Ο CEO της Lamborghini, Stephan Winklemann, πριν από την οικονομική ανακοίνωση της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο, μίλησε στον βρετανικό τύπο. Εκεί, αναφέρθηκε στο φλέγον θέμα που αναμένουν όλοι οι φίλοι της ιταλικής φίρμας, την πρώτη ηλεκτρική Lamborghini.
Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας θα κάνει την εμφάνισή του το 2028. Μάλιστα, το λανσάρισμα του θα λάβει χώρα με τις ευλογίες και την τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen. Από την άλλη, σε ότι αφορά στην κατάργηση των θερμικών κινητήρων, ανέφερε ότι δεν χρειάζεται ακόμα να κάνουμε τέτοιου είδους τοποθετήσεις.
Παράλληλα, ο Stephan Winkelmann επανέλαβε ότι η ιταλική φίρμα δεν θα αντικαταστήσει καμία τρέχουσα σειρά μοντέλων. Μάλιστα, αυτή είναι μία πληροφορία που έχει επιβεβαιώσει ξανά η Lamborghini στο παρελθόν.
Η ζωή του Ferruccio Lamborghini σε ταινία
Στα σκαριά η ψηλότερη δίθυρη Lamborghini 2+2 θέσεων
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini περιέγραψε το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό μοντέλο ως ένα τέταρτο προϊόν στην γκάμα και για καθημερινή χρήση. Για να συμβεί αυτό, σημαίνει ότι μιλάμε για ένα 2+2 θέσεων, δίθυρο αυτοκίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος.
Ο Winklemann ανέφερε επίσης ότι η κατασκευή του αυτοκινήτου θα γίνει με τη βοήθεια του Ομίλου Volkswagen. Πρόσφατο παράδειγμα έχουμε δει με την Urus.
Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό η νέα αμιγώς ηλεκτρική Lamborghini να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform) του Ομίλου. Βέβαια, η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης από τους Γερμανούς.
Titan EVO 2022 Series με αίσθηση από Lamborghini!
Το 2023 και 2024 ο εξηλεκτρισμός των Aventador, Huracan και Urus
Η Lamborghini θα δαπανήσει 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ σε μια τετραετή στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα, πολύ πριν το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα δούμε ένα υβριδικό σύστημα να εξοπλίζει την Aventador, στις αρχές του 2023.
Παράλληλα, αναμένουμε ένα Plug-in υβριδικό διάδοχο της Huracan στα τέλη του 2024, καθώς και μία Plug-in υβριδικό Urus, την ίδια χρονιά.
Αυτό είναι το μέλι της Lamborghini!
Τα υβριδικά δεν προαναγγέλλουν την πλήρως ηλεκτρική γκάμα
Ο Winkelmann αναφέρει ότι τα υπάρχοντα μοντέλα θα παραμείνουν υβριδικά για όσο το δυνατόν περισσότερο. Μάλιστα, σημειώνει ότι τα συνθετικά καύσιμα μπορεί να παίζουν ρόλο στη διατήρησή τους στη «ζωή». Βέβαια, ανέφερε ότι είναι νωρίς για το πώς ακριβώς θα εξελιχθούν τα σχέδια της εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: «Δεν χρειάζεται να αποφασίσουμε τώρα, έχουμε ακόμα λίγο χρόνο. Μετά το 2025 όμως πρέπει να πάρουμε μια απόφαση».