Το Παρίσι θα απαγορεύσει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης

Η τελευταία προσπάθεια της δημάρχου Anne Hidalgo να περιορίσει τη χρήση του αυτοκινήτου και να καταπολεμήσει τη ρύπανση θα εμποδίσει τους μη κατοίκους της πόλης να οδηγούν τα αυτοκίνητα τους στην ιστορική καρδιά της γαλλικής πρωτεύουσας, το 2022

Σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη, η δήμαρχος του Παρισιού Anne Hidalgo έθεσε ένα τολμηρό νέο σημείο αναφοράς στη συνεχιζόμενη εκστρατεία της για τη μείωση της χρήσης αυτοκινήτου σε ολόκληρη τη γαλλική πρωτεύουσα: την απαγόρευση της κυκλοφορίας των περισσότερων οχημάτων που θα διασχίζουν το κέντρο της πόλης από το 2022.

Το σχέδιο θα σταματήσει την κυκλοφορία σε μια μεγάλη ζώνη που καλύπτει το κέντρο του Παρισιού, για να μειώσει τη ρύπανση και τον θόρυβο και να ελευθερώσει περισσότερο χώρο για δέντρα, ποδηλατόδρομους και πεζόδρομους. Μια δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα.

Η νέα ζώνη θα επιτρέπει την πρόσβαση με αυτοκίνητο μόνο στους κατοίκους της

Η νέα ζώνη δεν θα απαγορεύει εντελώς τα αυτοκίνητα, θα επιτρέπει ακόμα την πρόσβαση με αυτοκίνητο στους κατοίκους της ζώνης (συμπεριλαμβανομένων των βραχυπρόθεσμων επισκεπτών των ξενοδοχείων), σε άτομα με αναπηρία και σε οχήματα που χρησιμοποιούνται για δημόσια συγκοινωνία, παραδόσεις ή υπηρεσίες.

Οι νέοι κανόνες για το κέντρο της πόλης καλύπτουν περίπου το 55% της συνολικής κίνησης, δηλαδή περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα, που διέρχονται από αυτήν τη ζώνη κατά μέσο όρο κάθε ημέρα.

Η πόλη έχει ήδη απαγορεύσει στα βαριά ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν εντός της συγκεκριμένης ζώνης της πόλης, έχει πεζοδρομήσει την αποβάθρα του Σηκουάνα, έχει μειώσει την πρόσβαση των αυτοκινήτων σε πολλούς μεγάλους δρόμους και έχει επεκτείνει τους χώρους πρασίνου και τα πεζοδρόμια σε περιοχές που προηγουμένως προορίζονταν για οδήγηση και στάθμευση.

Αυτή η περιοχή εκτείνεται από τα ανατολικά προς τα δυτικά μεταξύ των δύο πλατειών της καρδιάς της πόλης – από την Place de la Bastille μέχρι την Place de la Concorde – και περιλαμβάνει την περιοχή Marais (ήδη ουσιαστικά πεζοδρομημένη) και μεγάλο μέρος του Καρτιέ Λατέν της Αριστερής Όχθης.

Δεν θα συμπεριληφθούν στη ζώνη όλες οι πιο πολυσύχναστες συνοικίες του Παρισιού – τα Ηλύσια Πεδία, για παράδειγμα, θα βρίσκονται έξω από αυτήν, όπως και η μεγάλη εμπορική περιοχή γύρω από την Όπερα Garnier.

Αλλά η μερίδα του λέοντος των κυβερνητικών κτιρίων και των πολιτιστικών ιδρυμάτων του Παρισιού θα βρίσκεται εντός των συνόρων της, μαζί με ένα μεγάλο μέρος των καταστημάτων και των εστιατορίων της. Η πόλη έχει προτείνει επίσης ότι θα μπορούσε να επεκτείνει περαιτέρω τη ζώνη.

Νέο κέντρο δοκιμών για eVTOL ανοίγει κοντά στο Παρίσι

Τα οχήματα που εισέρχονται σε αυτή τη ζώνη θα παρακολουθούνται από αξιωματούχους της πόλης, σύμφωνα με τον Επίτροπο Διέλευσης του Παρισιού Ντέιβιντ Μπέλιαρ και θα υπάρχουν πρόστιμα για τους μη κατοίκους και για όσους εισέρχονται χωρίς άδεια.

Στην Ευρώπη και άλλες πόλεις επιδιώκουν να περιορίσουν την κυκλοφορία. Το Όσλο θα αρχίσει να καταργεί σταδιακά την πρόσβαση για οχήματα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα το 2022, ενώ το Λονδίνο και το Μιλάνο έχουν χρησιμοποιήσει τέλη συμφόρησης για αυτοκίνητα που οδηγούν στα κέντρα τους εδώ και αρκετά χρόνια.

Εντός της Γαλλίας, οι πόλεις της Λιλ και της Νάντης έχουν ήδη όρια χαμηλής ταχύτητας και ζώνες προτεραιότητας για τους πεζούς στα κέντρα τους.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!