Test Drive || Renault Clio LPG: H οικονομία στο επίκεντρο!

Δοκιμάζουμε το Renault Clio με κινητήρα διπλού καυσίμου (LPG), το οποίο ξεχωρίζει για την οικονομία του και τον εξοπλισμό που ενσωματώνει.

Επί 32 συναπτά έτη το Renault Clio αποτελεί το μοντέλο που έχει δώσει τεράστια εμπορική ώθηση στη γαλλική μάρκα. Και εκείνη το φροντίζει ανάλογα, ώστε να μένει ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού.

Ειδικά τώρα που το κόστος της βενζίνης και του diesel έχουν πάρει την ανιούσα και το LPG παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, το Clio LPG φαντάζει ιδανική επιλογή για οικονομικές μετακινήσεις.  

Με αθλητικό παρουσιαστικό 

Το Renault Clio ξεχωρίζει για την κομψή και ταυτόχρονα δυναμική σχεδίασή του. Μάλιστα οι προβολείς LED σε σχήμα «C» τονίζουν το αθλητικό παρουσιαστικό του γαλλικού «μικρού». Τη μόνη διαφορά θα τη βρείτε όταν ανοίξετε το πορτάκι για τον ανεφοδιασμό του καυσίμου. Εκεί, δίπλα στο στόμιο της βενζίνης υπάρχει και αυτό του LPG. 

Renault και Alpine «ηλέκτρισαν» το Goodwood!

Άνετη και ποιοτική καμπίνα για το Renault Clio LPG 

Το Renault Clio LPG ξεχωρίζει όμως και για την προσεγμένη κατασκευή της καμπίνας του. Μάλιστα, έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά υλικά, τα οποία όσο κι αν ψάξετε, ψεγάδι δεν θα βρείτε. Εμάς μας ενθουσίασε η έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών. Προφανώς εάν θέλετε μεγαλύτερη, στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει οθόνη 9,3 ιντσών. 

Συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Clio, η βασικότερη διαφορά της έκδοσης LPG είναι στον στρογγυλό διακόπτη για την επιλογή του καυσίμου. Επιπλέον, διαφορετικός είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με τα διάφορα μοτίβα που μας πληροφορούν για την αυτονομία, τη μέση κατανάλωση, το μερικό χιλιομετρητή και πολλά ακόμη.

Τέλος, οι επιβάτες δεν θα εκφράσουν το παραμικρό παράπονο, αφού θα βολευτούν με άνεση, όπως και οι αποσκευές τους, στο διαθέσιμο χώρο των 391 λίτρων. 

Κινητήρας που «πάει και δεν καίει»

Τις μέρες δοκιμής του Clio LPG τις απολαύσαμε στο έπακρο. Μάλιστα, οι 100 ίπποι και τα 172 Nm ροπής εκτοξεύουν το γαλλικό μικρό στα 100 χλμ./ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 188 χλμ./ώρα.

Η Renault ανακοινώνει ότι αν το Clio κάνει χρήση αποκλειστικά LPG, η μεικτή κατανάλωση είναι στα 6,9 – 7,8 λτ./100 χλμ. Αν τώρα αδειάσει το ρεζερβουάρ του LPG η εναλλαγή σε βενζίνη γίνεται αυτόματα.

Για την κίνηση με βενζίνη, αρκεί το πάτημα του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό. Σε αυτή την περίπτωση η απόδοση του κινητήρα πέφτει στους 91 ίππους και η ροπή στα 160 Nm στις 2.100 – 3.750 σ.α.λ. (0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα). Σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2, έχουμε 121-136 γρ./χλμ. με βενζίνη και 107-121 γρ./χλμ. με LPG.

Renault Scenic Vision: Το μέλλον α λα γαλλικά!

Test Drive || Renault Clio LPG: H οικονομία στο επίκεντρο!

Απολαυστικό σε κάθε διαδρομή το Renault Clio LPG 

Από τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του Clio αντιλαμβάνεστε πως προτεραιότητα είναι η άνεση. Η ανάρτηση φιλτράρει κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στον αυτοκινητόδρομο το Clio είναι «βράχος» σε υψηλές ταχύτητες, αυξάνοντας έτσι το αίσθημα ασφάλειας.

Σε δρόμο με στροφές η γαλλική καταγωγή δηλώνει παρούσα, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι αυξημένα. Επιπλέον, κάθε είδους καμπή περνάει γρήγορα στο παρελθόν, με λογικές κλίσεις του αμαξώματος. Το τιμόνι προσφέρει όση πληροφόρηση αναζητά ο μέσος οδηγός και τα φρένα είναι δυνατά κι ανθεκτικά.

Εν ολίγοις, το Renault Clio LPG είναι εξαιρετική επιλογή για όσους καλύπτουν αρκετά χιλιόμετρα και αρνούνται κάθε συμβιβασμό στους τομείς της άνεσης, των επιδόσεων και της ασφάλειας

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!