Η Audi δημοσίευσε φωτογραφίες του Q6 e-tron offroad concept, μιας off-road έκδοσης του Q6 e-tron. Το off-road EV, έχει νέους «άξονες πλήμνης με μειωτήρες σχέσης», με τους τελευταίους, να βρίσκονται στο άκρο κάθε άξονα, συγκρατώντας την πλήμνη, αλλά πιθανότατα θα παραμείνει ένα μοναδικό μοντέλο προς το παρόν. Στη σύντομη ανάρτηση στο LinkedIn, η Audi μιλάει «ότι πάει το offroading στο επόμενο επίπεδο». Το ηλεκτρικό concept κάνει «τη μεγαλειώδη είσοδό του στο χιόνι», με τους άξονες πλήμνης να επαναπροσδιορίζουν την «έξυπνη απόδοση» του. «Αυτή είναι ηλεκτρισμένη πρόοδος», γράφει ο επίσημος λογαριασμός της Audi, με λίγο περισσότερους από δύο εκατομμύρια ακόλουθους.
Ωστόσο, η Audi δεν παρέχει κανένα τεχνικό στοιχείο. Καθώς αναφέρεται στο Audi Q6 e-tron quattro, υποθέτουμε ότι αναφέρεται στον ομώνυμο κινητήρα του μοντέλου παραγωγής. Σε αυτή την περίπτωση, η τετρακίνηση με δύο κινητήρες αποδίδει 387 PS, ενώ μια μπαταρία μεικτής χωρητικότητας 100 kWh, είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ 270 kW. Η τυπική διαδικασία φόρτισης από 10 έως 80% διαρκεί 21 λεπτά. Ωστόσο, η αυτονομία WLTP των 625 χιλιομέτρων ή η τελική ταχύτητα των 210 χλμ/ώρα, είναι απίθανο να εφαρμοστεί στις καταστάσεις εκτός δρόμου και ιδιαίτερα με τους άξονες πλήμνης.
Οι άξονες πλήμνης με τη σημαντικά υψηλότερη απόσταση από το έδαφος, δίνουν στο ηλεκτρικό SUV, εντελώς διαφορετικό οπτικό αποτέλεσμα, αν και η εστίαση του κόνσεπτ, είναι στη λειτουργία και όχι στη σχεδίαση. Η Audi χρειάστηκε να διευρύνει σημαντικά τους θόλους των τροχών, για να χωρέσουν τα ελαστικά εκτός δρόμου με τα «τακούνια», παρά το φαρδύ μετατρόχιο. Υπάρχουν επίσης ορισμένες τροποποιήσεις στο σύστημα φωτισμού, όπως πρόσθετοι προβολείς σε σχήμα Χ και μια μεγάλη λωρίδα LED στη σχάρα οροφής.
Οι αντιδράσεις για το άρθρο είναι μάλλον ανάμεικτες. Κάποιοι επαινούν τις φωτογραφίες στο χιόνι και προτείνουν ότι το concept car δεν πρέπει να μείνει ως έχει. Ωστόσο, ένας άλλος χρήστης ρωτά: «Γιατί καταβάλλετε τόση προσπάθεια σε έννοιες και μετά αποτυγχάνετε να τις φέρετε στην αγορά;». Παρεμπιπτόντως, η φιλοσοφία εκτός δρόμου της Audi, δεν είναι χωρίς προηγούμενο: η Mercedes-Benz, είχε ήδη παρουσιάσει μια μελέτη εκτός δρόμου, που ονομάζεται 4×4² του τότε ηλεκτρικού SUV της EQC το 2020, επίσης με άξονες πλήμνης.