Το Toyota Urban Cruiser επέστρεψε στην Ευρώπη, μετά από οκτώ χρόνια. Αυτή τη φορά, με τη μορφή ενός πλήρως ηλεκτρικού συμπαγούς crossover, που αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση, από το περσινό concept Urban SUV.
Με μήκος 428,5 εκατοστά, πλάτος 179.8 εκατ και ύψος 163.8 εκατ και με μεταξόνιο 270 εκατοστά, το ολοκαίνουργιο Toyota Urban Cruiser, είναι μεγαλύτερο από τα υβριδικά Yaris Cross και C-HR, αλλά μικρότερο από το ηλεκτρικό crossover bZ4X. Είναι επίσης το ίδιο αυτοκίνητο με το Suzuki e Vitara που παρουσιάστηκε πρόσφατα, με ίδια πλατφόρμα, ίδια μπαταρία, ίδιους ηλεκτροκινητήρες και ακόμη και ίδιο εσωτερικό. Κατασκευάζεται επίσης στο ίδιο εργοστάσιο στην Ινδία.
Όπως και το αντίστοιχο της Suzuki, το Toyota Urban Cruiser είναι διαθέσιμο με μπαταρία 49 ή 61 κιλοβατώρων. Και οι δύο εκδόσεις, είναι τύπου φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP). Το μικρό πακέτο μπαταρίας, προσφέρεται μόνο σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος, που αποδίδει 142 ίππους και 188 Nm ροπής. Το μεγάλο πακέτο, μπορεί να διατεθεί είτε με τον μπροστινό κινητήρα των 142 ίππων, είτε με ένα σύστημα τετρακίνησης διπλού κινητήρα, με συνολική ισχύ συστήματος, 181 ίππων και 300 Nm ροπής.
Η Toyota δεν έδωσε οληροφορίες για το εύρος αυτονομίας. Ωστόσο, ανέφερε ότι όλες οι εκδόσεις του Urban Cruiser, συνοδεύονται στάνταρ, με αντλία θερμότητας και χειροκίνητη επιλογή προθέρμανσης για την μπαταρία, η οποία βελτιώνει την απόδοση και μειώνει τους χρόνους φόρτισης, σε ψυχρά κλίματα. Τούτου λεχθέντος, δεν γνωρίζουμε πόσο θα χρειαζόταν για να επαναφορτιστεί η μπαταρία του Urban Cruiser.
Η έκδοση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, διαθέτει λειτουργία χιονιού, που βοηθά στη μείωση της ολίσθησης των τροχών κατά την οδήγηση σε χιονισμένους δρόμους, ενώ η έκδοση τετρακίνησης, διαθέτει έλεγχο Downhill Assist και λειτουργία Trail, που εντοπίζει πότε ένας τροχός περιστρέφεται στον αέρα (σπινάρει), στέλνοντας ροπή στον απέναντι τροχό, που έχει περισσότερη πρόσφυση.
Ο βασικός εξοπλισμός, περιλαμβάνει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, προσαρμοζόμενο cruise control, ειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας. Στο ταμπλό, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής infotainment 10,1 ιντσών. Θα μάθουμε περισσότερα για το νέο Urban Cruiser, αφού η Toyota το αποκαλύψει επίσημα, στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, τον Ιανουάριο.