Η Volvo θα εισαγάγει το mega-casting στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της επόμενης γενιάς. Η εταιρεία λέει ότι η προηγμένη διαδικασία παραγωγής θα εισαχθεί στα ηλεκτρικά ηλεκτρικά νέας γενιάς. Ο Erik Severinson, επικεφαλής στρατηγικής και διαχείρισης προγραμμάτων της Volvo. Αρνήθηκε να σχολιάσει το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί σε αυτήν την πλατφόρμα.
Δεδομένης της εστίασης της Volvo στα SUV, το σαφές κενό στην ηλεκτρική γκάμα της είναι ένα EX60. Το οποίο θα ήταν δίπλα στο XC60 , το σημερινό best seller.
Η διαδικασία μεγα-χύτευσης, περιλαμβάνει την παραγωγή μεγάλων μεμονωμένων εξαρτημάτων αυτοκινήτου. Που σχηματίζονται με την έκχυση λιωμένου μετάλλου σε ένα χυτευμένο καλούπι. Η Volvo θα ξεκινήσει με την παραγωγή του πίσω τμήματος δαπέδου των μοντέλων επόμενης γενιάς της. Ως ενιαίο κομμάτι αλουμινίου, χρησιμοποιώντας την τεχνική mega-casting.
Λόγω αυτής της μειωμένης πολυπλοκότητας, το πίσω δάπεδο θα έχει 84% λιγότερες συγκολλημένες αρθρώσεις και θα ζυγίζει περίπου 50% λιγότερο.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής αρχιτέκτονα της πλατφόρμας οχημάτων της Volvo Mikael Fermér. Η διαδικασία θα φέρει επανάσταση στην προσέγγιση της εταιρείας στην κατασκευή. Σημείωσε ότι, επί του παρόντος, τα σταθερά σημεία και οι δομές μιας πλατφόρμας, σημαίνουν ότι ουσιαστικά έχει διάρκεια ζωής.
Επειδή όμως τα μέρη του megacast, μπορούν να αλλάξουν απλώς προσαρμόζοντας τα καλούπια. Γίνεται πολύ πιο εύκολο να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές στη δομή, δίνοντας ουσιαστικά στην πλατφόρμα «απεριόριστη διάρκεια ζωής». Αυτό θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε ταχύτερη ανάπτυξη νέων τύπων οχημάτων.
Mega-Casting
Η Volvo στοχεύει να αυξήσει τη χρήση του mega-casting τα επόμενα χρόνια, με απώτερο στόχο να παράγει μεγάλο μέρος της πλατφόρμας ως μια χούφτα κομμάτια.
Πλεονεκτήματα στη παραγωγή