Volvo EX60: αναθεώρηση στη διαδικασία παραγωγής!

Η Volvo λέει ότι η προηγμένη διαδικασία παραγωγής θα εισαχθεί στα ηλεκτρικά νέας γενιάς που παράγονται στο κύριο εργοστάσιό της στην Torslanda

Ακούστε το άρθρο

Η Volvo θα εισαγάγει το mega-casting στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της επόμενης γενιάς. Η εταιρεία λέει ότι η προηγμένη διαδικασία παραγωγής θα εισαχθεί στα ηλεκτρικά ηλεκτρικά νέας γενιάς. Ο Erik Severinson, επικεφαλής στρατηγικής και διαχείρισης προγραμμάτων της Volvo. Αρνήθηκε να σχολιάσει το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί σε αυτήν την πλατφόρμα.

Δεδομένης της εστίασης της Volvo στα SUV, το σαφές κενό στην ηλεκτρική γκάμα της είναι ένα EX60. Το οποίο θα ήταν δίπλα στο XC60 , το σημερινό best seller.

Η διαδικασία μεγα-χύτευσης, περιλαμβάνει την παραγωγή μεγάλων μεμονωμένων εξαρτημάτων αυτοκινήτου. Που σχηματίζονται με την έκχυση λιωμένου μετάλλου σε ένα  χυτευμένο καλούπι. Η Volvo θα ξεκινήσει με την παραγωγή του πίσω τμήματος δαπέδου των μοντέλων επόμενης γενιάς της. Ως ενιαίο κομμάτι αλουμινίου, χρησιμοποιώντας την τεχνική mega-casting.

Λόγω αυτής της μειωμένης πολυπλοκότητας, το πίσω δάπεδο θα έχει 84% λιγότερες συγκολλημένες αρθρώσεις και θα ζυγίζει περίπου 50% λιγότερο.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής αρχιτέκτονα της πλατφόρμας οχημάτων της Volvo Mikael Fermér. Η διαδικασία θα φέρει επανάσταση στην προσέγγιση της εταιρείας στην κατασκευή. Σημείωσε ότι, επί του παρόντος, τα σταθερά σημεία και οι δομές μιας πλατφόρμας,  σημαίνουν ότι ουσιαστικά έχει διάρκεια ζωής.

Επειδή όμως τα μέρη του megacast, μπορούν να αλλάξουν απλώς προσαρμόζοντας τα καλούπια. Γίνεται πολύ πιο εύκολο να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές στη δομή, δίνοντας ουσιαστικά στην πλατφόρμα «απεριόριστη διάρκεια ζωής». Αυτό θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε ταχύτερη ανάπτυξη νέων τύπων οχημάτων.

Mega-Casting

Η Volvo στοχεύει να αυξήσει τη χρήση του mega-casting τα επόμενα χρόνια, με απώτερο στόχο να παράγει μεγάλο μέρος της πλατφόρμας ως μια χούφτα κομμάτια.

Σημείωσε τη μακροχρόνια δέσμευση της Volvo για την ασφάλεια, προσθέτοντας. «Τερματίζουμε το μεγάλο κομμάτι πίσω από την τιμονιέρα και στη συνέχεια έχουμε μια δοκό προφυλακτήρα και μια πίσω δομή σύγκρουσης. Που είναι ένα μεγάλο μέρος που μπορούμε να συνθλίψουμε και να αντικαταστήσουμε.

Πλεονεκτήματα στη παραγωγή

«Είναι δυνατό να επισκευαστεί ένα μέγα χυτό εξάρτημα σε κάποιο βαθμό. Αλλά αν πρόκειται για μια πραγματικά σοβαρή συντριβή, τότε θα απορριφθεί. Αλλά αυτό, είναι το ίδιο για ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο. Και περίπου τόσο πιθανό, όσο το κύριο σώμα ενός τρέχοντος αυτοκινήτου να διαγραφεί.» Εκτός από τα πλεονεκτήματα στη σχεδίαση αυτοκινήτων, το mega-casting, προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα παραγωγής.
 Επιτρέπει επίσης σημαντικά υψηλότερη χρήση υλικών, επειδή κάθε αλουμίνιο που έχει απομείνει, μπορεί απλά να λιώσει και να χυθεί εκ νέου.
Η Volvo θα χρησιμοποιήσει αρχικά νέο συμπιεσμένο αλουμίνιο, για τη διαδικασία λόγω της ανάγκης για ποιοτικό έλεγχο. Αλλά αξιολογεί τη χρήση ανακυκλωμένου μετάλλου στο μέλλον, ή ακόμη και την εισαγωγή έτοιμου λιωμένου αλουμινίου.
Η τεράστια μηχανή χύτευσης που κατασκεύασε η Volvo, μπορεί να ρίχνει έναν μόνο πίσω δίσκο σε περίπου 120 δευτερόλεπτα. Και η παράλληλη λειτουργία δύο, σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις της γραμμής παραγωγής. Για την παραγωγή περίπου 60 αυτοκινήτων την ώρα.
Η νέα εγκατάσταση mega-casting της Volvo στην Torslanda, αποτελεί μέρος μιας σημαντικής αναβάθμισης ύψους 800 εκατομμυρίων λιρών. Για την προετοιμασία του χώρου για μελλοντική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Volvo σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει το mega-casting, σε ένα νέο εργοστάσιο υπό κατασκευή στη Σλοβακία. Και θα μπορούσε τελικά να εισαχθεί και στα άλλα παγκόσμια εργοστάσιά της, εφόσον παραστεί ανάγκη.
Πηγή: Autocar

 

abb_img