Το Cupra Tavascan στις ακραίες συνθήκες της Λαπωνίας

Ακούστε το άρθρο

Ο Lucas di Grassi προκαλεί με το ηλεκτρικό Cupra Tavascan τις ακραίες καιρικές συνθήκες της Λαπωνίας στην Φινλανδία.

Η Λαπωνία είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλα τα νέα μοντέλα της Cupra πριν το λανσάρισμα τους στην αγορά. Ώστε να κάνουν ακραία τεστ για τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Το τελευταίο μοντέλο που πήγε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το Cupra Tavascan, με οδηγό τον Lucas di Grassi. O πρεσβευτής της Cupra ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας σε παγωμένες επιφάνειες. Και σε χιονισμένες διαδρομές.

Lucas di Grassi και το Tavascan

Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσει το Tavascan και o Di Grassi ήταν το κρύο, ο αέρας, το χιόνι και ο πάγος. Μια εντελώς απολαυστική πρόκληση: «Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες». Ήταν μία πρόσκληση, την οποία δεν δίστασε να αποδεχτεί. Και η πρώτη του φορά πίσω από το τιμόνι του Tavascan. H εμπειρία του ήταν σημαντική για το χειμωνιάτικο αυτό τεστ.

Το Cupra Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από -35ºC. Οι αδυσώπητες συνθήκες έκαναν τους μηχανικούς της CUPRA να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV. Ενώ ο Lucas di Grassi βοήθησε να κάνουν αρκετά τεστ. Αρχίζοντας με τη δοκιμή φρένων, σε επιφάνεια με άσφαλτο και πάγο. Εκεί αξιολόγησαν το κράτημα και  τον έλεγχο του αυτοκινήτου. «Σε τέτοιες συνθήκες μπορείς να καταλάβεις τη συμπεριφορά, το κράτημα του αυτοκινήτου και πως αυτό ανταποκρίνεται» είπε ο Di Grassi.

Πέντε μήνες σκληρών δοκιμών

Περισσότεροι από 100 μηχανικοί έρευνας και εξέλιξης συμμετείχαν σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία άνω των 1.000 ωρών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Αντιπρόεδρος R&D, Dr. Werner Tietz, όπου είχε έρθει ο ίδιος να επιβλέψει την εξέλιξη του Tavascan. «Για εμάς είναι σημαντικό το αυτοκίνητο να προσφέρει αρκετή ροπή και ισχύ έτσι ώστε να είναι απολαυστικό όταν το οδηγείς. Έτσι τα τεστ αυτά είναι πολύ χρήσιμα, ανάμεσα σε άλλα πράγματα. Για να δεις και να προσαρμόσεις συστήματα όπως το ESC σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης. «To αυτοκίνητο έκανε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής. Όπου πρέπει να καλύψει 30,000χλμ, μέρα νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες.

Ο Lucas di Grassi ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με αυτή την οδηγική εμπειρία σε πάγο και χιόνι. Αυτό που πραγματικά ξεχώρισε ήταν η αίσθηση του ηλεκτρικού SUV σε παγωμένες διαδρομές, «η ανταπόκριση του αυτοκινήτου ήταν μοναδική. Μου αρέσει πολύ το CUPRA Tavascan! Είναι ένα ελεγχόμενο, ακριβές και φανταστικό αυτοκίνητο», δήλωσε.

Πηγή: Δελτίο Τύπου

abb_img