Η Xpeng αποκάλυψε τις εντυπωσιακές προδιαγραφές του ολοκαίνουργιου sedan-coupe P7 στην Κίνα, λίγο πριν την έναρξη των πωλήσεων. Με μήκος σχεδόν 5 μέτρα, φουτουριστικό σχεδιασμό και τετρακίνηση με ισχύ 594 PS, το P7 φιλοδοξεί να γίνει ο απόλυτος ανταγωνιστής στη premium EV κατηγορία.
Η τιμή του στην κινεζική αγορά θα κυμαίνεται γύρω στα 41.650 δολάρια, με λανσάρισμα εντός του τρίτου τριμήνου του 2025. Αξιοσημείωτο είναι ότι το P7, γνωστό και ως E29 κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του, έχει ήδη υποβάλει αίτηση για άδεια πώλησης, αποκαλύπτοντας όλα του τα χαρτιά.
Xpeng: Σχεδιασμός που… κόβει την ανάσα
Το νέο P7 εμπνέεται από αισθητική cyberpunk, με έντονες, αεροδυναμικές γραμμές και σμιλεμένα φτερά. Τα LED φώτα του μπροστινού μέρους, μοιάζουν βγαλμένα από videogame, ενώ οι αναδιπλούμενες λαβές και οι gullwing doors, τονίζουν τον high-tech χαρακτήρα του.
Επιπλέον, διαθέτει ενεργή πίσω αεροτομή, προαιρετικά στοιχεία από ανθρακονήματα και μαυρισμένες κολόνες. Οι διαστάσεις του φτάνουν τα 5.017 x 1.970 x 1.427 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι 3.008 mm, μακρύτερο και από της BMW Σειρά 5 G60.
Xpeng: Εκδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά
Το νέο Xpeng P7 έρχεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις:
Πίσω Κίνησης (RWD) – 367 PS
Εξοπλισμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα από την Luxshare ισχύος 367 PS, LFP μπαταρία της EVE Energy και τελική ταχύτητα 230 km/h. Το βάρος φτάνει τα 2.125 kg.
Μεγάλης Αυτονομίας (RWD Long Range)
Διατηρεί τον ίδιο κινητήρα, αλλά με πιο αποδοτική τριαδική NMC μπαταρία από την CALB. Το βάρος πέφτει ελαφρώς στα 2.090 kg.
Τετρακίνητη (AWD Performance) – 594 PS
Προσθέτει έναν μπροστινό κινητήρα 227 PS που ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 594 PS. Εξοπλίζεται με μεγάλα φρένα Brembo και την ίδια τριαδική μπαταρία από την CALB. Το βάρος κυμαίνεται μεταξύ 2.188 και 2.220 kg.
Όλες οι εκδόσεις έχουν τελική ταχύτητα 230 km/h και ελαστικά υψηλών επιδόσεων, με επιλογές έως και 21 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Νέο XPeng P7 – Η εναλλακτική λύση του Tesla Model 3
Το Xpeng P7 φέρνει έναν δυναμικό αέρα στην αγορά των ηλεκτρικών sedan, συνδυάζοντας πολυτέλεια, τεχνολογία και επιδόσεις. Αν συνεχίσει έτσι, η Tesla και η BMW έχουν λόγο να ανησυχούν…