Το subcompact Raval της Cupra υποβλήθηκε σε δοκιμές για πρώτη φορά πριν από την κυκλοφορία του, το 2025. Το junior EV, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MEB Short με το VW ID.2, αλλά έρχεται στην αγορά νωρίτερα. Ένας μπροστινός κινητήρας 222 ίππων φέρνει το Raval στα 100 χλμ./ώρα, σε 6,9 δευτερόλεπτα και η μεγαλύτερη από τις δύο διαθέσιμες μπαταρίες, θα προσφέρει αυτονομία 439 χλμ.
Η Cupra φτιάχνει μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα σε ολόκληρη τη σειρά VW Group, αυτοκίνητα που είναι συχνά πιο πολυτελή, πιο γρήγορα και πιο ενδιαφέροντα για να τα δεις από τα ξαδέρφια τους με το σήμα VW. Και το μικρό Cupra Raval EV, που εμφανίζεται εδώ σε πρωτότυπη μορφή για πρώτη φορά, θέλει να συνεχίσει αυτή την τάση.
Το Raval βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MEB Short που θα χρησιμοποιήσει η VW για το ID.2 της και η Skoda θα χρησιμοποιήσει επίσης κάτω από το δικό της μικρό EV. Αλλά είναι το Cupra, που παίρνει την τεχνολογία πρώτο, με το Raval να αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025, λίγους μήνες πριν από το ID.2.
Ακόμη και με την έντονη μεταμφίεση αυτού του πρωτοτύπου, είναι ακόμα δυνατό να διακρίνουμε εντυπωσιακά σχήματα. Οι τριγωνικοί προβολείς και οι εισαγωγές αέρα παρόμοιου σχήματος κάτω από αυτά, η μεγάλη κάτω γρίλια και η σχεδόν σπορ κλίση στο καπό είναι ορατά εδώ, όπως και το κοίλο πάνελ στην καταπακτή, κάτω από το πίσω παράθυρο και ένα μικρό πάνελ διαχύτη.
Δεν είναι τόσο ξεκάθαρο από αυτές τις φωτογραφίες, αλλά φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο το αμάξωμα στρίβει μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών, δίνοντας ένα εφέ διαφορετικής μέσης και κάνοντας το Raval να φαίνεται πολύ πιο δυναμικό από το ID.2.
Σε αντίθεση με τα τρέχοντα προϊόντα της VW που βασίζονται σε MEB, όπως το ID.3 και το ID.4, των οποίων οι εκδόσεις με έναν κινητήρα τοποθετούν το σύστημα μετάδοσης κίνησης στο πίσω μέρος, τα αυτοκίνητα MEB Short, έχουν μια πιο παραδοσιακή διάταξη μπροστινού κινητήρα και κίνησης στους εμπρός τροχούς.
Το Cupra μιλά για ένα βασικό μοντέλο που έχει τους ίδιους 223 ίππους 226 PS με το πρωτότυπο ID.2 της VW και μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα. Το πιθανότερο είναι, ότι το Cupra θα διαθέτει επιλογές μπαταριών 38 και 56 kWh και η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα θα είναι επαρκής για αυτονομία 440 χλμ.
Το Raval των 25.000 ευρώ θα κατασκευαστεί στην Ισπανία και θα πωληθεί στην Ευρώπη, καθώς και σε άλλες αγορές, αλλά δεν θα είναι μέρος της ώθησης της εταιρείας στις ΗΠΑ, οι οποίες θα επικεντρωθούν σε SUV και crossover.
Πηγή: carscoops