μέσο όρο 21,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα.
Το Green NCAP αξιολόγησε ένα Model 3 με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 208 kW, κίνηση στους πίσω τροχούς και μπαταρία με χωρητικότητα 60 kWh. Ουσιαστικά, σε αληθινές συνθήκες οδήγησης, η χωρητικότητα της μπαταρίας άγγιξε τα 61 kWh και η αυτονομία της τα 450 χιλιόμετρα.
Ανάκληση 40.000 Tesla Model X και Model S
Επομένως, το Green NCAP αξιολόγησε τις μηχανικές εκπομπές ρύπων, την ενεργειακή αποδοτικότητα και τα δεδομένα από την ευρωπαϊκή παραγωγή ηλεκτρισμού από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Στην εν λόγω αξιολόγηση το Tesla Model 3 έλαβε βαθμολογία 9,8 στα 10 για το ανθρακικό αποτύπωμα του στον κύκλο ζωής του, καθώς και 5 αστέρια στον τομέα αυτόν. Τέλος, στις χαμηλές θερμοκράσιες (7 βαθμοί Κελσίου) το Model 3 κατανάλωνε 72% περισσότερη ενέργεια.
Τόσο το Renault Megane E-Tech, όσο και το Nio ET7 συγκέντρωσαν συνολική βαθμολογία 9,4 στα 10. Μάλιστα, όπως προαναφέραμε και αυτά τα μοντέλα έλαβαν τη διάκριση των 5 αστέρων. Επιπλέον, κατά την οδήγηση σε συνθήκες ψύχους το ET 7 κατανάλωνε 72% περισσότερη ενέργεια, ενώ το Megane E-Tech 78%.