Το ανανεωμένο Nissan Juke έρχεται με σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke

Ακούστε το άρθρο

Το Nissan Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει
απαρατήρητο. Αντίθετα, πάντα αποτελεί έκπληξη, με τον έντονο χαρακτήρα του, τον
τολμηρό του σχεδιασμό και τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά.
Για την ανανέωση του Juke, η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού
χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία του στο Juke
πρώτης γενιάς.

Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι
μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια
επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο
εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-
Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές
όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες. Το νέο κίτρινο είναι διαφορετικό στην απόχρωση από την απόχρωση της προηγούμενης γενιάς του Juke. Στην νέα έκδοση N-Sport, το νέο κίτρινο ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, την μάσκα και τις κολόνες Α και Β.

Ανανέωση παντού

Οι ανανεώσεις στο εσωτερικό προσφέρουν πρόσθετη ποιότητα και συνδεσιμότητα.
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το
αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει
μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό, αλλά και για να
ενισχύσει την αίσθηση του πιλοτηρίου που αρέσει πολύ στους πελάτες του Juke.
Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με
δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο ικανοποιητικό στην αφή.

Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT.
Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την
διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις
προτιμήσεις του. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο
διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και
έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες.

Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει
οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη, καθώς και την κατανάλωση,
πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες
βασικές πληροφορίες.

Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη
που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα
"widgets" για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την
αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.

Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα
«κατανόησης φυσικής γλώσσας». Αυτό δίνει στο σύστημα ένα ευρύτερο φάσμα
φράσεων και εκφράσεων που μπορεί να κατανοήσει ως εντολή, αγνοώντας δισταγμούς
ή παύσεις. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα
ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.

Κίτρινη εσωτερική επένδυση

Σε απόλυτη αρμονία με την επιλογή του εντυπωσιακού κίτρινου εξωτερικού χρώματος,
το εσωτερικό του N-Sport διαθέτει ένα ταιριαστό κίτρινο χρώμα που έχει σχήμα
μπούμερανγκ και διατρέχει το πάνω μέρος του ταμπλό οργάνων, πριν στρίψει προς τα
κάτω και πλαισιώσει τη βάση της νέας κεντρικής οθόνης infotainment μέχρι τους
αεραγωγούς. Το κάθισμα N-Sport έχει κίτρινα ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara ® που ταιριάζουν με το νέο εξωτερικό χρώμα και καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα του καθίσματος.

Η βάση η πλάτη του καθίσματος είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το «Juke» είναι
ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει το τολμηρό αποτέλεσμα.
Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις κατηγορίες N-Connecta, N-Design και Techna,
με βελτιωμένη άνεση. Τα νέα καθίσματα N-Connecta διαθέτουν ένα νέο ύφασμα.

Στην έκδοση Techna, το νέο υλικό είναι μαύρο με ένθετα με καπιτονέ εφέ στην βάση και την πλάτη του καθίσματος.
Το Juke είναι το τολμηρό και γεμάτο αυτοπεποίθηση μέλος της οικογένειας της
Nissan. Ο πρώτος λόγος αγοράς είναι ο σχεδιασμός του – οι πελάτες αγαπούν το στυλ
και την ισχυρή προσωπικότητά του.

Η έκδοση N-Design, με μαύρη οροφή, μαύρους καθρέφτες, μαύρους τροχούς και ένα πολύ πιο εστιασμένο στον οδηγό εσωτερικό γεμάτο τεχνολογία, πιστεύουμε ότι θα προσφέρει στο Juke έναν επιπλέον δυναμικό χαρακτήρα. Θα φέρει μια φρέσκια γεύση στη γκάμα – κάθε μέλος της σχεδιαστικής μας ομάδας ανυπομονεί να το δει στον δρόμο», δήλωσε ο Matthew Weaver, Αντιπρόεδρος της Nissan Design Europe.

Βελτιωμένη εσωτερική άνεση

Το υποβραχιόνιο σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο,
όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να
χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.

