Το Renault Megane E-Tech Electric στηv ΙΑΑ 2021

Ακούστε το άρθρο

Το νέο Renault Megane E-TECH Electric αποτελεί άλλη μία νέα άφιξη στον κόσμο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Στη Renault, το όνομα Mégane είναι ο ορισμός του συμπαγούς hatchback. Mάλιστα, αποτελεί μέρος της γκάμας εδώ και 26 χρόνια, με τέσσερις διαφορετικές γενιές.

Το νέο Mégane E-TECH Electric αποτίνει φόρο τιμής σε αυτή την κληρονομιά, μέσω του σχεδιασμού και της ευελιξίας του.

Διατηρεί το DNA και την αύρα νεωτερισμού που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε νέας γενιάς Mégane. Επιπλέον, αποτελεί ένα σύμβολο της κατηγορίας του: ευχάριστο στην οδήγηση, άνετο, ήρεμο, ευρύχωρο και με μεγάλο χώρο αποσκευών.

Η νέα γενιά του έχει συναρπαστικό σχεδιασμό και κορυφαία αναλογία εξωτερικού μεγέθους-χώρων στο εσωτερικό. Παράλληλα, διαθέτει όλα τα γνωστά οφέλη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Εντυπωσιακές αναλογίες

Το νέο μοντέλο διαθέτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο και τους κοντύτερους προβόλους που προσφέρει η νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV. Μάλιστα, το νέο Mégane E-TECH Electric επιτυγχάνει πρωτοφανείς αναλογίες. Ουσιαστικά, οι αρμόδιοι σχεδίασαν ένα πολύ πρωτοποριακό και ταυτόχρονα εντυπωσιακό αμάξωμα.

Κινητήρας νέας γενιάς του Renault Megane E-Tech Electric

Ο κινητήρας του νέου Mégane E-TECH Electric είναι καινούργιος με βελτιστοποιημένο σχεδιασμό. Επιπλέον, έχει συμπαγείς διαστάσεις και ζυγίζει μόλις 145 κιλά (μαζί με το συμπλέκτη). Ακόμη, παρά την σημαντική αύξηση της ισχύος και της ροπής του, είναι κατά 10% ελαφρύτερος από τον κινητήρα του ZOE.

Ο νέος κινητήρας του Megane κυκλοφορεί με δύο αποδόσεις ισχύος. Η πρώτη 96 kW (130 hp) και 250Nm ροπής και η δεύτερη 160 kW (218 hp) και 300Nm ροπής.

Το νέο Mégane E-TECH Electric χρειάζεται μόλις 7,4 δευτερόλεπτα για το τυπικό 0-100.

Εξαιρετικά λεπτή μπαταρία

Το νέο Mégane E-TECH Electric κυκλοφορεί με μία νέα μπαταρία βάρους 395 κιλών. Η σχεδίαση της μάλιστα ταιριάζει ιδανικά στην πλατφόρμα CMF-EV.

Χάρη στα 110 mm – 40% μικρότερη από την μπαταρία του ZOE  – είναι η λεπτότερη μπαταρία της αγοράς.

Επίσης, υιοθετήθηκε ένα νέο σύστημα ψυκτικού υγρού που βρίσκεται σε μία δεξαμενή κάτω από τη μπαταρία – πρώτη φορά για τη Renault – που καθιστά την μπαταρία πιο συμπαγή και αποδοτική χάρη στους σωλήνες αλουμινίου.

Απόλυτα ισορροπημένη απόδοση

Το νέο Mégane E-TECH Electric προσφέρει με δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταριών. Μία 40 kWh με αυτονομία 300 km και μία 60 kWh με αυτονομία μέχρι 470 km.

Ευελιξία στη φόρτιση

Εκτός από τις δύο διαφορετικές επιλογές ισχύος κινητήρα και μπαταρίας, η ευελιξία του νέου Mégane E-TECH Electric ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις πολλαπλές λύσεις φόρτισης, συμπεριλαμβανομένης και αυτής των 130kw που διατίθεται στους αυτοκινητόδρομους, αλλά και εκείνης των 22kw που είναι ευρέως διαθέσιμη στην πόλη.

Οι χρόνοι φόρτισης του νέου Renault Mégane E-TECH Electric

Οι χρόνοι φόρτισης του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Megane είναι από τους μικρότερους στην αγορά:

Μέχρι 400 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες μετά από ολονύχτια φόρτιση (8 ώρες) μέσω wallbox 7.4kW

Mέχρι 160 χλμ. αυτονομίας σε πόλη με φόρτιση 1 ώρας μέσω δημόσιου σταθμού φόρτισης 22kW

Μέχρι 200 χλμ. αυτονομίας σε αυτοκινητόδρομο μετά από φόρτιση 30 λεπτών μέσω ταχυφορτιστή 130kW

Μέχρι 300 χλμ. αυτονομίας μετά από φόρτιση 30 λεπτών μέσω ταχυφορτιστή 130 kW

Luca de Meo: Το Megane του μέλλοντος είναι ήδη εδώ!

