To Opel Astra είναι ένα μοντέλο που δεν χρειάζεται συστάσεις, αφού μαζί με το Corsa αποτελούν τους βασικούς πυλώνες στην ιστορία της μάρκας. Η 6η γενιά του ήρθε ριζικά αλλαγμένη, τόσο στον τομέα της εμφάνισης, όσο και σε αυτόν της κινητήριας γκάμας. Αυτή αποτελείται από 3 διαφορετικά σύνολα (βενζίνη, diesel και plug-in υβριδικό), με την τιμή του να ξεκινάει από τα 24.900 ευρώ.
Φουτουριστικό το design του Opel Astra
To Opel Astra δεν είναι ακόμα ένα αδιάφορο αυτοκίνητο της αγοράς. Τουναντίον και συγκριτικά μάλιστα με τις προηγούμενες γενιές του, το νέο Astra είναι αγνώριστο. Για την ακρίβεια, νομίζεις ότι ήρθε από το μέλλον χάρη στη μάσκα Vizor και τις αιχμηρές γραμμές του υπόλοιπου αμαξώματος.
Μας εντυπωσίασαν ιδιαίτερα τα διακριτικά ανοίγματα εκατέρωθεν του σήματος της εταιρείας, καθώς και η φωτεινή υπογραφή στα φώτα ημέρας. Σε επίπεδο διαστάσεων τώρα, το μήκος του αγγίζει τα 4.374 χιλιοστά, το ύψος τα 1.470 χιλιοστά. Επιπλέον, το μεταξόνιο των 2.675 χιλιοστών να προσφέρει άφθονους χώρους επιβατών.
Η Opel επαναφέρει τα GSe ως ηλεκτρικά!
Ποιότητα, εργονομία και τεχνολογία σε ένα πακέτο!
Πέρα από το εξωτερικό μέρος του Astra, εντυπωσιακά αλλαγμένη είναι και η καμπίνα του μικρομεσαίου μοντέλου. Όπως και στην περίπτωση του Opel Mokka, η διάταξη Pure Panel κεντρίζει το βλέμμα. Μάλιστα και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών, εντείνει το αίσθημα του εντυπωσιασμού, προσφέροντας παράλληλα άφθονη πληροφόρηση.
Στα θετικά κρατάμε τη διατήρηση των συμβατικών κουμπιών για τον έλεγχο συγκεκριμένων λειτουργιών (κλιματισμός, ηχοσύστημα κ.α.), ενώ εξαιρετικά εύχρηστο είναι το περιστροφικό χειριστήριο για τη ρύθμιση της έντασης του ήχου.
Επιπλέον, και η ποιότητα των υλικών είναι αναβαθμισμένη στο νέο Opel Astra. Στο ανώτερο σημείο του ταμπλό υπάρχει μαλακό, αφρώδες υλικό, με τη συναρμογή να ικανοποιεί και με το παραπάνω. Όπως προαναφέραμε οι χώροι ικανοποιούν για τέσσερις ενήλικους επιβάτες, όπως και ο χώρος αποσκευών των 422 λίτρων.
Test Drive || Opel Mokka-e: Δυναμικά… ηλεκτρικό!
Ισχυρό μοτέρ, στιβαρό στο δρόμο!
Το νέο Opel Astra «πατάει» στην πλατφόρμα EMP2 και μάλιστα σύμφωνα με την Opel, προσφέρει αυξημένη ακαμψία κατά 14%, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Τo Astra κινεί ο 1.2 PureTech κινητήρας των 130 ίππων. Η ροπή αγγίζει τα 230 Nm και προσφέρει δυνατή απόκριση από χαμηλά.
Μάλιστα, η δύναμη στο μοντέλο της δοκιμής μας, περνάει στους κινητήριους τροχούς από το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Αυτό ικανοποιεί με τη λειτουργία του και την κλιμάκωσή του. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.
Στο δρόμο, το Opel Astra ενθουσιάζει με το πάτημα του και τον τρόπο που στρίβει. Η ανάρτηση έχει ιδανικό set up, συνδυάζοντας την ποιότητα κύλισης και την άνεση, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι ελάχιστες. Το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση και κόβει αρκετά, ενώ και τα φρένα είναι δυνατά, με το πεντάλ να έχει καλή αίσθηση.
Με λίγα λόγια, το νέο Opel Astra έχει όλο το πακέτο για να πρωταγωνιστήσει, λίγο πριν μπουν στη… μάχη και οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του.
Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος