Test Drive || Renault Captur Plug-in Hybrid: Σε βάζει στην πρίζα!

Το Renault Captur διαθέτει πλέον και Plug-in υβριδική έκδοση με 160 ίππους, συμπληρώνοντας ιδανικά την γκάμα του γαλλικού B-SUV μοντέλου!

Είναι αδιαπραγμάτευτο το γεγονός ότι το Renault Captur είναι ένα μοντέλο που δεν χρειάζεται συστάσεις. Είναι το SUV που έχει τονώσει αισθητά τις πωλήσεις της Renault, χάρη στην αθλητική του παρουσία, αλλά και στην ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων του. Μία γκάμα που γίνεται ακόμη πιο πλήρης με την προσθήκη του PHEV μηχανικού συνόλου. Μάλιστα, η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης ξεκινάει από τα 38.210 ευρώ.

Test Drive || Renault Clio LPG: H οικονομία στο επίκεντρο!

Μην ψάχνετε διαφορές στην εμφάνιση! 

Η εξωτερική σχεδίαση του Renault Captur Plug-in Hybrid δεν προδίδει τον εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα του. Οι παρατηρητικοί θα δουν τα σηματάκια στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, στις μεσαίες κολώνες, καθώς και στις δυο τάπες. Η μία είναι για το ρεζερβουάρ καυσίμου και η άλλη για την υποδοχή φόρτισης. Κατά αυτόν τον τρόπο το premium παρουσιαστικό του Captur παραμένει αναλλοίωτο!

Test Drive || Renault Captur Plug-in Hybrid: Σε βάζει στην πρίζα!

Full της τεχνολογίας η καμπίνα του Renault Captur Plug-in Hybrid

Στην καμπίνα σαφώς και υπάρχουν διαφορές συγκριτικά με τις «απλές» εκδόσεις του Captur. Θα σας εντυπωσιάσει ο πλούσιος σε πληροφορία, έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,2 ιντσών με τα διάφορα μοτίβα.

Διαφορετικό είναι και το λειτουργικό σύστημα του Easy Link, καθώς διαθέτει τις λειτουργίες του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης. Από θέμα ποιότητας, τα μαλακά πλαστικά κερδίζουν τις εντυπώσεις, συνδυαστικά με την πολύ καλή συναρμογή.

Επιπλέον, οι χώροι επιβατών είναι άνετοι και μόνο ο χώρος αποσκευών είναι λίγο περιορισμένος λόγω της μπαταρίας του PHEV συστήματος. Μάλιστα, ο χώρος αποσκευών του E-Tech αγγίζει τα 265 έως 375 λίτρα, αναλόγως θέσης του συρόμενου καθίσματος. Να σημειωθεί ότι η χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ στις άλλες εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου, είναι από 422 έως 536 λίτρα.

Η ηχητική πανδαισία του νέου Renault Austral μαγεύει τα πλήθη

Test Drive || Renault Captur Plug-in Hybrid: Σε βάζει στην πρίζα!

Προτεραιότητα η οικονομία για το Renault Captur Plug-in Hybrid

Τη μονάδα κίνησης του Captur Plug-in Hybrid απαρτίζει ο 4κύλινδρος 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 92 ίππων και των 144 Nm. Αυτός συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (66 ίππων / 205 Nm ροπής και 34 ίππων / 50 Nm ροπής αντίστοιχα), καθώς και με ένα αυτόματο κιβώτιο.

Ο μικρότερος σε ισχύ κινητήρας λειτουργεί ως εναλλάκτης – γεννήτρια, ενώ ο ισχυρότερος εξασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και διαθέτει 15 διαφορετικούς συνδυασμούς.

Για να μην μακρηγορούμε, η συνδυαστική ισχύς του PHEV Captur αγγίζει τους 160 ίππους. Η μπαταρία των 9,8 kWh εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα και για έως 40 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες κίνησης. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα από στάση απαιτεί 10,1 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 173 χλμ./ώρα.

Renault: Πώς γίνεται η μετατροπή συμβατικού σε ηλεκτρικό;

Test Drive || Renault Captur Plug-in Hybrid: Σε βάζει στην πρίζα!

Εμπνέει εμπιστοσύνη σε κάθε διαδρομή

Όπως στις υπόλοιπες εκδόσεις του, το Captur Plug-In Hybrid ξεχωρίζει με το στιβαρό του πάτημα σε κάθε είδους διαδρομή. Βέβαια στην περίπτωση της PHEV έκδοσης η ανάρτηση έχει σφίξει αισθητά, αλλά ήταν κάτι αναγκαίο, ώστε να γίνει η διαχείριση των έξτρα 400 κιλών.

Οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές, με τη γενικότερη οδική συμπεριφορά του γαλλικού SUV να είναι ουδέτερη. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και παρά την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, η άνεση παραμένει ένα από τα δυνατά χαρτιά και αυτής της έκδοσης.

Ναι, η κορυφαία Plug-in Hybrid έκδοση του Renault Captur κοστίζει, αλλά είναι ίσως η καλύτερη της γκάμας. Καταφέρνει να συνδυάσει τον premium χαρακτήρα του δημοφιλούς Captur με προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση!

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!