Μοιράσου το!

Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Το SU7 της Xiaomi, με την προσιτή τιμή του (κάτω από 27.500 ευρώ) και τις τεχνολογικές του δυνατότητες, έγινε πολύ δημοφιλές

Ακούστε το άρθρο

Η Xiaomi γνωστή για τα smartphones της, έκανε μια εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με το πρώτο της μοντέλο, το SU7. Αυτό το βήμα αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένο, ιδιαίτερα στην Κίνα, όπου το SU7 σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις, ξεπερνώντας ακόμη και τις προσδοκίες της εταιρείας. Αρχικά, η Xiaomi είχε στόχο να παραδώσει 76.000 μονάδες το 2024, αλλά τελικά πούλησε 136.854, γεγονός που δείχνει τη μεγάλη αποδοχή του μοντέλου από το κοινό.

Δείτε ακόμα: Η Xiaomi, το… αλεξίσφαιρο καρπούζι και η ασφάλεια των μπαταριών

Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Η επιτυχία του SU7 δεν πέρασε απαρατήρητη από τους διεθνείς ανταγωνιστές. Για παράδειγμα, η Ford και η General Motors (GM), δύο μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αντιμετώπισαν δυσκολίες στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα. Η Ford πούλησε μόλις 999 μονάδες του Mustang Mach-E, ενώ η GM πούλησε 69.403 ηλεκτρικά οχήματα μέσω των μαρκών της Buick, Cadillac και Chevrolet. Αν και η GM είχε καλύτερες επιδόσεις μέσω των κοινοπραξιών της, όπως η Baojun και η SAIC-Wuling, οι πωλήσεις της Xiaomi ξεχώρισαν.

Δείτε ακόμα: Γιατί κλέβουν το σήμα από τα Xiaomi SU7 Ultra;

Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Στις ΗΠΑ, η Ford πούλησε περίπου 97.000 ηλεκτρικά οχήματα το 2023, συμπεριλαμβανομένων των Mach-E, F-150 Lightning και E-Transit. Η GM πούλησε 114.400 ηλεκτρικά οχήματα, με μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων. Ωστόσο, η Xiaomi κατάφερε να ξεπεράσει τις πωλήσεις πολλών διεθνών μαρκών στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων της Audi, BMW, Mercedes-Benz και άλλων, με εξαίρεση την Tesla και την Volkswagen.

Δείτε ακόμα: Πότε έρχεται στην Ελλάδα το Xiaomi SU7

Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Το SU7, με την προσιτή τιμή του (κάτω από 27.500 ευρώ) και τις τεχνολογικές του δυνατότητες, έγινε πολύ δημοφιλές, με ουρές αναμονής για αγορά. Η εταιρεία έφτασε να έχει 150.000 παραγγελίες σε «ουρά» και πέτυχε να παραδώσει 200.000 μονάδες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, η Xiaomi χρειάστηκε μόνο 229 ημέρες για να φτάσει τις πρώτες 100.000 πωλήσεις, ενώ η Tesla χρειάστηκε περισσότερο χρόνο για να πετύχει το ίδιο με το Model Y.

Δείτε ακόμα: Xiaomi SU7 Ultra – Το κινέζικο GT-R εφ’ όλης της ύλης

Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική, με πάνω από 130 μάρκες να προσφέρουν ηλεκτρικά οχήματα. Αυτός ο ανταγωνισμός ωθεί τις εταιρείες να καινοτομούν και να προσφέρουν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Η επιτυχία της Xiaomi, υπογραμμίζει μια ευρύτερη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπου οι κινεζικές εταιρείες δεν καλύπτουν μόνο την εγχώρια ζήτηση, αλλά στοχεύουν και στις διεθνείς αγορές.

Δείτε ακόμα: Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Xiaomi YU7

Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Αν η Xiaomi καταφέρει να εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ χωρίς να αντιμετωπίσει υψηλούς δασμούς, θα μπορούσε να αποτελέσει σοβαρή απειλή για τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Με το SU7 να δείχνει τόσο καλά αποτελέσματα και με νέα μοντέλα, όπως το YU7, στο ορίζοντα, η Xiaomi φαίνεται να έχει μια πολλά υποσχόμενη πορεία στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πηγή: insideevs.com