Το Xiaomi SU7 Ultra εισήλθε στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων, επιδεικνύοντας τη φιλοδοξία της Xiaomi, να ανταγωνιστεί καθιερωμένες πολυτελείς μάρκες επιδόσεων. Την 1η Μαρτίου, η Dongfeng Nissan συνεχάρη την Xiaomi για την κυκλοφορία του SU7 Ultra, υπενθυμίζοντας την επιτυχία του δικού της GT-R στο Nürburgring. Την επόμενη μέρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun ευχαρίστησε τη Nissan, επαίνεσε το GT-R ως θρυλικό και δεσμεύτηκε η Xiaomi να «ρίξει το γάντι» σε κορυφαίους ανταγωνιστές όπως η Porsche, στην ηλεκτρική εποχή.
Το SU7 Ultra που κυκλοφόρησε στην Κίνα με αρχική τιμή 529.900 γιουάν (περίπου 67.601 ευρώ), είναι ένα τεχνολογικό θαύμα. Διαθέτει μέγιστη ισχύ 1.526 ίππων και εκπληκτικό χρόνο επιτάχυνσης 0 -100, σε 1,98 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος αναμονής για το SU7 Ultra είναι περίπου 20 εβδομάδες, ενώ αν παραγγείλετε το SU7 Ultra με το χειροποίητο καπό από ανθρακονήματα, θα χρειαστεί να περιμένετε έως και 41 εβδομάδες! Ας ρίξουμε μια ματιά, στο τι κάνει το SU7 Ultra, το πιο «καυτό» αυτοκίνητο στην Κίνα αυτή τη στιγμή.
Δείτε ακόμη: Το Xiaomi SU7 Ultra των 1.547 PS ξεκίνησε τις πωλήσεις – Δείτε πόσο κάνει
Εξωτερικά
Η έκδοση SU7 Ultra, ξεχωρίζει με μεγαλύτερη μπροστινή αεροτομή, ενισχυμένα φρένα και φαρδύτερο αμάξωμα. Οι λεπτομέρειες περιλαμβάνουν ένα χρυσό έμβλημα 24 καρατίων στο μπροστινό καπό, προσθέτοντας μια πινελιά αποκλειστικότητας. Οι διαστάσεις του SU7 Ultra είναι 5.115 χλστ σε μήκος, 1.970 χλστ σε πλάτος και 1.465 χλστ σε ύψος, με μεταξόνιο 3.000 χλστ.
Η πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου, με πλάτος 1.560 χλστ, λειτουργεί παράλληλα με έναν ενεργό πίσω διαχύτη, για να παράγει 285 κιλά αρνητικής άντωσης σε υψηλές ταχύτητες, προσκολλώντας το όχημα στο έδαφος. Αυτή η αεροδυναμική σχεδίαση, εξασφαλίζει σταθερότητα και απόδοση, ακόμη και σε ακραίες ταχύτητες.
Δείτε ακόμη: Το Xiaomi SU7 Ultra διαθέτει τεράστια κεραμικά φρένα
Το αυτοκίνητο κινείται σε τροχούς 21 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero 5, που συμπληρώνονται από κεραμικούς δίσκους φρένων 430 χλστ στο μπροστινό μέρος, οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε σπορ αυτοκίνητο. Τα πίσω φρένα διαθέτουν δίσκους 410 χλστ, ενώ οι δαγκάνες των 6 εμβόλων μπροστά και των 4 εμβόλων πίσω της Akebono, εξασφαλίζουν εξαιρετική ισχύ ακινητοποίησης. Η Xiaomi ισχυρίζεται ότι το SU7 Ultra, μπορεί να φρενάρει από τα 100 στα 0 χλμ./ώρα, σε 30,8 μέτρα.
