Άλλο ένα μοντέλο το οποίο μπαίνει στην «αναμονή», είναι το Nissan Micra στην τελευταία του γενιά. Μάλιστα, η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη δώσει εντολή για την παύση της παραγωγής του μικρού μοντέλου στο εργοστάσιο του Flins στη Γαλλία. Παράλληλα, το έχει αφαιρέσει από τους τιμοκαταλόγους της σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, από τις αρχές του μήνα.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι το δημοφιλές μοντέλο θα παραμείνει στο… ράφι. Αντίθετα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το μοντέλο θα κάνει υπομονή έως το 2025, όπου θα δώσει τη θέση του στον ηλεκτρικό διάδοχό του. Η απόφαση πάρθηκε από την Nissan, στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, με το Micra να ολοκληρώνει μία επιτυχημένη πορεία 40 ετών.
Test Drive || Nissan Qashqai e-Power 190 PS: Η στέψη του βασιλιά!
Το Nissan Micra έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά το 1982, ως διάδοχος του Nissan Cherry. Μάλιστα, στα περισσότερα κράτη της Ασίας, ήταν γνωστό και ως Nissan March. Από τότε αποτελούσε έναν δυνατό αντίπαλο για τον ανταγωνισμό, αποσπώντας διάφορες διακρίσεις. Επιπλέον, τον Δεκέμβριο του 2016, ξεκίνησε η παραγωγή της πέμπτης του γενιάς, η οποία ήταν διαθέσιμη μέχρι σήμερα.
Nissan Qashqai e-Power: 1.000 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ!
Το επόμενο Nissan Micra και το «αδελφό» Renault 5
H Nissan μας έχει προϊδεάσει σχετικά με την εμφάνιση του επερχόμενου Micra, δείχνοντας κάποιες εικόνες στις αρχές του 2022. Ωστόσο, λόγω της συνεργασίας της με την Renault, η μάρκα θα ακολουθήσει την ίδια «συνταγή» με το νέο Renault 5. Έτσι, η έκτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου θα χρησιμοποιήσει ως βάση την ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-B. Στην ουσία, σε αυτή που είναι «χτισμένο» και το γαλλικό μοντέλο.
Test Drive || Nissan Qashqai Hybrid: O βασιλιάς είναι και υβριδικός!
Αυτό θα έχει ως πιθανό αποτέλεσμα, το νέο Nissan Micra να διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με 2 ηλεκτροκινητήρες. Μάλιστα, θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις ισχύος, με 125 και 150 ίππους. Επιπλέον, επιλογή θα υπάρχει και στην χωρητικότητα της μπαταρίας, με το Micra να είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 45 και 52 kWh. Τέλος, η παραγωγή του ιαπωνικού μοντέλου, θα λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Renault στο Douai, «παρέα» επίσης με το Renault 5.