Τα πρώτο ηλεκτρικό αεροσκάφος της εταιρείας Universal Hydrogen, μπορεί πλέον να πετάξει με κάθε επισημότητα. Πλέον, είναι έτοιμο για πτήση, καθώς η Universal Hydrogen έλαβε την απαραίτητη πιστοποίηση από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA).
Η εταιρεία δημοσίευσε video στο διαδίκτυο από τις δοκιμές του αεροπλάνου 40+ θέσεων πριν από την πρώτη του πτήση. Οι δοκιμές, οι οποίες κρίθηκαν επιτυχημένες, έγιναν για την αξιολόγηση της απόδοσης του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου σε ρυθμίσεις χαμηλής ισχύος και ταχύτητες αέρα.
Η Universal Hydrogen είναι μία αεροπορική εταιρεία με έδρα τη Νότια Καλιφόρνια που ιδρύθηκε το 2020 από μηχανικούς αεροσκαφών. Αποστολή της η δημιουργία ηλεκτρικών αεροσκαφών με μηδενικές εκπομπές υδρογόνου.
Pyka Pelican Cargo: Πετάει ηλεκτρικά και… αυτόνομα!
Το Dash-300 πέρασε με επιτυχία τις δοκιμές
Το ηλεκτρικό αεροσκάφος που υπεβλήθη σε δοκιμές ήταν το Dash-300 flying testbed. Μπορεί να μεταφέρει περισσότερους από 40 επιβάτες, χρησιμοποιώντας κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για την πρόωσή του. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο εν λόγω σχεδιασμός μειώνει σημαντικά τόσο το βάρος όσο και το κόστος του κύκλου ζωής.
Επίσης, μετά την πιστοποίηση που έλαβε η εταιρεία, δεν αποκλείεται να δούμε την πρώτη επίσημη πτήση του ηλεκτρικού αεροσκάφους με κυψέλες υδρογόνου το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Επιπλέον, να σημειώσουμε ότι το πρώτο προϊόν της Universal Hydrogen ήταν ένα κιτ μετατροπής για το ATR 72-600. Αυτό είναι ένα αεροσκάφος που μπορεί να μεταφέρει 44-78 επιβάτες και φέρει παραδοσιακούς κινητήρες καυσίμου. Η εταιρεία περιμένει ότι το κιτ θα λάβει σύντομα πιστοποίηση, ενώ θα είναι διαθέσιμο το 2025.
Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, η Universal Hydrogen ετοιμάζει και ένα δεύτερο αεροσκάφος. Αυτό θα χρησιμοποιεί ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου κατηγορίας μεγαβάτ εγκατεστημένο σε ένα από τα άκρα του.
H Heart Aerospace επιλέγει τη Siemens για τα ηλεκτρικά της αεροσκάφη
Ο Paul Eremenko, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε:
«Παρέχουμε ταυτόχρονα μια ρεαλιστική, βραχυπρόθεσμη λύση για την υποδομή και την παράδοση υδρογόνου. Καθώς και για τη μετατροπή των υπαρχόντων επιβατικών αεροσκαφών ώστε να χρησιμοποιούν αυτό το ελαφρύ, ασφαλές καύσιμο με πραγματικές μηδενικές εκπομπές.
Τα σημερινά ορόσημα είναι ουσιαστικά, σημαντικά βήματα για να τεθεί η βιομηχανία σε τροχιά εκπλήρωσης των υποχρεώσεων της Συμφωνίας του Παρισιού. Η μόνη εναλλακτική είναι ο περιορισμός της αύξησης της αεροπορικής κίνησης για τον περιορισμό των εκπομπών».