Το Volkswagen Scirocco μπορεί να βασίζεται στη νέα πλατφόρμα του Porsche Boxster. Και να έχει τετρακίνητη έκδοση R με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Η Volkswagen εξετάζει προτάσεις σχεδιασμού και κινητήρων για την επιστροφή του Scirocco ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με στυλ εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1970 και μια πιθανή τετρακίνητη έκδοση R.
Το δίπορτο μοντέλο αποτελεί μέρος μια ομάδας τεσσάρων σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μεταξύ τους η τέταρτη γενιά της Porsche Boxster/Cayman, μια έκδοση παραγωγής βασισμένη στο Cupra Dark Rebel concept και η τέταρτη γενιά Audi TT. Αυτά αποκάλυψε υψηλόβαθμο στέλεχος στο Autocar. Έτσι το νέο Scirocco θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μέχρι το 2028. Αν τελικά πάρει την έγκριση παραγωγής από τον CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer.
Το Scirocco θα είναι στην γκάμα της μάρκας πάνω από το ID 3 δεύτερης γενιάς, το οποίο μάλλον θα έχει το όνομα Golf. Και θα είναι διαθέσιμο το 2027 παράλληλα με την ένατη γενιά του αυτοκινήτου, που θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Νέα έκδοση με αφορμή την 50ή επέτειο του Volkswagen Golf
Το νέο Volkswagen Scirocco
Ενώ το ηλεκτρικό Golf αναμένεται να υιοθετήσει τη νέα πλατφόρμα SSP της Volkswagen, το νέο Scirocco μάλλον θα βασίζεται σε μια ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας PPE. Που έγινε για το αμιγώς ηλεκτρικό Boxster/Cayman.
Οι λεπτομέρειες της νέας πλατφόρμας σπορ αυτοκινήτων δεν έχουν γίνει επίσημα γνωστές. Όμως σύμφωνα με πληροφορίες θα υποστηρίζει αρκετά διαφορετικά μεγέθη αμαξώματος. Και διατάξεις με έναν ή δυο κινητήρες. Όπως και με την πλατφόρμα J1 του Porsche Taycan και του Audi E-tron GT, η νέα πλατφόρμα θα δίνει χαμηλό ύψος και σπορ σιλουέτα.
Αυτό γίνεται γιατί η μπαταρία είναι στο κεντρικό τούνελ και πίσω από την καμπίνα Όπως σε όλα τα παλιά Boxter με τον κινητήρα στο κέντρο. Η Porsche το ονομάζει E-Core και το έχουμε δει το 2021 στην αγωνιστικής χρήσης Mission R των 1088 ίππων. Αλλά ενώ τα Boxster και Dark Rebel θα είναι διθέσια, το νέο Scirocco και το TT μάλλον θα έχουν και πίσω καθίσματα.
Είναι πολύ νωρίς για να είμαστε σίγουροι, όμως το νέο Scirocco πρέπει να έχει ισχύ περίπου 300 ίππων με έναν κινητήρα. Και περισσότερους από 400 στην έκδοση R με δύο κινητήρες.
Οι προτάσεις σχεδιασμού για το τέταρτης γενιάς Scirocco άρχισαν πέρυσι. Λίγο μετά την άφιξη του Andreas Mindt ως επικεφαλής σχεδιασμού της Volkswagen. Ο Mindt ήταν επικεφαλής σχεδιασμού στη Bentley. Και αναφέρει συχνά το πρώτο Scirocco του Giorgetto Giugiaro το 1974. Κυρίως όταν μιλά για το όραμά του σχετικά με την εμφάνιση των επόμενων μοντέλων της Volkswagen. Μάλιστα υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η κατασκευή του μοντέλου να γίνει στο πρώην εργοστάσιο της Karmann, στο Osnabrück της Γερμανίας. Όπως το πρώτο Scirocco.
Πηγή: autocar.co.uk