Test Drive || Nissan Qashqai Hybrid: O βασιλιάς είναι και υβριδικός!

Δοκιμάζουμε το νέο και υβριδικό Nissan Qashqai με τους 140 ίππους και μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η «βασιλεία» του δεν απειλείται.

Ακούστε το άρθρο

Για όσους δεν γνωρίζουν, τo Nissan Qashqai είναι το μοντέλο το οποίο ουσιαστικά δημιούργησε την εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Η πρώτη επαφή με το ιαπωνικό SUV έγινε το 2007 και έκτοτε έχουν πουληθεί πάνω από 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Μάλιστα, στη χώρα μας είναι το πλέον αγαπητό, με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει τις 38.000 ταξινομήσεις.

Εμείς περάσαμε μία υπέροχη εβδομάδα δοκιμάζοντας τη νέα και πιο ενδιαφέρουσα αγοραστικά έκδοση, με τον βελτιωμένο κινητήρα βενζίνης 1.3 DIG-T των 140 ίππων και το στάνταρ ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Η συγκεκριμένη κοστίζει από 30.690 ευρώ για την έκδοση Elite και είναι πλήρης εξοπλισμού.

Το Nissan Qashqai e-Power διαθέσιμο στην Ελλάδα

Δυναμική και premium εμφάνιση

Το σχεδιασμό του νέου Nissan Qashqai επιμελήθηκε ξανά το European Design Studio της μάρκας που έχει έδρα το Λονδίνο. Στην 3η γενιά του δημοφιλούς SUV οι σχεδιαστές έδωσαν τα ρέστα τους. Το πιο «ψαρωτικό» μέρος του αμαξώματος είναι το εμπρόσθιο, με τη μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα Nissan V-Motion.

Τέλος, το πακέτο συμπληρώνουν ιδανικά οι λεπτοί προβολείς και τα αιχμηρά φώτα ημέρας, που θυμίζουν μπούμερανγκ. Προφανώς μυώδες είναι και το πίσω τμήμα με τα τριγωνικά φανάρια, το κεκλιμένο παρμπρίζ και τη μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.

Test Drive || Nissan Qashqai Hybrid: O βασιλιάς είναι και υβριδικός!

Εξαιρετικά βελτιωμένη η καμπίνα του Nissan Qashqai

Όσοι είχαν την τύχη να έρθουν σε επαφή με τον εσωτερικό κόσμο της προηγούμενης γενιάς σίγουρα θα είχαν μείνει ικανοποιημένοι. Τόσο από την ποιότητα κατασκευής, όσο κι από την εργονομία! Επιπλέον, στο εσωτερικό του Qashqai έχει γίνει η υπέρβαση μιας και η κατασκευή είναι ακόμα πιο ποιοτική, αποπνέοντας περισσότερη πολυτέλεια.

Προστιθέμενη αξία τα αναπαυτικά καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας» εμπνευσμένα από τη NASA, για ακόμα πιο ξεκούραστες διαδρομές. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας υπάρχει η οθόνη 8 ιντσών για το infotainment (βασική έκδοση TFT 7 ιντσών και πιο πλούσιες 9 ιντσών του NissanConnect). Θα σας ενθουσιάσει το Head-Up Display των 10,8 ιντσών και ο πίνακας οργάνων πολλαπλών πληροφοριών, με πλήρως ηλεκτρονική οθόνη TFT 12,3 ιντσών.

Το Nissan Primastar City Surfer αναζητά το… τέλειο κύμα!

Test Drive || Nissan Qashqai Hybrid: O βασιλιάς είναι και υβριδικός!

Σαν το σαλόνι του σπιτιού τους

Ο λόγος για τους επιβάτες του Nissan Qashqai οι οποίοι έχουν στη διάθεση τους άπλετους χώρους. Αναλυτικότερα, ο αέρας για τα γόνατα στις πίσω θέσεις αυξήθηκε κατά 28 χλστ. φτάνοντας τα 608 χλστ. και το εσωτερικό ύψος κατά 15 χλστ. Τέλος, την πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους οι μεγαλύτερες θήκες (στις εμπρός πόρτες χωρούν μπουκάλια 1,5 λτ.) και ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 504 λίτρων.

Ενθουσιάζει η υβριδική δύναμη του Nissan Qashqai

Το εντυπωσιακό Nissan Qashqai διαθέτει το γνώριμο και εξαιρετικό 4κύλινδρο 1.300άρι turbo μηχανικό σύνολο. Μάλιστα, το συγκεκριμένο το γνωρίσαμε το 2018, με την απόδοση του να αγγίζει τους 140 ίππους και η ροπή τα 240 Nm, ενώ είναι διαθέσιμη από τις 1.650 στροφές ανά λεπτό.

Τώρα ενσωματώνει και ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ALiS (Advanced Lithium-ion battery System). Αυτό παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, γρήγορη και ομαλή επανεκκίνηση μέσω του start/stop.

Στον δρόμο, ο κινητήρας ικανοποιεί τον οδηγό του Qashqai τραβώντας δυνατά από το χαμηλό φάσμα στροφών. Ξεχωρίζει για την ραφιναρισμένη λειτουργία του, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να απαιτεί 10,2 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την κατανάλωση, η Nissan ανακοινώνει 6,4 λτ./100 χλμ. και 144 γρ./χλμ. για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η «χρυσή» Άννα Ντουντουνάκη οδηγεί ένα Nissan Qashqai!

Προτεραιότητα η άνεση

Έχοντας διανύσει ελάχιστα μέτρα, ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως ότι οι μηχανικοί της μάρκας έδωσαν προτεραιότητα στην άνεση και την στιβαρότητα. Επιπλέον, το σύστημα ανάρτησης σε συνδυασμό με τη νέα πλατφόρμα CMF-C αφήνει εκτός καμπίνας κάθε δυσάρεστο του οδοστρώματος.

Τα ταξίδια είναι απολαυστικά και το Qashqai ξεχωρίζει με την ευθυβολία του ακόμα και με υψηλές ταχύτητες στο κοντέρ. Ωστόσο και στην πόλη αυτά τα στοιχεία λειτουργούν ως αγχολυτικά, μαζί με την ευκολία που παρέχει το αυτοκίνητο στους χειρισμούς. Επιπλέον σε ορεινό «στριφτερό» δίκτυο, το Qashqai μένει σταθερό στην πορεία του, με λογικές κλίσεις και αρκετά περιθώρια πρόσφυσης.

Αξίζει η αγορά του!

Οι Ιάπωνες κατάφεραν και έκαναν το καλό, ακόμα καλύτερο. Τιμολογιακά μπορεί το νέο Nissan Qashqai να είναι ελαφρώς ακριβότερο συγκριτικά με τον προκάτοχό του, αλλά η αύξηση αυτή αποτυπώνεται στην ποιότητα που λαμβάνει ο κάτοχος. Εν ολίγοις, ο βασιλιάς των μικρομεσαίων SUV είναι και πάλι εδώ και τα σκήπτρα του ανήκουν!

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

abb_img