Η θυγατρική της Hozon, η Neta, ξεκίνησε τις προ-πωλήσεις της έκδοσης του σεντάν Neta S στην Κίνα. Τρεις εκδόσεις EREV θα προσφέρονται αρχικά, σε τιμές που ξεκινούν από 175.900 γιουάν (22.300 ευρώ), με τις εκδόσεις BEV να ξεκινούν αργότερα.
Το ηλεκτρικό σεντάν Neta S, είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις EREV (Extended Range Electric Vehicle) κατά την κυκλοφορία του, με αυτονομία μπαταρίας CLTC 300 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τη Neta, η έκδοση με ηλεκτρική μπαταρία, θα ακολουθήσει «σε μεταγενέστερη ημερομηνία». Οι τρεις παραλλαγές ονομάζονται «300 Standard», «300 Pro» και «300 Max» και διαθέτουν τιμές εκκίνησης 22.300€, 24.084€ και 26.621€ αντίστοιχα. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν αυτόν τον μήνα, ενώ οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.
Και οι τρεις εκδόσεις διαθέτουν το σύστημα Haozhi 2.0 EREV της Neta και συνοδεύονται είτε με μπαταρία από την Gotion ή την Jiangsu CATL με χωρητικότητα 31,7 kWh ή με μπαταρία NMC για 43,9 kWh από την EVE Energy. Η Neta αποκάλυψε ότι ο κινητήρας του οχήματος έχει μέγιστη ισχύ 272 PS, αλλά δεν αποκάλυψε τον χρόνο επιτάχυνσης για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Μόλις κυκλοφορήσει η παραλλαγή με αμιγώς ηλεκτρική μπαταρία, θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα «Shanhai 2.0» των 800 volt, η οποία υποστηρίζει πολλαπλασιαστή φόρτισης τύπου 5C. Σύμφωνα με τον ιστότοπο Carnewschina, η ηλεκτρική έκδοση θα λειτουργεί με μία από τις δύο επιλογές κινητήρων: Είτε με ένα μονό ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα με ισχύ 272 PS, είτε με μια τετρακίνητη επιλογή 4WD, με συνδυασμένη ισχύ 503 PS, που θα είναι επίσης διαθέσιμη αργότερα. Η κινεζική ιστοσελίδα αναμένει επίσης, ότι μια φθηνότερη παραλλαγή με μικρότερη μπαταρία LFP θα παρουσιαστεί αργότερα αυτόν τον μήνα.
Το Neta S παρουσιάστηκε αρχικά στις αρχές του 2022, με την υπόσχεση να προσφέρει αυτονομία άνω των 700 χλμ. Από τότε, η εταιρεία έχει προσθέσει στη γκάμα της, το Neta L, καθώς επίσης ίδρυσε ένα νέο εργοστάσιο στη Μαλαισία νωρίτερα φέτος. Υπογράφηκε επίσης μακροπρόθεσμη συμφωνία προμήθειας, με τον κατασκευαστή μπαταριών CATL.
Πηγές: carnewschina.com , cnevpost.com