Στο Βερολίνο πέφτει η καρό σημαία της συναρπαστικότερης σεζόν στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E, όπου στην πίστα του αεροδρομίου Tempelhof ένας από τους 18 διεκδικητές θα στεφθεί ο νέος πρωταθλητής.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E για τη σεζόν 2020/2021 φτάνει στην κορύφωσή του αυτό το Σαββατοκύριακο, 14 και 15 Αυγούστου, με έναν διπλό γύρο αγώνων στην πίστα του αεροδρομίου Tempelhof στο Βερολίνο, όπου θα διεξαχθεί το BMW i Berlin E-Prix.
Στη συναρπαστική, έβδομη σεζόν του Πρωταθλήματος 18 οδηγοί διεκδικούν, μαθηματικά, τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Οδηγών της Formula E στους τελευταίους δύο γύρους, αποδεικνύοντας το πόσο δύσκολη, απρόβλεπτη και ανταγωνιστική ήταν, ακόμα και για τα δεδομένα του αθλήματος.
Δώδεκα ομάδες, δέκα κατασκευαστές και ένα grid γεμάτο από πιλότους παγκοσμίου κλάσης μας κράτησαν σε αγωνία όλη τη χρονιά.
Δέκα διαφορετικοί οδηγοί κατέκτησαν την κορυφή του podium. Όλοι οι οδηγοί έχουν κατακτήσει βαθμούς κατά τη διάρκεια της σεζόν, και οι περισσότεροι είναι μέσα στο παιχνίδι της κατάκτησης του πρωταθλήματος.
Διαβάστε επίσης: Ο Βρετανός Alex Lynn νικητής του 13ου γύρου της Formula E στο Λονδίνο
Τι έχει γίνει μέχρι τώρα, μία ανάσα πριν τον τελευταίο αγώνα στο Βερολίνο
Ο Nyck de Vries της Mercedes-EQ’s «οδηγεί την κούρσα» με μία μικρή διαφορά έξι βαθμών από τον Robin Frijns της Envision Virgin Racing, μετά το E-Prix του Λονδίνου, ενώ ο Sam Bird της Jaguar Racing είναι στην τρίτη θέση μαζί με τον Jake Dennis της BMW i Andretti Motorsport, καθώς και οι δύο έχουν τους ίδιους βαθμούς στην κατάταξη.
O νυν παγκόσμιος πρωταθλητής Antonio Felix da Costa της DS TECHEETAH είναι στην πέμπτη θέση, ακριβώς 15 βαθμούς πίσω από τον de Vries, ο οποίος διεκδικεί τη θέση του φετινού πρωταθλητή.
Μία νίκη είναι αρκετή για να αλλάξει η κατάταξη και στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, καθώς η Envision Virgin Racing βρίσκεται στην πρώτη θέση, ενώ με επτά και εννέα βαθμούς λιγότερους ακολουθούν η Mercedes-EQ και η Jaguar Racing, αντίστοιχα.
Με 29 βαθμούς διαθέσιμους για τον 14ο και 15ο γύρο του πρωταθλήματος, υπάρχει αρκετός χώρος για σασπένς, ανακατατάξεις και ανατροπές πριν το αποφασιστικό απόγευμα της Κυριακής.
Η επιστροφή στο σιρκουί του Tempelhof
Ο συναρπαστικός αγώνας ηλεκτρικών μονοθεσίων επιστρέφει, για άλλη μία φορά, στην πίστα των 2,4 χλμ. του αεροδρομίου του Tempelhof στα προάστια του Βερολίνου
Στους διπλούς αγώνες του Σαββατοκύριακου, για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula E, ο πρώτος θα διεξαχθεί στην πίστα με αριστερόστροφη φορά, ενώ την επόμενη ημέρα την ίδια πίστα θα την τρέξουν οι οδηγοί στην αντίθετη φορά της.
Ένα ακόμα γεγονός που καθιστά τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος, ξεχωριστό, είναι το γεγονός πως θα διεξαχθεί παρουσία κοινού, μετά από τόσο πολύ καιρό, λόγω των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία του κορωνοϊού.
Έτσι, περίπου 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες για το κοινό μετά το αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο που συνέταξαν οι οργανωτές της Formula E και οι γερμανικές Αρχές!
Η στιγμή πλησιάζει. Η ώρα της κρίσης όπου θα στεφθεί ο νέος πρωταθλητής έφτασε.
Από την Ντιρίγια έως το Βερολίνο, η φετινή σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E ήταν συγκλονιστική και αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του αεροδρομίου Tempelhof στο Βερολίνο θα στεφθεί νέος πρωταθλητής!
Διαβάστε επίσης: Το προσωρινό καλεντάρι της Formula E για το 2022 – Έρχονται τρεις νέες τοποθεσίες την 8η σεζόν