Test Drive || Δοκιμάζουμε το Nissan Juke DIG-T 114 PS!

Το Nissan Juke στη 2η γενιά του, συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει με την ξεχωριστή του εμφάνιση, καθώς και με τον αποδοτικό κινητήρα του.

Ακούστε το άρθρο

Η 2η γενιά του Nissan Juke μας ήρθε αρκετά πιο ώριμη και εξελιγμένη από την πρώτη. Προφανώς και στο νέο μοντέλο, η ιδιαίτερη σχεδίαση του αμαξώματος είναι αυτή που βάζει το Juke στο επίκεντρο της συζήτησης. Υπενθυμίζουμε ότι το ιαπωνικό compact SUV από την 1η γενιά διέθετε εμφάνιση που είτε το λάτρευες, είτε όχι και τόσο. Εμείς ανήκουμε σε εκείνους που τους ενθουσίαζε εξ αρχής.

Το εμπρόσθιο μέρος του Juke είναι το πιο δυνατό σημείο του, καθώς εκεί ξεχωρίζει η εμφατική μάσκα V Motion, συνδυαστικά με τα μεγάλα κυκλικά φωτιστικά σώματα και τα αιχμηρά LED ημέρας. Τα ανάγλυφα πλαϊνά και το πιο ήπιων τόνων πίσω μέρος που θυμίζει το Qashqai, συμπληρώνουν την αθλητική του εμφάνιση.

Test Drive || Nissan Qashqai Hybrid: O βασιλιάς είναι και υβριδικός!

Test Drive || Δοκιμάζουμε το Nissan Juke DIG-T 114 PS!

Μοντέρνο και ευχάριστο το εσωτερικό του Nissan Juke

Η καμπίνα των επιβατών του Nissan Juke, είναι σύγχρονη και άνετη. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, με τα υλικά να είναι εξαιρετικής ποιότητας, ενώ και η συναρμογή δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Στο ανώτερο σημείο του ταμπλό υπάρχει η μεγάλη και ευανάγνωστη οθόνη αφής των 8 ιντσών για το infotainment.

Ο οδηγός κάθεται ιδανικά, με τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα να είναι επίσης άνετοι και ο διαθέσιμο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι τους, να ικανοποιεί. Τέλος το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 422 λίτρων μεταφέρει με περισσή ευκολία τις αποσκευές σας.

Test Drive || Nissan Leaf: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών!

Test Drive || Δοκιμάζουμε το Nissan Juke DIG-T 114 PS!

Εξαιρετικό μοτέρ και κιβώτιο ταχυτήτων

Το εντυπωσιακό Nissan Juke κινεί ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας, με απόδοση 114 ίππους και 200 Nm ροπής. Μάλιστα, συνεργάζεται άριστα με το πολύ καλό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ έχει… νεύρο από το χαμηλό φάσμα στροφών.

Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 10,7 δευτερόλεπτα, με το κοντέρ να τερματίζει στα 180 χλμ./ώρα. Σε ότι έχει να κάνει με την κατανάλωση, σύμφωνα με τη Nissan δεν ξεπερνάει τα 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει 135 γρ./χλμ. CO2.

Αυτές είναι οι τιμές του Nissan Juke Hybrid στην Ελλάδα

Πάει… εξαιρετικά σε κάθε διαδρομή

Το αθλητικό παρουσιαστικό του Nissan Juke συμπληρώνει ιδανικά η τονισμένη οδική συμπεριφορά του. Στο εθνικό δίκτυο το Juke κινείται σβέλτα, φτάνοντας με ευκολία την ταχύτητα ταξιδιού, με την ηχομόνωση να κάνει καλή δουλειά και να αφήνει εκτός καμπίνας ενοχλητικούς θορύβους.

Στις στροφές και υπό καθεστώς πίεσης το εμπρόσθιο τμήμα μένει ακλόνητο και μόνο αν το παρακάνετε στο γκάζι θα ανοίξει την τροχιά του. Σε κάθε περίπτωση όμως, τα ηλεκτρονικά βάζουν άμεσα και διακριτικά την τάξη. Επιπλέον, το τιμόνι έχει σωστή πληροφόρηση και ο λεβιές ταχυτήτων έχει ακριβές κούμπωμα. Επίσης, τα φρένα αντέχουν στη χρήση, είναι δυνατά και εμπνέουν ασφάλεια σε κάθε περίσταση.

Τέλος, σε ότι αφορά την τιμή του Nissan Juke ξεκινάει από τα 22.400 ευρώ για την έκδοση Energy. Η αμέσως επόμενη και πιο πλούσια Acenta, όπως αυτή του μοντέλου της δοκιμής μας, κοστίζει από 23.900 ευρώ.

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

abb_img