Ξεκινώντας από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με
μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος
ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση
από τους μπροστινούς επιβάτες.

Πρόσθετες νέες εξωτερικές χρωματικές επιλογές

Ενώ η επιστροφή του κίτρινου θα τραβήξει την προσοχή, υπάρχουν και άλλες αλλαγές στις επιλογές της παλέτας χρωμάτων. Ομοίως, το μεταλλικό μαύρο είναι νέο. Η νέα βαφή είναι πιο πλούσια και πιο σκούρα. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας περισσότερη χρωστική αιθάλη και αντικαθιστώντας τη μεταλλική νιφάδα με μια γυάλινη νιφάδα, η οποία έχει ως
αποτέλεσμα τη δημιουργία υψηλότερου βαθμού «λάμψης». Νέες επιλογές ζαντών είναι τώρα διαθέσιμες στο Juke στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες της σειράς.

Κάθε κατηγορία έχει μια τυπική επένδυση τροχών, καθώς και μια
προαιρετική εναλλακτική λύση. Οι τροχοί στο N-Connecta και στο N-Design είναι νέοι
και ο καθένας έχει σχέδιο πέντε ακτίνων, αλλά τα σχέδια είναι μοναδικά για κάθε
έκδοση, με διαφορετική τεχνική, γωνιακή εμφάνιση. Η προαιρετική επένδυση τροχών
για N-Connecta, N-Design, N-Sport, Techna είναι μια εντυπωσιακή επιλογή 19 με βελτιστοποιημένες αεροδυναμικές ιδιότητες.
Υπάρχει μια νέα επιλογή ελαστικού κύλισης χαμηλής αντίστασης για την επιλογή
τροχού 17 ιντσών που είναι διαθέσιμη στην έκδοση Hybrid στις κατηγορίες Acenta και
N-Connecta.

Πρόσθετη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού

Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το
Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna.
Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και αν
όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις
λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή
του οδηγού.

Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας
οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Αυτό σημαίνει ότι οι ελιγμοί
οπισθοπορίας μπορούν να γίνουν με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά χάρη σε μια πιο
καθαρή εικόνα, ειδικά σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού.

Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο για να δημιουργήσει μια «άψογη όψη» της θέσης του αυτοκινήτου για ελιγμούς στάθμευσης.

Μηχανικά σύνολα

Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW.

Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη
ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου
έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο.
Η δεύτερη επιλογή για το JUKE τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο
υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων.

Παράγει 117 PS και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα συναρπαστικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport), έτσι οι οδηγοί μπορούν να ταιριάξουν αβίαστα το στυλ οδήγησής τους σε οποιοδήποτε
σενάριο οδήγησης για μέγιστο διασκέδαση στο δρόμο.

Με τα νέα υλικάστο εσωτερικό, καθώς και την βελτιωμένη συνδεσιμότητα, την άνεση και την ευκολία, η θέση του Juke ως πρωτοπόρου και σύμβολο της κατηγορίας crossover πόλης είναι πιο δυνατή από ποτέ», δήλωσε ο Arnaud Charpentier.

13 χρόνια παραγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο

Ο Adam Pennick, Αντιπρόεδρος Παραγωγής, στο εργοστάσιο της Nissan στο
Sunderland, δήλωσε: «Είναι μια περήφανη στιγμή για την ομάδα μας να βλέπει το πιο
πρόσφατο Juke να βγαίνει στη γραμμή παραγωγής – και είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό
να βλέπουμε λάμψεις του διάσημου κίτρινου στην παραγωγή για πρώτη φορά σε έξι
χρόνια.

Το Juke είναι πλέον το τέταρτο μοντέλο από πλευράς όγκου παραγωγής στο
εργοστάσιο του Sunderland, πίσω από τα Qashqai, Micra και Primera. Το περασμένο
καλοκαίρι το εργοστάσιο κατασκεύασε το ενδέκατο εκατομμυριοστό όχημα από τότε
που ξεκίνησε η παραγωγή το 1986.

abb_img