Jeep: Ένα βήμα πιο κοντά για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της στην Ευρώπη

Η Jeep παρουσιάζει ένα νέο υβριδικό σύστημα, με το οποίο προσφέρει μια προηγμένη λύση εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης.

Ακούστε το άρθρο

Το νέο σύστημα εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης της Jeep, έρχεται να πλαισιώσει το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό, ότι περισσότερες από το 25% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη αφορούν σε εκδόσεις 4xe.

Η Επικεφαλής της αμερικάνικης μάρκας στην Ευρώπη, Antonella Bruno, δήλωσε:

«Το νέο σύστημα αποτελεί ακόμα ένα βήμα προς τον εξηλεκτρισμό του συνόλου της γκάμας μας στην Ευρώπη».

«Τα JeepCompass και Renegade e-Hybrid προσφέρουν μια νέα εξηλεκτρισμένη επιλογή και συμβάλουν στο να αυξήσουμε τη διείσδυση μας στην αγορά με περισσότερες υβριδικές επιλογές και περισσότερους πελάτες. Αυτή η ανάπτυξη θα ενισχυθεί περαιτέρω και το καλοκαίρι με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Plug-in Hybrid Jeep Grand Cherokee 4xe

e-Hybrid: Μια Νέα Υβριδική-Ηλεκτρική Εναλλακτική

Το e-Hybrid χρησιμοποιεί έναν νέο αποδοτικό 4κυλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων. Έχει απόδοση 130 ίππων και 240 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Το σύστημα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 15 kW (20 hp), ο οποίος αποδίδει 55 Nm ροπής. Απόδοση που του επιτρέπει να κινεί το όχημα ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας. Το αποτέλεσμα είναι μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης, κορυφαία αποδοτικότητα και εξαιρετική άνεση.

Η νέα υβριδική τεχνολογία e-Hybrid, επιτρέπει στα Jeep Renegade και Compass να προσφέρουν μια νέα εξηλεκτρισμένη εναλλακτική στην κατηγορία των μοντέλων με κίνηση στους 2 τροχούς, δίνοντας τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και κατά τη διάρκεια των ελιγμών στάθμευσης.

Το νέο Jeep Grand Cherokee για πρώτη φορά στην έκδοση 4xe

Υβριδική Απόδοση 

Ο νέος 4κυλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας είναι εξαρχής σχεδιασμένος για υβριδική χρήση και βελτιστοποίηση της θερμοδυναμικής απόδοσης.

Ο κινητήρας αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ η εφαρμογή ενός κινητήρα/δυναμό BSG (Belt Starter Generator) προσφέρει άμεση και απόλυτα ομαλή ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του συνόλου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της μέγιστης αποδοτικότητας, τα νέα Renegade και Compass e-Hybrid, χρησιμοποιούν το προηγμένο σύστημα  ανάκτησης ενέργειας, “Intelligent Brake System”, μέσω του οποίου μεγιστοποιείται η αξιοποίηση της κινητής ενέργειας του οχήματος κατά την επιβράδυνση.

Η εξέλιξη της οδηγικής εμπειρίας από τη Jeep

Το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει μια εξαιρετικά ευέλικτη και άνετη εμπειρία οδήγησης.  Με χαρακτηριστικά που προσομοιώνουν τη χρήση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.

Για παράδειγμα με την αθόρυβη εκκίνηση το όχημα ξεκινά χωρίς τη χρήση του θερμικού κινητήρα. Επιπλέον, μέσω της ανάκτησης ενέργειας το όχημα αποθηκεύει την ενέργεια κατά την επιβράδυνση. Όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το σύστημα πέδησης (Regenerative Braking), ή όταν απλώς έχει αφήσει το γκάζι (e-Coasting).

Επιπλέον χάρη στον ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται η ροπή που φτάνει στους τροχούς και παράλληλα βελτιστοποιείται ο ρυθμός λειτουργίας του θερμικού κινητήρα. Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση επιτρέπει στο όχημα να χρησιμοποιεί αποκλειστικά τον ηλεκτροκινητήρα. Προφανώς με μηδενικό θόρυβο και μηδενικούς ρύπους.

Τέλος οι νέες e-Hybrid εκδόσεις των Renegade και Compass θα χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά τον ηλεκτροκινητήρα. Ανάλογα βέβαια και με το επίπεδο της φόρτισης της μπαταρίας.

abb_img