Το νέο ηλεκτρικό SUV της Toyota, αποκαλύφθηκε μαζί με το fastback και προγραμματίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές. Ένα ογκώδες πενταθέσιο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον κινεζικό συνεργάτη κοινοπραξίας της Toyota, GAC.
Και λέγεται ότι δίνει προτεραιότητα στον εσωτερικό χώρο και την άνεση. Το μινιμαλιστικό εσωτερικό του μεταβιβάζει τα περισσότερα χειριστήρια σε μια μεγάλη οθόνη αφής infotainment και σύμφωνα με την όρεξη της κινεζικής αγοράς.
Η Toyota ισχυρίζεται ότι το bZ3X προσφέρει τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, αλλά δεν έχει ακόμη διευκρινίσει ποιο επίπεδο υποβοήθησης προσφέρεται. Ομοίως, δεν έχει ακόμη λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές για το SUV.
Τα άλλα EV της ιαπωνικής φίρμας, bZ4X και το bZ3 sallon, χρησιμοποιούν μπαταρίες της BYD. Βασίζονται και τα δύο στην πλατφόρμα e-TNGA και υποδηλώνουν ότι αυτή είναι πιθανότατα η πλατφόρμα που βασίζεται και το bZ3X. Αλλά αυτό όμως δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Το bZ3X παρουσιάστηκε στο Πεκίνο μαζί και με το bZ3C, μια fastback έκδοση του ομώνυμου σαλούν. Το SUV θα χρησιμοποιεί και την ίδια μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) προέλευσης BYD, η οποία αποδίδει αυτονομία περίπου 598 χλμ.
Αυτό οφείλεται εν μέρει και στον χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,22 Cd του σαλούν, αλλά και ένα προϊόν φιλικών αεροδυναμικών ενδείξεων. Όπως οι λαβές των θυρών και τα διάφορα κανάλια αέρα γύρω από το εξωτερικό του.
Τόσο το bZ3C, όσο και το bZ3X, θα κυκλοφορήσουν στην Κίνα το επόμενο έτος. Αλλά ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε, ότι το τελευταίο υποβάλλεται σε “λεπτομερή αξιολόγηση” πριν από μια πιθανή ευρωπαϊκή κυκλοφορία.
Πηγή: Autocar