«Το νέο Megane ενσωματώνει την ηλεκτρική επανάσταση που η Renault ξεκίνησε εδώ μία δεκαετία. Εκδημοκρατίζοντας την ηλεκτρική τεχνολογία, το νέο Megane καθιστά το ηλεκτρικό όχημα προσιτό, χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα και την οδηγική απόλαυση. Αυτό το μοντέλο αποπνέει συναίσθημα, καθώς το σχεδιάσαμε έχοντας στο μυαλό μας να κατασκευάσουμε το GTI των ηλεκτρικών οχημάτων»

δήλωσε ο Luca de Meo, CEO του Renault Group.

Το concept Megane eVision είναι ο προπομπός του ηλεκτρικού Renault Megane

Αεροδυναμική και αποδοτικότητα

Χαρακτηριστικά εμπνευσμένα κατευθείαν από τον κόσμο των crossover, που δίνουν μια αίσθηση στιβαρότητας, στο νέο Mégane E-TECH Electric ξεχωρίζουν οι μεγάλοι τροχοί με ζάντες 20 ιντσών, οι προστατευτικές λωρίδες στην κάτω πλευρά και στα φρύδια των φτερών και οι ψηλοί ώμοι.

Η έντονη κλίση της οροφής, τα φαρδιά μετατρόχια και οι αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών κάνουν το αυτοκίνητο να μοιάζει περισσότερο με κουπέ. Το περιορισμένο ύψος, η ευρυχωρία και ο όγκος του πορτ μπαγκάζ θυμίζουν παραδοσιακά μοντέλα hatchback.

Η βελτίωση της αεροδυναμικής χάρη στην προσεγμένη σχεδίαση, αποτέλεσε τον κύριο γνώμονα στη διαδικασία εξέλιξης του νέου Mégane E-TECH Electric.

Ηλεκτρική υπογραφή

Τα Full LED φωτιστικά σώματα στο μπροστινό και πίσω μέρος του νέου Mégane E-TECH Electric έχουν μορφοποιηθεί με λέιζερ, γεγονός που αντανακλά τον καινοτόμο σχεδιασμό του.

Το αυτοκίνητο διαθέτει μια εντελώς νέα φωτιστική υπογραφή με «ηλεκτρικά» σχέδια που περνούν στο κεντρικό λογότυπο.

Μπροστά, τα φώτα ημέρας φαίνονται να εκτείνονται πέρα από τους προβολείς και να κατεβαίνουν μέχρι τους πλευρικούς αεραγωγούς στη μάσκα.

Στο πίσω μέρος, οι πολυάριθμες οπτικές μικρο-ίνες, μορφοποιημένες με λέιζερ και τοποθετημένες σε διασταυρούμενες γραμμές, δημιουργούν ένα εντυπωσιακό φωτεινό αποτέλεσμα που μοιάζει με 3D: οι επικαλυπτόμενες γραμμές φαίνεται να πάλλονται σα ζωντανές.

Εκτός από τα πολύ κομψά φλας, τα φώτα των φρένων είναι σε δύο παράλληλες γραμμές, που μοιάζουν με το σύμβολο «pause».

Μέγιστη ευρυχωρία

Η πλατφόρμα CMF-EV συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της συνολικής ευρυχωρίας και της πρακτικότητας του αυτοκινήτου: μακρύτερο μεταξόνιο, μικρότερο διαμέρισμα κινητήρα που περιλαμβάνει το σύστημα κλιματισμού, χώρος πίσω από το ταμπλό κ.ο.κ.

Έτσι, οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν πρόσθετη ευρυχωρία στην κεντρική κονσόλα και κάτω από το ταμπλό.

Επιπλέον, ο εσωτερικός χώρος και η άνεση έχουν αυξηθεί χάρη στην απουσία του τούνελ μετάδοσης (εντελώς επίπεδο πάτωμα), του μοχλού ταχυτήτων και του πίνακα ελέγχου που συνήθως ενσωματώνονται στην κεντρική κονσόλα.

Welcome on board

Η αλληλουχία καλωσορίσματος του νέου Renault Megane E-Tech Electric , ξεκινά με την ανάληψη της θέση από τον οδηγό.

Η οθόνη OpenR με τον πίνακα οργάνων και την οθόνη πολυμέσων εμφανίζει το σήμα και το λογότυπο.

Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός φωτίζει το ταμπλό. Παράλληλα, τα ηχεία παίζουν το νέο ηχητικό σήμα της Renault. Αυτή είναι η ολοκληρωμένη αλληλουχία του καλωσορίσματος.

OpenR: Η μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη της αγοράς

Το «κόσμημα» στο εσωτερικό του νέου Mégane E-TECH Electric, ένα στοιχείο που ενσωματώνει όλη της τεχνολογία της νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων Renault.

Έχοντας κάνει την πρώτη της εμφάνιση στα πρωτότυπα TreZor (2016), SYMBIOZ (2017) και MORPHOZ (2019), η ολοκαίνουργια ενιαία οθόνη OpenR συνδυάζει- σε διάταξη ανάποδου «L» – τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη πολυμέσων.

