Το Subaru BRZ Cup MY2024 με EyeSight

Έτοιμο για αγώνες, το Subaru BRZ, κρατά πολλά στοιχεία αλλά παίρνει ένα νέο, διαφορετικό roll cage και ένα δεύτερο ψυγείο λαδιού.

Ακούστε το άρθρο

Έτοιμο για αγώνες, το Subaru BRZ, κρατά πολλά στοιχεία αλλά παίρνει ένα νέο, διαφορετικό roll cage και ένα δεύτερο ψυγείο λαδιού.

Η Subaru πουλά το έτοιμο για αγώνες πίστας BRZ στην Ιαπωνία από το 2013. Στη συνέχεια, το BRZ Cup Car Basic έκανε την εμφάνισή του το 2022. Βασίζεται στο μοντέλο δεύτερης γενιάς και για το 2024, το σπορ μοντέλο έχει μερικές ενημερώσεις ενώ παραμένει ευχάριστα φθηνό. Και ιδανική λύση για ερασιτέχνες και ενθουσιώδεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το Subaru BRZ Cup MY2024

Το νέο μοντέλο έχει σιδερένιες ζάντες 16 ιντσών με ελαστικά 205/55 R16. Αφού η Subaru ξέρει ότι οι πελάτες θα θέλουν να αλλάξουν τις ζάντες ούτως ή άλλως. Το έξι σημείων roll cage έχει αλλαγές στην πλαϊνή μπάρα. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι η Subaru τώρα εξοπλίζει το BRZ Cup Car Basic με το EyeSight στον βασικό του εξοπλισμό. Κάτι που δεν περιμένουμε να βρούμε σε ένα αυτοκίνητο μόνο για πίστα. Η Subaru πουλάει το μοντέλο δρόμου με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και το EyeSight από πέρυσι.

Όπως και πριν, η hardcore έκδοση δεν έχει πλευρικούς αερόσακους και τύπου κουρτίνας. Ενώ έχει φύγει και το μεγαλύτερο μέρος της ηχομόνωσης. Το κάθισμα του οδηγού έχει υποδοχές για ζώνες έξι σημείων. Kαι τα πατάκια τροποποιήσεις μετά την εγκατάσταση του roll cage. Η Subaru βάζει ένα επιπλέον ψυγείο λαδιού στον κινητήρα και ειδικά πτερύγια για να κατευθύνει τον αέρα προς το πίσω διαφορικό.

Με βάρος 1.290 κιλά το BRZ Cup δεν είναι στην πραγματικότητα πιο ελαφρύ από το μοντέλο για χρήση στο δρόμο. Εξακολουθεί να έχει καθίσματα πίσω και κλιματισμό, αν και το roll cage φράζει τους πλευρικούς αεροαγωγούς. Η ιαπωνική μετάφραση του φύλλου προδιαγραφών λέει ότι οι πλευρικοί αερόσακοι πρέπει να υπάρχουν. Αλλά δεν θα ανοίξουν σε περίπτωση ατυχήματος, αφού έχουν απενεργοποιηθεί μετά την προσθήκη του roll cage.

Το Subaru BRZ Cup MY2024 με EyeSight

Η Subaru προειδοποιεί ότι το Cup «ίσως έχει μερικά μειονεκτήματα. Όσον αφορά την οδήγηση, την άνεση, την ευκολία στο χειρισμό, την ευκολία εισόδου-εξόδου και τον θόρυβο» σε σύγκριση με το απλό BRZ. Επιπλέον αντί για ρεζέρβα, το αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει ένα κιτ επισκευής ελαστικών.

Το Subaru BRZ Cup κοστίζει περίπου 22.500 ευρώ στην Ιαπωνία. Και έχει μια αντίστοιχη έκδοση του Toyota GR86, με τα δύο να ανταγωνίζονται στη σειρά αγώνων GR86/BRZ Cup της Ιαπωνίας.

Πηγή: motor1.com

abb_img