Η Αστυνομία του Λονδίνου επαινεί τη συνεργασία της Ferrari και αντιπροσώπων της. Καθώς η κλεμμένη Ferrari 512M του πρώην πιλότου της Formula 1 εντοπίστηκε μετά από σχεδόν 30 χρόνια.
Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν τρείς δεκαετίες, αλλά η χαμένη Ferrari 512M του Αυστριακού πρώην πιλότου της Formula 1, επιτέλους βρέθηκε. Αυτή ήταν η μία από τις δύο Ferrari που οι ιδιοκτήτες δήλωσαν ως κλεμμένες μετά το Grand Prix του San Marino στην πίστα της Imola, τον Απρίλιο του 1995. Μάλιστα τότε είχε ακουστεί ότι αμέσως μετά την κλοπή τα δύο αυτοκίνητα έφυγαν για την Ιαπωνία.
Δείτε ακόμα: Σχεδόν οι μισές Ferrari που πωλήθηκαν το 2023 ήταν υβριδικές
Διεθνής κινητοποίηση
Σύμφωνα με την Αστυνομία του Λονδίνου, ο εντοπισμός της του 512M του Gerhard Berger έγινε με τη βοήθεια αντιπροσώπου της μάρκας. Όταν τον Ιανουάριο ένας υποψήφιος αγοραστής από τις Ηνωμένες Πολιτείες ζήτησε σχετικό έλεγχο από τη Ferrari.
Η Μονάδα Οργανωμένου Εγκλήματος Οχημάτων της Αστυνομίας της Λονδίνου κινήθηκε για να εμποδίσει την εξαγωγή της 512M. Όπως δήλωσε η Αστυνομία, δεν έχουν γίνει ακόμα συλλήψεις και οι έρευνες συνεχίζονται. Την ίδια ώρα η τύχη της δεύτερης Ferrari παραμένει άγνωστη.
Ο υπεύθυνος της έρευνας PC Mike Pilbeam, επαίνεσε την συνεργασία και τις προσπάθειες των εμπλεκομένων στην υπόθεση. «Οι έρευνές μας ήταν πολύ προσεκτικές και περιλάμβαναν την επικοινωνία με αρχές από όλο τον κόσμο. Δράσαμε γρήγορα με συνεργάτες, όπως η Εθνική Υπηρεσία Εγκλήματος, η Ferrari και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Αυτή η συνεργασία ήταν καθοριστική για να βρούμε το παρελθόν του οχήματος και να αποτρέψουμε την εξόδου του από τη χώρα».
Ένας εκπρόσωπος της μάρκας δήλωσε ότι το αυτοκίνητο σήμερα βρίσκεται στην ιδιοκτησία της Ferrari και ότι σύντομα θα επιστρέψει στην έδρα της, στο Maranello.
Οι εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η Αστυνομία δείχνουν ότι όλα αυτά τα χρόνια το αυτοκίνητο δεν είχε την προσοχή που θα έπρεπε. Αφού βλέπουμε ότι έχει τέσσερις ζάντες που δεν είναι οι αυθεντικές του, καθώς και ένα διαφορετικό τιμόνι. Επίσης, λείπει ένα τμήμα της επένδυσης του ταμπλό.
Πηγή: autocar.co.uk