Σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Toyota δεν έσπευσε να πηδήξει στο δυναμικό των EV. Έχει κάνει ντροπαλά βήματα προς τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, αποφασίζοντας να επικεντρωθεί στα υβριδικά.
Η Toyota λέει ότι το Hilux Revo BEV, θα βγει στην παραγωγή κοντά στα τέλη του επόμενου έτους. Η σημαντική αποκάλυψη έγινε από στέλεχος της εταιρείας σε συνέντευξη αυτή την εβδομάδα στο Reuters . Το αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό εργασίας, πρόκειται να συναρμολογηθεί στην Ταϊλάνδη. Όπου τα φορτηγά αντιπροσωπεύουν, περισσότερο από το 50 τοις εκατό όλων των πωλήσεων.
Η Toyota αναφέρει ότι το επερχόμενο ηλεκτρικό φορτηγό της, θα είναι κατά κύριο λόγο υπόθεση της Ταϊλάνδης, αλλά εξετάζει και τις εξαγωγικές αγορές. Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Asia, Pras Ganesh, είπε στο Reuters, ότι το βάρος είναι ανησυχητικό:
Φυσικά, τα 200 χλμ αυτονομίας, είναι λιγότερο από τα ιδανικά, αφού μιλάμε για ένα φορτηγό που συνήθως μεταφέρει βαρύ φορτίο. Ας ελπίσουμε ότι οι μηχανικοί της Toyota θα βρουν μια καλή ισορροπία. Μια τεράστια μπαταρία θα παρεμπόδιζε την πρακτικότητα, ενώ μια μικρή μπαταρία θα παρέχει περιορισμένη εμβέλεια.
Η Toyota αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια μετατροπή EV του Hilux τρλεχουσας γενιάς. Παρόλο που το pickup κυκλοφορεί εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Εναλλακτικά, η αντικατάστασή του, μπορεί και να είναι μια βαριά ανανέωση. Παρά ένα πραγματικό φορτηγό επόμενης γενιάς. Επομένως η δουλειά που έγινε για το ηλεκτρικό φορτηγό, θα μπορούσε να μεταφερθεί στο μοντέλο ένατης γενιάς.
Το Hilux Revo BEV δεν είναι το μόνο ηλεκτρικό φορτηγό Toyota που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι, η εταιρεία παρουσίασε επίσης το μικρό concept IMV-0, που χρησιμεύει ως μικρό αρθρωτό ηλεκτρικό pickup.
Το IMV-0 έχει ήδη κυκλοφορήσει στην Ταϊλάνδη, αλλά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το μικροσκοπικό φορτηγό, έχει τιμή πάνω απο τα 13.000$.