Το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai θα κυκλοφορήσει το 2022, με το σύστημα υποβοήθησης Toyota Teammate που προσφέρει αυτονομία επιπέδου 2. Η λειτουργία αυτή θα επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
Η τεχνολογία της ιαπωνικής φίρμας έχει ανακοινωθεί από το 2017, στο πλαίσιο παρουσίασης του Lexus LS Plus Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο. Ενώ εφαρμόστηκε πρώτη φορά πέρσι στην ιαπωνική αγορά, στο Lexus LS 500H.
Toyota: Νέο χειροκίνητο κιβώτιο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Η τεχνολογία Teammate του Toyota Mirai
Η τεχνολογία Teammate διαθέτει δύο μέρη: Το Advanced Park και το Advanced Drive.
Το Advanced Park, αφορά την υποβοήθηση στάθμευσης hands-free, που υπάρχει σε ποικιλία πολυτελών οχημάτων εδώ και χρόνια. Χρησιμοποιεί αισθητήρες 360 μοιρών για να ανιχνεύσει ανοιχτό χώρο ή εμπόδια.
Με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορεί να κατευθύνει, να επιταχύνει, να φρενάρει και να αλλάξει ταχύτητες, ώστε να παρκάρει υπό την επίβλεψη του οδηγού. Μια κάμερα όρασης βοηθά στον έλεγχο της λειτουργίας του μηχανήματος. Το Advanced Park είναι στάνταρ στο πακέτο των κορυφαίων προδιαγραφών Limited.
Έρευνα: Απίθανη η χρήση κυψελών υδρογόνου στα αυτοκίνητα
Το Advance Drive είναι ένα σύστημα υποστήριξης οδηγού που χειρίζεται την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το τιμόνι κατά την πορεία σε αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, ο οδηγός δεν πρέπει να κοιτάει αλλού πέρα από το δρόμο.
Ωστόσο, είναι σε θέση να έχει ελεύθερα τα χέρια του σε εθνικούς δρόμους περιορισμένης πρόσβασης υπό ορισμένες συνθήκες. Το Advance Drive θα μπορεί να διατηρήσει τη θέση της λωρίδας και την απόσταση σε σχέση με άλλο όχημα. Ωστόσο, η προσθήκη Advanced Drive κοστίζει επιπλέον 5.170 δολάρια, και παρέχει δυνατότητα 10ετούς χρήσης της υπηρεσίας.
Τέλος, το κόστος αγοράς της βασικής έκδοσης του Τοyota Mirai XLE είναι 50.525 δολάρια στις ΗΠΑ.