Τί θα γίνει με το τελευταίο Audi R8;

Η Audi μόλις κατασκεύασε το τελευταίο υπεραυτοκίνητο R8 και θα μάθουμε τι θα συμβεί με την τελευταία μονάδα.

Ακούστε το άρθρο

Η Audi μόλις κατασκεύασε το τελευταίο υπεραυτοκίνητο R8 και θα μάθουμε τι θα συμβεί με την τελευταία μονάδα.

Τώρα, πραγματικά τελείωσε. Το Audi R8 έφτασε στο τέλος της διαδρομής του. Το Γερμανικό εργοστάσιο κατασκεύασε τον τελευταίο R8, μετά από επέκταση της παραγωγής για να ικανοποιήσει την ξαφνικά αυξημένη ζήτηση. Το R8 είχε για πολλά χρόνια τις μικρότερες πωλήσεις μεταξύ των αυτοκινήτων της μάρκας.

Η Audi διατήρησε το διθέσιο μοντέλο με τον κινητήρα στο κέντρο, σε παραγωγή για 17 χρόνια. Το τελευταίο Audi R8 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Bollinger Hofe στη Heilbronn της Γερμανίας, έχει χρωματισμό Vega Yellow. Και είναι έκδοση Performance Quattro, με πακέτο από ανθρακονήματα και ζάντες 20 ιντσών με πολλαπλές ακτίνες.

Τί θα γίνει με το τελευταίο Audi R8;

Audi R8: Μικρή παράταση παραγωγής

Πού είναι το τελευταίο Audi R8;

Το τελευταίο R8 δεν θα πάει σε κάποιον πελάτη. Η Audi αποφάσισε να το κρατήσει στο μουσείο της στο Ingolstadt. Έτσι, πιθανόν να μην δείξει ποτέ τις δυνατότητές του. Έχει 602 ίππους, ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και επιταχύνει από 0 σε 60 μίλια την ώρα (ο-97 χλμ./ώρα) σε 3,1 δευτερόλεπτα, καθώς πηγαίνει προς μια μέγιστη ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.

Αρχικά, η Audi σχεδίαζε να σταματήσει το R8 πριν από το τέλος του περασμένου έτους. Ωστόσο, ορισμένοι πελάτες αποφάσισαν τότε να παραγγείλουν ένα αυτοκίνητο. Έτσι, η Audi αποφάσισε να δεχτεί τις παραγγελίες και να συνεχίσει την παραγωγή μέχρι το τέλος του Μαρτίου.

Οι πιο πρόσφατοι αριθμοί πωλήσεων αποδεικνύουν το ξαφνικά αυξημένο ενδιαφέρον. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 49% το περασμένο έτος. Με συνολικά 1.591 μονάδες. Ενώ το 2022 το Audi είχε πουλήσει μόλις 1.068 μονάδες, τόσο Coupe όσο και Spyder. Και το R* ήταν το μοντέλο με τις μικρότερες πωλήσεις.

Το τέλος των V10

Σε έναν κόσμο που επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση, η απόσυρση του Audi R8 σημαίνει στον θάνατο του V10, κάτι που η μάρκα σχεδίαζε από το 2019. Και η Lamborghini σταμάτησε τη Huracan τον κινητήρα V10 5,2 λίτρων και σύντομα θα παρουσιάσει έναν υβριδικό διάδοχο.

Θα αρχίσει με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα ενσωματώνει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με αναφορές θα είναι ένας twin-turbo V8, διαφορετικός από τη μονάδα 4,0 λίτρων του δημοφιλούς SUV Urus.

Από τα δύο αυτοκίνητα με κινητήρα V10, το ιταλικό μοντέλο ήταν το πιο δημοφιλές. Η Lamborghini είχε 3.962 πωλήσεις Huracan σε όλο τον κόσμο το 2023. Που είναι περισσότερα από διπλά σε σχέση με τα Audi. Παρότι το R8 είχε αρχική τιμή στις ΗΠΑ $161.395 το 2023, ενώ το Huracan για $212.090.

Ωστόσο, η Audi δεν σχεδιάζει να φέρει έναν διάδοχο του R8. Επιπλέον, η μάρκα προχωρά προς μια αμιγώς ηλεκτρική κατεύθυνση σε όλα τα μοντέλα της.

Πηγή: autoevolution.com

abb_img