Εσωτερικά
Η καμπίνα του Xiaomi SU7 Ultra, συνδυάζει πολυτέλεια και επιδόσεις. Το εσωτερικό είναι διακοσμημένο με ανθρακονήματα, καλύπτοντας 3,74 τετραγωνικά μέτρα, συμπεριλαμβανομένου του μπροστινού καθίσματος, της κεντρικής κονσόλας, των μαρσπιέ των θυρών, του τιμονιού και της οροφής. Αυτή η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ενισχύει τη σπορ αισθητική του αυτοκινήτου και συμβάλλει στη μείωση του βάρους κατά 12 κιλά.
Το εσωτερικό του SU7 Ultra διαθέτει σπορ καθίσματα καλυμμένα με Alcantara, συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού, των επενδύσεων των θυρών και του ταμπλό. Το Alcantara είναι 50% ελαφρύτερο από το παραδοσιακό δέρμα, βελτιώνοντας τη δυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Τα μπροστινά καθίσματα, διαθέτουν λειτουργία μασάζ 10 σημείων. Σχεδόν κάθε λεπτομέρεια συγκριτικά με το SU7 Max, έχει αναβαθμιστεί.
Το κεντρικό στοιχείο του αυτοκινήτου, είναι μια μεγάλη οθόνη OLED στην κεντρική κονσόλα, που συμπληρώνεται από ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. Το SU7 Ultra, υποστηρίζει φωνητικό έλεγχο και αναγνώριση.
Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν διπλά «μαξιλάρια» ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου 50 W, γυαλί διπλής στρώσης και για τις τέσσερις πόρτες, 25 ηχεία, συμπεριλαμβανομένων των ανεξάρτητων ηχείων καθίσματος του οδηγού και ένα ψυγείο/θερμαντήρα ποτών, το οποίο είναι προαιρετικό, με επιπλέον κόστος 2.000 γιουάν (255 ευρώ).
Το έξυπνο σύστημα οδήγησης, διαθέτει τρία LiDAR, δώδεκα κάμερες και ραντάρ κυμάτων πέντε χιλιοστών, καθώς και το σύστημα πλοήγησης με αυτόματο πιλότο (NOA), όπως και το προηγμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος Xiaomi HAD.
Δείτε ακόμη: Xiaomi: Φέρνει το 4πορτο ηλεκτρικό SU7 Ultra με 1548 PS
Χαρακτηριστικά – Επιδόσεις
Η διάταξη των τριών μοτέρ, που αποδίδουν 1.526 ίππους και 1.770 Nm ροπής, διασφαλίζουν ότι το SU7 Ultra, είναι πάντα έτοιμο να απελευθερώσει την κτηνώδη του δύναμη. Η επιτάχυνση είναι εκπληκτική: 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα. Αυτή είναι επίδοση ενός υπεραυτοκίνητου και επιτυγχάνεται χωρίς το βρυχηθμό ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, που αντικαθίσταται από ένα «κύμα» ηλεκτρικής ισχύος.
Όπως αναφέρουν οι δοκιμαστές οδηγοί της εταιρείας, στο δρόμο, το SU7 Ultra αισθάνεται σαν ένα «αρπακτικό» έτοιμο να χτυπήσει. Ωστόσο, είναι εκπληκτικά «υπάκουο» στην τυπική λειτουργία οδήγησης, με ομαλή παροχή ισχύος και ρύθμιση της ανάρτησης, που απορροφά εύκολα τις ατέλειες του δρόμου. Η αερανάρτηση των διπλών θαλάμων, ρυθμίζει ανεξάρτητα την σκληρότητα και την απόσταση από το έδαφος, εξασφαλίζοντας άνετη οδήγηση, ακόμη και σε ανώμαλες επιφάνειες, ενώ το τιμόνι έχει άμεση απόκριση.
Μεταβαίνοντας στη λειτουργία σπορ, το SU7 Ultra μεταμορφώνεται σε ένα «θηρίο». Η απόκριση του γκαζιού είναι ακαριαία και η ανάρτηση σκληραίνει, δίνοντας μια αγωνιστική αίσθηση στο δρόμο. Το χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και το προηγμένο σύστημα torque vectoring, εξασφαλίζουν εξαιρετική σταθερότητα στις στροφές.
Ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, το SU7 Ultra παραμένει «φυτεμένο», εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό. Με τους τεράστιους μπροστινούς δίσκους των 430 χλστ., τα κεραμικά φρένα από άνθρακα, παρέχουν τεράστια δύναμη ακινητοποίησης, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 30,8 μέτρα. Επιπλέον, τα φρένα διατηρούν την απόδοσή τους, ακόμα και μετά από επανειλημμένη σκληρή χρήση.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το SU7 Ultra αντιμετώπισε ιδανικά τις σφιχτές στροφές, επιδεικνύοντας ελάχιστη μετατόπιση του αμαξώματος προς το εξωτερικό της στροφής και σχεδόν ουδέτερη συμπεριφορά. Το σύστημα torque vectoring ενισχύει την πρόσφυση, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κινείται στις στροφές γρήγορα και εύκολα. Η ενεργή πίσω αεροτομή και ο διαχύτης, λειτουργούν παράλληλα, για να δημιουργήσουν 285 κιλά κάθετης δύναμης σε υψηλές ταχύτητες.
Για όσους λαχταρούν ακόμη περισσότερο ενθουσιασμό, το SU7 Ultra προσφέρει και λειτουργία drift. Αυτή η ρύθμιση εστιασμένη στους πίσω τροχούς, επιτρέπει στους οδηγούς να πηγαίνουν… με το πλάι, προσθέτοντας αυξημένα επίπεδα διασκέδασης.
Το έξυπνο σύστημα οδήγησης του SU7 Ultra, προσθέτει ένα επίπεδο άνεσης για καθημερινή χρήση, αλλά και για μεγαλύτερες διαδρομές. Το σύστημα Navigation On Autopilot (NOA) και η υπηρεσία αυτόματου παρκαρίσματος, είναι εντυπωσιακά. Κατά τη διάρκεια της δοκιμών, τα χαρακτηριστικά της αυτόνομης οδήγησης απέδωσαν καλά, αν και οι περιστασιακές αλλαγές λωρίδας ήταν κάπως διστακτικές, ενώ οι μεταβάσεις στο φρενάρισμα, θα μπορούσαν να είναι πιο ομαλές.
Ετυμηγορία
Το Xiaomi SU7 Ultra είναι ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα για μια νέα αυτοκινητοβιομηχανία. Παρά το γεγονός ότι είναι μια ξεχωριστή παραλλαγή του SU7, κάθε λεπτομέρεια έχει αναβαθμιστεί στο έπακρο. Συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις, εντυπωσιακή σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής, σε ένα πακέτο που μπορεί να ανταγωνιστεί καθιερωμένους «παίκτες» στην κατηγορία των EV υψηλών επιδόσεων.
Με τιμή 529.900 γιουάν (67.600 ευρώ), το SU7 Ultra προσφέρει μια εξαιρετική επιλογή για τις επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά του. Η μόνη επιλογή σε παρόμοιο εύρος τιμής, θα είναι η BMW M2. Μέχρι τις 31 Μαρτίου, οι αγοραστές μπορούν να απολαμβάνουν δωρεάν εσωτερικά και εξωτερικά πακέτα από άνθρακονήματα, ενισχύοντας περαιτέρω την απήχησή του. Με περισσότερες από 3.680 παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσα σε 10 λεπτά από την κυκλοφορία του, το SU7 Ultra έχει ήδη αποδείξει τη δημοτικότητά του.
Το Xiaomi SU7 Ultra σίγουρα γυρνάει τα βλέμματα. Είναι μια συναρπαστική επιλογή για όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κυριαρχήσει στην πίστα, ενώ εξακολουθεί να είναι αρκετά άνετο και για καθημερινή οικογενειακή χρήση.
Πάνω από 15.000 προπαραγγελίες έγιναν μέσα σε λίγες ώρες, αντανακλώντας την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Προκαλώντας την Tesla και την Porsche, η Xiaomi αποδεικνύει τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην αγορά των EV, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της, για να προσφέρει ανταγωνιστικά οχήματα.
Πηγή: carnewschina.com