Το αναβαθμισμένο Volkswagen ID.3 κυκλοφόρησε στην Κίνα

Το ID.3 είναι το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen στην Κίνα, αν και οι πωλήσεις του έχουν μειωθεί σημαντικά τον τελευταίο χρόνο.

Ακούστε το άρθρο

Η Volkswagen έχει κυκλοφορήσει μια ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου ID.3 στην Κίνα, η οποία φέρει ορισμένες μικρές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Η μεγαλύτερη καινοτομία είναι η χρήση μιας νέας μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου-λιθίου (LFP), η οποία αντικαθιστά την προηγούμενη τριμελή μπαταρία NMC. Αυτή η νέα μπαταρία, που παρέχεται από την CATL, έχει χωρητικότητα 53,6 kWh και προσφέρει αυτονομία 451 χλμ σύμφωνα με το πρότυπο CLTC. Επίσης, μπορεί να φορτιστεί από 30% έως 80% σε περίπου 48 λεπτά με γρήγορη φόρτιση DC. Το μοντέλο διατηρεί τον ίδιο κινητήρα με ισχύ 170 PS στον πίσω άξονα, με μέγιστη ροπή 310 Nm και κατανάλωση 13,4 kWh/100 χλμ.

Το αναβαθμισμένο Volkswagen ID.3 κυκλοφόρησε στην Κίνα

Στο εξωτερικό, οι αλλαγές είναι ελάχιστες. Η κολόνα Α είναι τώρα εν μέρει μαύρη, ενώ προστέθηκαν δύο νέα χρώματα: μπεζ και γαλάζιο. Οι τροχοί διατηρούν τον ίδιο σχεδιασμό, με επιλογές 18″ και 20″. Στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη ελέγχου έχει μεγαλώσει από 10″ σε 12,9″, ενώ ο πίνακας οργάνων παραμένει στα 5,3″. Η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί, προσφέροντας μια ασύρματη βάση φόρτισης και δύο ποτηροθήκες, δίνοντας στο εσωτερικό μια πιο premium εμφάνιση.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Volkswagen Tiguan 1.5 TSI: Το best seller είναι εδώ!

Το αναβαθμισμένο Volkswagen ID.3 κυκλοφόρησε στην Κίνα

Η Volkswagen συνεχίζει να προσφέρει και την έκδοση με μπαταρία NMC, η οποία έχει ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα (52,8 kWh) αλλά παρέχει παρόμοια αυτονομία (450 χλμ) και ταχύτερη φόρτιση (30-80% σε 42 λεπτά). Η τιμή και των δύο εκδόσεων ξεκινά από 119.900 γιουάν ή 15.445 ευρώ.

Το αναβαθμισμένο Volkswagen ID.3 κυκλοφόρησε στην Κίνα

Το ID.3 είναι το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen στην Κίνα, αν και οι πωλήσεις του έχουν μειωθεί σημαντικά τον τελευταίο χρόνο. Για παράδειγμα, τον Ιανουάριο πωλήθηκαν μόνο 2.623 μονάδες, έναντι 7.600 τον προηγούμενο χρόνο. Η Volkswagen αντιμετωπίζει προκλήσεις στην κινεζική αγορά, όπου τα ηλεκτρικά της οχήματα δεν έχουν την αναγνωρισιμότητα που έχουν οι τοπικές μάρκες, κυρίως λόγω έλλειψης προηγμένων τεχνολογιών όπως η συνδεσιμότητα, η ψηφιακή εμπειρία χρήστη (UX) και τα συστήματα ADAS.

Το αναβαθμισμένο Volkswagen ID.3 κυκλοφόρησε στην Κίνα

Για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, η Volkswagen έχει υιοθετήσει τη στρατηγική «Στην Κίνα, για την Κίνα». Μεταξύ άλλων, η εταιρεία αγόρασε ένα μερίδιο στην κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng και σχεδιάζει να κυκλοφορήσει νέα ηλεκτρικά μοντέλα βασισμένα στην πλατφόρμα της Xpeng. Επιπλέον, σχεδιάζει να εισάγει νέα Audi EV που θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική IM της SAIC.