Μετά από 40 χρόνια, η Volkswagen δεν κατασκευάζει πλέον μοντέλα Polo στην Ευρώπη. Η VW τερμάτισε την παραγωγή Polo στην Ευρώπη, καθώς στρέφει την προσοχή της σε μικρότερα, πιο προσιτά EV.
Η Volkswagen κατασκευάζει μοντέλα Polo στην Παμπλόνα της Ισπανίας από το 1984. Πάνω από 8,4 εκατομμύρια Polo έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Παμπλόνα ως ένα από τα αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της DataForce (μέσω Automotive News ), το Polo της Volkswagen, ήταν το 8ο μικρό αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, με περισσότερα από 90.100 μοντέλα που πωλήθηκαν φέτος έως τον Αύγουστο του 2024.
Ωστόσο, η Volkswagen, ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια σειρά από μικρότερα, πιο οικονομικά ηλεκτρικά, τα οποία θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις. Το εργοστάσιο της Παμπλόνα έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την παραγωγή δύο μικρών ηλεκτρικών SUV το 2026. Τα νέα ηλεκτρικά SUV θα τροφοδοτούνται από μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας MEB της Volkswagen, που θα στηρίζει την τρέχουσα σειρά ID, συμπεριλαμβανομένου του ID.4.
Πήραμε την πρώτη μας εικόνα στο μικρό SUV πέρυσι, αφού η Volkswagen παρουσίασε το πρωτότυπο ID.2all. Το ID.2all θα βρίσκεται κάτω από το ID.3 με τιμές εκκίνησης κάτω από 25.000 ευρώ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Thomas Shafer είπε ότι το ID.2all, αναμένεται να έχει αυτονομία 450 χλμ WLTP. Η Volkswagen συνδύασε εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία από θρύλους όπως το Golf και το Beetle, με μια μοντέρνα αναβάθμιση για να ξεχωρίσει στην εποχή του ηλεκτρισμού.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής Andreas Mindt ισχυρίζεται ότι το ID.2 φαίνεται «ακόμα καλύτερο» από το concept που παρουσιάστηκε πέρυσι καθώς ολοκληρώνονται οι εργασίες σχεδιασμού για το μοντέλο παραγωγής. Ο Mindt είπε ότι το ηλεκτρικό SUV χαμηλού κόστους, «δίνει μια προ-παρουσίαση, της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Volkswagen».
Αφού αποκάλυψε το εσωτερικό για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Mindt δήλωσε: «Το μέλλον των εσωτερικών χώρων της Volkswagen έφτασε». Η VW ισχυρίζεται ότι το ID.2 θα διαθέτει γενναιόδωρο αποθηκευτικό χώρο έως και 1.330 λίτρα. Ο Mindt είπε ότι είναι ασυνήθιστο να βρίσκεις τόσο πολύ χώρο αποθήκευσης, σε ένα μικρό αυτοκίνητο.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του εσωτερικού, είναι το νέο περιστροφικό πόμολο, το οποίο σας επιτρέπει να επιλέξετε από διαφορετικά προγράμματα οδήγησης εμπνευσμένα από το Golf και το Beetle. Γυρνώντας το πόμολο, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στο “Classic”, το οποίο βασίζεται στην εποχή του Beetle, ή στις λειτουργίες “Vintage”, που θα σας φέρουν πίσω στην εποχή του γκολφ.
Τον περασμένο μήνα, το χαμηλού κόστους EV της Volkswagen, εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμή πριν από το επίσημο ντεμπούτο του. Ο Mindt παρουσίασε επίσης ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μοντέλο SUV ID.2all, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει λίγο μετά το ID.2 το 2026.
Αν και η VW τερμάτισε την παραγωγή του Polo στην Ευρώπη, το μοντέλο θα εξακολουθεί να πωλείται στην περιοχή. Ωστόσο, η παραγωγή έχει μεταφερθεί στο εργοστάσιό της, στην Καριέγκα της Νότιας Αφρικής. Η Volkswagen θα συνεχίσει επίσης να κατασκευάζει τα μοντέλα T-Cross και Taigo στην Ισπανία, επιβεβαίωσε η εταιρεία.