Προς τα τέλη του 2021, η Toyota παρουσίασε το στρατηγικό της πλάνο σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της. Φυσικά, αυτό αφορούσε και την πολυτελή εκδοχή της, την Lexus. Το εν λόγω πλάνο περιλαμβάνει το λανσάρισμα 30 νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2030.
Βέβαια, μέχρι τότε η ιαπωνική φίρμα μας είχε συνηθίσει σε μία εντελώς διαφορετική στάση σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Από την άλλη πλευρά όμως, τόσο οι εξελίξεις στην νομοθεσία όσο και στη ζήτηση της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων, έβαλαν την ιαπωνική φίρμα σε σκέψεις.
Έτσι αποφάσισε να προχωρήσει στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και ταυτόχρονα να καθορίσει το πλάνο για την εξέλιξη μιας πλήρως εξηλεκτρισμένης γκάμας.
Toyota bZ3: Προ των πυλών το 2ο ηλεκτρικό της Toyota
Η Toyota επανεξέτασε το πλάνο παραγωγής της
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό γραφείο Reuters, η Toyota αναθεωρεί το πλάνο παραγωγής ηλεκτρικών μοντέλων αξίας 38 δισεκατομμυρίων ευρώ. Στόχος αυτής της κίνησης είναι να αναδιοργανωθεί και να κοντράρει τον άμεσο ανταγωνιστή της (Tesla). Όπως είναι φυσικό, η ιαπωνική φίρμα έχει εμπεδώσει πλέον ότι η Tesla είναι κυρίαρχη στης πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ξεκίνησε ο φετινός διαγωνισμός Toyota Dream Car Contest!
«Παγώνει» την εξέλιξη κάποιων προγραμματισμένων μοντέλων
Σύμφωνα με τις αναφορές, η Toyota θα σταματήσει την εξέλιξη κάποιων μοντέλων που είχε στο πρόγραμμα. Αυτό, προφανώς, θα την ωφελήσει να ανταγωνιστεί καλύτερα και σε λιγότερο χρονικό διάστημα, την Tesla.
Επιπλέον, τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν από το «πάγωμα» των μοντέλων θα επενδυθούν στην εξέλιξη άλλων ηλεκτρικών οχημάτων. Έτσι, θα κατασκευάσουν πιο αποδοτικά αλλά και πιο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.
Μάλιστα, το δημοσίευμα του Reuters αναφέρει την εξέλιξη μίας νέας πλατφόρμας, η οποία θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα e-TNGA. Φυσικά, η νέα πλατφόρμα θα προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Toyota: Μεγάλη επένδυση στην παραγωγή μπαταριών
Που θα χρησιμεύσει η νέα πλατφόρμα;
Σύμφωνα με παλαιότερα πλάνα, η Toyota είχε εκτιμήσει ότι η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα για αρκετά χρόνια. Όμως, θα έπρεπε να βρεθεί μία λύση ώστε να μπορέσουν να επιταχυνθούν οι διαδικασίες στην παραγωγή οχημάτων. Σε αυτό το σημείο θα χρησιμεύσει μία ενιαία πλατφόρμα.
Έτσι, το εργοστάσιο σχεδίασε την πλατφόρμα e-TNGA, την οποία θα χρησιμοποιήσει τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα υβριδικά με θερμικό κινητήρα. Μέσα στα πλάνα της ιαπωνικής φίρμας είναι να πουλάει 3,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ετησίως έως το 2030, ώστε να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική.