Το νέο Volvo XC70 αλλάζει τα δεδομένα: 200 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας χωρίς φόρτιση!

Το νέο Volvo XC70 κάνει ντεμπούτο ως plug-in υβριδικό με εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία 170 km. Αναπτύχθηκε για την Κίνα, Ευρώπη και Αμερική.

Ακούστε το άρθρο

Η Volvo συνεχίζει τη μετάβασή της προς την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο, που συνδυάζει τις σύγχρονες απαιτήσεις αυτονομίας, με τις ανάγκες της αγοράς. Το νέο Volvo XC70, κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην Κίνα, ως ένα plug-in υβριδικό με εντυπωσιακή επέκταση αυτονομίας, προσφέροντας έως και 200 χιλιόμετρα στον τοπικό κύκλο μέτρησης CLTC, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 170 χιλιόμετρα κατά WLTP.

Δείτε ακόμα: Μεγάλος Διαγωνισμός CarsElectric.gr: Κέρδισε ένα weekend με το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30!

Η κινεζική αγορά, δείχνει αυξανόμενο ενδιαφέρον για οχήματα με θερμικό κινητήρα, που λειτουργεί ως επέκταση αυτονομίας και η Volvo ανταποκρίνεται με το μεσαίου μεγέθους crossover XC70. Το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα SMA, η οποία επιτρέπει τη συνύπαρξη ενός ισχυρού ηλεκτρικού συστήματος, με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ρεζερβουάρ.

Το νέο Volvo XC70 αλλάζει τα δεδομένα: 170 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας χωρίς φόρτιση!

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά plug-in υβριδικά, ο βενζινοκινητήρας του XC70 δεν λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια, αλλά μπορεί να κινεί απευθείας το όχημα. Έτσι, το XC70 προσφέρει πραγματικά ευέλικτη χρήση, ιδανική για μεγάλες αποστάσεις, όταν η μπαταρία εξαντλείται.

Αρχικά θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην Κίνα, όμως η Volvo εξετάζει την εισαγωγή του και σε αγορές όπως η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική. Όπως δήλωσε ο CEO Χόκαν Σάμουελσον: «Το XC70 είναι το πρώτο μας plug-in με μια ενδιάμεση λύση, που γεφυρώνει το χάσμα προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση και απαντά στις τοπικές ανάγκες των αγορών».

Το νέο Volvo XC70 αλλάζει τα δεδομένα: 170 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας χωρίς φόρτιση!

Το νέο XC70 έρχεται να συνεχίσει την κληρονομιά των σπορ station wagon της Volvo, ως άμεσος απόγονος του 850 Cross Country. Ο ανταγωνισμός του, περιλαμβάνει μοντέλα όπως το Audi A6 Allroad, το VW Passat Alltrack και η Mercedes E-Class Allterrain.

Σε σύγκριση με άλλα υβριδικά της Volvo, όπως το XC90 PHEV T8 AWD με ηλεκτρική αυτονομία 70 χλμ., το XC70, ξεχωρίζει χάρη στη σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία, καλύπτοντας σχεδόν όλες τις καθημερινές μετακινήσεις, χωρίς κατανάλωση βενζίνης. Ο δίλιτρος θερμικός κινητήρας, τίθεται σε λειτουργία μόνο για μεγαλύτερα ταξίδια, κάνοντας το XC70, ένα ιδανικό όχημα για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση χωρίς περιορισμούς.

Πηγή: elektroauto-news.net