Toyota GR86: Και υβριδικό και με 320 ίππους!

Το επόμενο Toyota GR86 θα είναι υβριδικό, με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και θα έχει απόδοση πάνω από 300 ίππους.

Ακούστε το άρθρο

Η Toyota σχεδιάζει να… αλλαξοπιστήσει στην επόμενη γενιά του GR86. Προφανώς το αναφέρουμε έτσι, καθώς η ιαπωνική εταιρεία έχει κάποιες σταθερές για το δημοφιλές σπορ κουπέ μοντέλο της.

Για παράδειγμα, μέχρι στιγμής χρησιμοποιεί έναν 2,4 λίτρων ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 235 ίππους. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο ενισχύει την οδηγική εμπειρία, διότι είναι πιο γραμμικό από ότι ένα turbo και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Τώρα όμως, η Toyota με την Gazoo Racing είναι ήδη σε διαδικασία εξέλιξης της επόμενης γενιάς του μοντέλου, το οποίο είναι προγραμματισμένο για το 2025.

Toyota Ελλάς: Νέος Πρόεδρος, νέοι στόχοι!

Η νέα γενιά του GR86 θα έχει μεγάλες διαφορές

Σύμφωνα λοιπόν με τις πρώτες πληροφορίες, η Toyota σχεδιάζει να αφήσει στο ράφι τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2,4 λίτρων. Μάλιστα, τη θέση του πάρει ένα υβριδικό σύνολο, το οποίο θα είναι υπερτροφοδοτούμενο και θα έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρων.

Αυτή η κίνηση είναι ένας τρόπος συμμόρφωσης με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών. Φυσικά, όπως είναι άμεσα αντιληπτό, χρησιμοποιεί τον κινητήρα από τα Yaris GR και Corolla GR. Μάλιστα, το υβριδικό σύστημα πιθανόν να είναι αυτό του νέου Toyota Crown.

Toyota: Πρόσω ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση

Με 320 ίππους, χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση πίσω

Έτσι, η συνολική ισχύς που θα μπορεί να αποδώσει ένας τέτοιου είδους συνδυασμός, θα είναι περίπου 320 ίπποι. Μάλιστα, ανάλογη θα είναι και η αύξηση στα επίπεδα της προσφερόμενης ροπής. Αυτό βέβαια, θα έχει αντίκτυπο και σε άλλους τομείς, όπως η αντοχή της μετάδοσης.

Πιθανότατα να χρειαστεί βελτίωση, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την επιπλέον δύναμη. Πάντως οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι θα παραμείνει η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου, όπως και η κίνηση στους πίσω τροχούς.

Toyota bZ3: Προ των πυλών το 2ο ηλεκτρικό της Toyota

Τέλος, η νέα γενιά GR86 δεν θα βασίζεται στο νέο πάτωμα που σχεδιάζει η Toyota για τα ηλεκτρικά και υβριδικά της μοντέλα. Πιθανότατα να χρησιμοποιήσει μία τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας του Lexus IS.

Προφανώς, το βάρος του αυτοκινήτου θα αυξηθεί σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, με τη χρήση ηλεκτροκινητήρα και μπαταριών. Ας ελπίσουμε, ότι ο εξηλεκτρισμός του GR86 θα διατηρήσει ακέραιο το σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου.

abb_img