Η Toyota επιμένει στα οχήματα με υβριδικό σύστημα κίνησης και μάλιστα είναι πρωτοπόρος στον εν λόγω τομέα. Ωστόσο, τώρα ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση και πιο συγκεκριμένα για τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα αρχίσουν αν καταφθάνουν από το 2026. Μάλιστα, η εταιρεία ανέφερε ότι θα είναι πιο προηγμένα από τα σημερινά μοντέλα και θα διαθέτουν σημαντικά βελτιωμένες μπαταρίες. Επιπλέον, θα είναι πιο προσιτά στο κοινό, και θα προσφέρουν αυξημένες δυνατότητες.
Ειδικότερα, η μάρκα σκοπεύει να δημιουργήσει έναν νέο τύπο μπαταριών, ο οποίος θα συμβάλλει στην μείωση του κόστους. Έτσι, η Toyota αρχικά θα προσφέρει μία διπολική μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), η οποία όπως αναφέρει θα είναι «καλή» και «χαμηλού κόστους». Πιο συγκεκριμένα, η μπαταρία θα προσφέρει 20% μεγαλύτερη αυτονομία και μειωμένο κόστος κατά 40%. Επιπλέον, η φόρτισή της από το 10% στο 80% θα απαιτεί λιγότερο από 30 λεπτά, με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Η στιγμή της αποκάλυψης του νέου Toyota C-HR πλησιάζει!
Mπαταρίες υψηλής απόδοσης από την Toyota με έως 1.500 χιλιόμετρα αυτονομία
Εκτός από την φθηνότερη και αποδοτικότερη μπαταρία, η Toyota κάνει εργασίες πάνω σε μία νέα μπαταρία, την οποία ονομάζει «Performance». Με αυτή, η ιαπωνική φίρμα θέλει να βάλει τέλος στο άγχος της φόρτισης, μιας και θα προσφέρει αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα. Ωστόσο, η αεροδυναμική και το χαμηλότερο βάρος του οχήματος, θα συμβάλλουν στην επίτευξη αυτής της απόδοσης. Επιπλέον, θα είναι 20% φθηνότερη από αυτή που χρησιμοποιεί το Toyota bZ4X, και θα φορτίζει σε λιγότερο χρόνο, κατά 20 λεπτά.
Η Toyota ετοιμάζει «ηλεκτρική» επέλαση
Στη συνέχεια, η Toyota ανέφερε ότι εργάζεται επίσης πάνω σε μία διπολική μπαταρία ιόντων λιθίου, υψηλής απόδοσης. Μάλιστα, αυτή θα τη δούμε το 2027 ή το 2028 και θα έχει τα πλεονεκτήματα της τυπικής μπαταρίας «Performance». Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία αναμένει μία αύξηση κατά 10% στην αυτονομία και στη μείωση του κόστους.
Τις ίδιες χρονιές, η Toyota δηλώνει ότι θα έχει έτοιμες και τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης (Solid State). Εδώ, θα δούμε μία αυτονομία της τάξεως των 1.200 χιλιομέτρων και φόρτιση σε 10 λεπτά, από το 10% στο 80%.
CUE: To ρομπότ της Toyota που παίζει… μπάσκετ!
Με αυτόν τον τρόπο, η ιαπωνική μάρκα θα προσφέρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που φορτίζουν στον ίδιο χρόνο με αυτόν του ανεφοδιασμού με καύσιμο ενός συμβατικού οχήματος.
Ωστόσο, οι δηλώσεις δεν σταματούν εδώ. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέφερε ότι μελετά ακόμα μία μπαταρία υψηλότερων προδιαγραφών. Μάλιστα, αυτή θα προσφέρει 50% μεγαλύτερη αυτονομία από την «Performance», φτάνοντας σε εμβέλεια τα 1.500 χιλιόμετρα.