Το BMW Group αλλάζει μοντέλο πωλήσεων!

Το BMW Group στρέφεται σε ένα διαφορετικό μοντέλο πωλήσεων στην Ευρώπη, κατά το οποίο η μάρκα θα λειτουργεί ως αντιπρόσωπος πωλήσεων.

Ακούστε το άρθρο

Το BMW Group επιλέγει το μοντέλο αντιπροσωπείας για τις πωλήσεις του στην Ευρώπη. Μάλιστα, η μετάβαση στο νέο μοντέλο για τη BMW θα λάβει χώρα το 2026, ενώ για τη MINI το 2024. Ουσιαστικά, ο Όμιλος με αυτή την επιλογή αποχαιρετά το -ισχύον μέχρι τώρα- παραδοσιακό μοντέλο λιανικής.

Πληρώστε το πάρκινγκ μέσα από την BMW σας!

Το νέο μοντέλο πωλήσεων και οι διαφορές του

Το παραδοσιακό μοντέλο πωλήσεων, το οποίο ακολουθεί μέχρι τώρα το BMW Group, προβλέπει την αγορά του αποθέματος από τους εμπόρους. Ουσιαστικά, οι έμποροι αναλαμβάνουν το κόστος της προώθησης και τις δαπάνες διατήρησης του αποθέματος.

Ωστόσο, το εν λόγω μοντέλο τους επιτρέπει τη διαπραγμάτευση της τιμής πώλησης των αυτοκινήτων. Επομένως, αποκομίζουν κέρδος από τος περιθώριο κέρδους των αυτοκινήτων, τα οποία πωλούν.

Αντίθετα, στο μοντέλο της αντιπροσωπείας η εταιρεία κατέχει το απόθεμα και τιμολογεί απευθείας τον πελάτη. Οι έμποροι έχουν καθορισμένη αμοιβή ανά αυτοκίνητο το οποίο πωλούν.

Η BMW i4 στην υπηρεσία του Νόμου!

Επιπλέον, έχουν και έσοδα από τις υπηρεσίες μετά την πώληση. Αν και το κέρδος ανά αυτοκίνητο είναι χαμηλότερο, δεν έχουν τα έξοδα απογραφής και προώθησης του αποθέματος.

Με το νέο μοντέλο, το BMW Group εδραιώνει ενιαίες τιμές για όλους, καθώς οι έμποροι δεν θα προσφέρουν εκπτώσεις στους καταναλωτές. Τέλος, οι έμποροι θα λειτουργούν ως αντιπρόσωποι και σύμβουλοι πελατών για λογαριασμό του Ομίλου.

Το κοινωνικό πρόσωπο του BMW Group Hellas

Και άλλες εταιρείες επιλέγουν το μοντέλο του BMW Group

Στο μοντέλο αντιπροσωπείας έχουν προχωρήσει και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Μάλιστα, ανάμεσα τους είναι η Mercedes-Benz και το Volkswagen Group.

Ακόμη, και ο Όμιλος Stellantis έχει δηλώσει τη μετάβαση του στο νέο μοντέλο πωλήσεων. Τέλος, Toyota και Renault παραμένουν πιστές στο παραδοσιακό μοντέλο λιανικής.

Ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ομίλου BMW, δήλωσε:

«Θα βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και θα παρέχουμε ένα ελκυστικό επιχειρηματικό μοντέλο για τους αντιπροσώπους μας αποκτώντας άμεση πρόσβαση στον πελάτη. Αυτές είναι οι τρεις πιο σημαντικές πτυχές στα σχέδιά μας».

abb_img