Η οθόνη OpenR διαθέτει από ενισχυμένο γυαλί, που είναι ευχάριστο στην αφή και την όψη.

Το παραδοσιακό γείσο στο ταμπλό έχει αφαιρεθεί, καθώς δεν είναι πλέον απαραίτητο, εξοικονομώντας χώρο και κάνοντας πιο εκλεπτυσμένη και μοντέρνα την συνολική εμφάνιση του ταμπλό.

Η οθόνη OpenR έχει συνολική επιφάνεια προβολής που δεν μοιάζει με καμία άλλη: 321cm² για την οθόνη του πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών (1920 x 720 pixel, οριζόντια τοποθέτηση) και 453cm² για την οθόνη πολυμέσων 12 ιντσών (1250 x 1562 pixels, κάθετη τοποθέτηση).

Η ενσωματωμένη ψηφιακή επιφάνεια έχει συνολική επιφάνεια απεικόνισης 774 cm², σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας.

Ιστορικό και «ταχύ» βήμα της Renault προς την ηλεκτροκίνηση έως το 2030

Ανακυκλωμένα και φιλικά υλικά στο Renault Megane E-Tech Electric 

Η έμπνευση από τον κόσμο των οικιακών επίπλων κάνει αισθητή την παρουσία της στο νέο Mégane E-TECH Electric, καθώς έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορα ασυνήθιστα ή ανακυκλωμένα υλικά, που δίνουν στο εσωτερικό μια φιλόξενη και πολύ οικεία αίσθηση.

Το πάνω μέρος του ταμπλό και η επάνω λωρίδα των πάνελ των θυρών διαθέτουν ταπετσαρία από Alcantara στα μοντέλα του μεσαίου επιπέδου εξοπλισμού και ξύλινη διακοσμητική επένδυση «Nuo» στο κορυφαίο επίπεδο.

Το «Nuo» είναι ένα καινοτόμο, νέο υλικό κατασκευασμένο από αυθεντικό ξύλο.

Ο λεπτός ξύλινος καπλαμάς έχει βαμβακερή υφασμάτινη επένδυση. Χρησιμοποίησαν, δηλαδή, μια φιλική προς το περιβάλλον κόλλα, την οποία έκοψαν στη συνέχεια με λέιζερ.

Χρησιμοποίησαν το συγκεκριμένο τύπο επένδυσης για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής.

LIVING LIGHTS: Ζωντανεύοντας το μοτίβο του εσωτερικού φωτισμού

Την ατμόσφαιρα του φωτισμού στο νέο Mégane E-TECH Electric διαμορφώνουν φωτιστικά full LED. Τη στηρίζουν, μάλιστα, στους φυσικούς 24ωρους κιρκάδιους κύκλους του ανθρώπινου σώματος για τη βελτιστοποίηση της ευημερίας των επιβατών.

Ο φωτισμός στο εσωτερικό λαμβάνει χώρα μέσω των φωτεινών λωρίδων κατά μήκος του ταμπλό, των πάνελ των θυρών και της βάσης του smartphone. Επιπλέον,διαφέρει ανάλογα αν είναι ημέρα ή νύχτα, αλλάζοντας χρώματα κάθε 30 λεπτά.

Η μοναδική εμπειρία φωτισμού έχει το όνομα «LIVING LIGHTS» καθώς τα χρώματα αλλάζουν αργά. Τέλος, τα φυσικά δυναμικά εφέ παρουσιάζουν αυτόματη αλλαγή απόχρωσης και μοιάζουν ζωντανά.

Πατενταρισμένος ήχος «κουκουλιού»

Την πρωτοποριακή τεχνολογία αίσθησης κάψουλας, «Cocoon Effect Technology», εξέλιξαν οι μηχανικοί της Renault. Πέτυχαν, λοιπόν, ένα επίπεδο ηχητικής άνεσης, αξεπέραστο ακόμα και από ένα «εξ ορισμού» ήσυχο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το δάπεδο του Renault Megane E-Tech Electric στο μέρος της μπαταρίας καλύπτει ένα ολόκληρο από ένα στρώμα αφρού. Αυτό, μάλιστα, απορροφά τον ήχο.

Οι βελτιώσεις είναι καλύτερα αντιληπτές με ταχύτητες πάνω από τα 30 χλμ./ώρα. Δημιουργούν, δηλαδή, ένα είδος «κουκουλιού ήχου» που συναντά κανείς σε πολύ ακριβότερα μοντέλα.

Η Renault δημιουργεί το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο αφιερωμένο στην κυκλική οικονομία της κινητικότητας

Η νέα έκφραση της «αισθησιακής τεχνολογίας»

Ακριβώς όπως η μάρκα, έτσι και το design της Renault αλλάζει και σε πιο «τεχνολογικό». Ενσωματώνει hi-tech στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως τα πίσω φώτα LED και την οθόνη OpenR. Τέλος, παρατηρούμε και άλλα στοιχεία του κόσμου της υψηλής τεχνολογίας και του σύγχρονου design.

abb_img