Η Peugeot συνεχίζει την παράδοση των σπορ hatchback με το εντυπωσιακό E-208 GTi, ένα μοντέλο που φέρνει την κληρονομιά των θρυλικών 205 GTi και 206 GTi στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο Alain Favey, Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να σταματήσει εδώ, καθώς η γκάμα GTi, θα εμπλουτιστεί με νέα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, ενισχύοντας την εικόνα της μάρκας, στον χώρο των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Βασισμένη στην πλατφόρμα Perfo-eCMP του ομίλου Stellantis, το E-208 GTi, συνδυάζει ισχύ και τεχνολογία αιχμής. Ο ηλεκτροκινητήρας των 280 ίππων (207 kW) με ροπή 345 Nm επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, φτάνοντας σε τελική ταχύτητα 180 km/h. Η εμπειρία οδήγησης ενισχύεται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 – 215/40-18, σχεδιασμένα για μέγιστη πρόσφυση και δυναμική απόκριση.

Η μπαταρία του E-208 GTi, διαθέτει μικτή ισχύ 54 kWh (51 kWh αξιοποιήσιμη), παρέχοντας αυτονομία 350 km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η ταχεία φόρτιση μέχρι 100 kW DC επιτρέπει την επαναφόρτιση από 20% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά, καθιστώντας το αυτοκίνητο κατάλληλο για καθημερινή χρήση και μεγαλύτερες διαδρομές. Παράλληλα, η Peugeot, έχει επανασχεδιάσει το πλαίσιο, ώστε να προσφέρει εξαιρετική αίσθηση στο δρόμο και ακρίβεια στο χειρισμό, ανταποκρινόμενο πλήρως στην σπορ προσωπικότητα του GTi.

Η τεχνολογία στα φρένα και την ανάρτηση είναι επίσης κορυφαία. Τα μπροστινά δισκόφρενα 355 mm με τετραπίστονες δαγκάνες, εξασφαλίζουν άμεση απόκριση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης, έχει επαναβαθμονομηθεί για μεγαλύτερη ακρίβεια. Η ανάρτηση διαθέτει αμορτισέρ με υδραυλικά στοπ, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 mm και το μετατρόχιο έχει διευρυνθεί κατά 56 mm μπροστά και 27 mm πίσω, προσφέροντας σταθερότητα και σπορ εμφάνιση. Οι ζάντες των 18 ιντσών, εμπνευσμένες από τις κλασικές γραμμές του 205 GTi, ολοκληρώνουν την επιθετική εικόνα του μοντέλου.
Δείτε ακόμα: Το κάστρο έπεσε: Το νέο Peugeot GTi μπαίνει στην… πρίζα!

Η Peugeot έχει θέσει την Alpine A290 ως βασικό σημείο αναφοράς για το E-208 GTi, στοχεύοντας να υπερβεί τις επιδόσεις της ανταγωνίστριας. Όπως δήλωσε ο Favey σε συνέντευξη στο Autocar, οι μηχανικοί της Peugeot, εργάζονται με σκοπό να προσφέρουν ένα αυτοκίνητο που όχι μόνο θα συγκριθεί, αλλά και θα ξεπεράσει τις δυνατότητες της Alpine, ενισχύοντας τη θέση της μάρκας, στον χώρο των σπορ ηλεκτρικών hatchback.

Στο μέλλον, η Peugeot σκοπεύει να διατηρήσει την εμπειρία GTi μοναδική και ανώτερη στην κατηγορία της. Οι νέες πωλήσεις GTi δεν αναμένονται πριν το τέλος του 2026, δίνοντας χρόνο στην εταιρεία, να εξασφαλίσει ότι κάθε μοντέλο θα είναι κορυφαίο στην απόδοση, στην αξιοπιστία και στην οδική συμπεριφορά. Το GTi θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα της τρέχουσας γενιάς E-208, ενώ ο αντικαταστάτης του αναμένεται το 2027, με πιθανή επίσης έκδοση GTi, συνεχίζοντας την παράδοση των σπορ hatchback, σε μια ηλεκτρική εποχή.

Το κιτ αμαξώματος του E-208 GTi, προσθέτει επιθετική αισθητική και δυναμική παρουσία στον δρόμο, επιβεβαιώνοντας ότι η Peugeot, δεν σκοπεύει να αφήσει τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, χωρίς ισχυρή παρουσία. Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, όπως η Volkswagen που μετατρέπει όλα τα μικρά της μοντέλα σε αποκλειστικά ηλεκτρικά, η Peugeot εστιάζει στην απόδοση και στη μοναδική εμπειρία GTi, φέρνοντας την παράδοση σε συνδυασμό με την τεχνολογική καινοτομία.

Το E-208 GTi σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τα σπορ hatchback, όπου η ηλεκτροκίνηση συνδυάζεται με την παράδοση και την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Η Peugeot επιβεβαιώνει ότι το μέλλον των GTi, θα παραμείνει συναρπαστικό, δυναμικό και πιστό στην κληρονομιά του, προσφέροντας στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων, ένα μοντέλο που συνδυάζει ηλεκτρική ισχύ, κορυφαία τεχνολογία και αυθεντικό χαρακτήρα GTi.
Πηγή: forococheselectricos.com