Ιστορικό και «ταχύ» βήμα της Renault προς την ηλεκτροκίνηση έως το 2030

To Renault Group πραγματοποιεί μία ιστορική επιτάχυνση προς τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας τα τεχνολογικά και βιομηχανικά της πλεονεκτήματα μαζί με 10 χρόνια εμπειρίας στην ηλεκτρική κινητικότητα για να κάνει τολμηρές επιλογές και να προσφέρει ανταγωνιστικά, βιώσιμα και δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault στοχεύει το 65% των διαθέσιμων μοντέλων της γκάμας της έως το 2025 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή ηλεκτροκίνητα, ενώ ο στόχος για το 2030 είναι το ποσοστό αυτό να περάσει το 90%.

Επίσης, ανακοινώθηκε η δημιουργία της «Renault ElectriCity», ένα βιώσιμο και υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικό «οικοσύστημα» στη βόρεια Γαλλία, το οποίο θα συνδυάζεται με το e-powertrain MegaFactory της εταιρείας στη Νορμανδία.

Μάλιστα, η Renault θα συνεργαστεί με την Envision AESC για την κατασκευή ενός νέου Gigafactory στη γαλλική πόλη Ντουαί, ώστε να στηριχθεί η κατασκευή τεχνολογικών και χαμηλού κόστους μπαταρίες από το 2024 και έπειτα.

Ανακοινώθηκε, επίσης, ένα επιπλέον project με τη γαλλική start-up Verkor, με την οποία θα εξελίξουν μία υψηλής απόδοσης και αποδοτική μπαταρία έως το 2022.

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε τα πλάνα της για την επόμενη δεκαετία στην οποία έχει στόχο να παράξει δέκα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα είναι προσιτά για το ευρύ αγοραστικό κοινό.

Μάλιστα, ένα από αυτά τα δέκα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βγάλει σε παραγωγή η εταιρεία είναι και το ιστορικό… Renault 5, το οποίο αναμένεται να κοστίζει έως και 33% λιγότερο από το ZOE.

Διαβάστε επίσης: Αναβιώνει ως ηλεκτρικό το Renault 5

Ταυτόχρονα, ανακοινώθηκε πως το 2022 θα παρουσιαστεί το πλήρως ηλεκτρικό και με δυνατές επιδόσεις All-new MéganE!

«Σήμερα είναι μια ιστορική ημέρα για την επιτάχυνση του Renault Group προς την ηλεκτροκίνηση καθώς και για τα ευρωπαϊκής κατασκευής αυτοκίνητα», δήλωσε κατά την εκδήλωση παρουσίασης του δεκαετούς της Renault, ο Luca de Meo, CEO του Renault Group.

«Θα δημιουργήσουμε δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα και θα κατασκευάσουμε περισσότερα από ένα εκατομμύριο EV’s  έως το 2030. Από χαμηλού κόστους αυτοκίνητα πόλης έως μεγάλα και σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα», πρόσθεσε ο ίδιος.

H Renault έχει ένα στρατηγικό σχέδιο που αφορά στις μπαταρίες, τόσο στην κατασκευή τους, όσο και στη χρήση τους ακόμα και μετά του κύκλου ζωής της μέσω της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης τους από την εταιρεία σε διάφορους τομείς.

Το Renault Group βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, αφού θα είναι ο πρώτος Original Equipment Manufacturer (OEM) που θα εξελίξει τον δικό του ηλεκτροκινητήρα χωρίς τη χρήση Σπάνιων Γαιών, αλλά με τεχνολογία ηλεκτρικά συγχρονισμένου κινητήρα (EESM).

Διαβάστε επίσης: Η Renault επενδύει στις νέες τεχνολογίες και τα υβριδικά οχήματα