VW Passat Pro: Η γοητεία των sedan!

Το Passat Pro δεν είναι στην πραγματικότητα το μοναδικό μεσαίο σεντάν της μάρκας, αλλά εξακολουθεί να έχει την δική του υπεραξία

Ακούστε το άρθρο

Ως κάποιος που ενστικτωδώς συνδέει τα αυτοκίνητα με τα σεντάν, βρίσκω την εποχή της εμμονής των SUV ως καταθλιπτική. Δεν φαίνεται να είναι μια τάση που τελικά θα εξαφανιστεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν εντελώς το κάποτε παραδοσιακό στυλ αμαξώματος. Πάρτε για παράδειγμα τη Volkswagen, η οποία πρόκειται να λανσάρει ένα νέο σεντάν Passat στην Κίνα.

Το Passat Pro δεν είναι στην πραγματικότητα το μοναδικό μεσαίο σεντάν της μάρκας στη δεύτερη πιο πυκνοκατοικημένη χώρα του κόσμου. Υπάρχει επίσης το πρόσφατα αποκαλυφθέν Magotan , που αναπτύχθηκε από τη VW με την τοπική αυτοκινητοβιομηχανία FAW. Αυτό το νέο σεντάν που απεικονίζεται εδώ ζωντανεύει μέσω της κοινοπραξίας με τη SAIC. Πριν από την επίσημη αποκάλυψή του, το Passat Pro επιδεικνύει την εξωτερική του σχεδίαση σε εικόνες που δημοσιεύονται στον ιστότοπο του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής ως μέρος της διαδικασίας έγκρισης του αυτοκινήτου στην Κίνα.

Η σχεδίαση είναι απολύτως προβλέψιμη (αν όχι και βαρετή) αφού χρειάζεται μετά το Passat της Ευρώπης μόνο για βαγόνι . Είναι μεγαλύτερο από το μοντέλο με μακριά οροφή, με μήκος 197 ίντσες, πλάτος 72,8 ίντσες και ύψος 58,6 ίντσες. Το μεταξόνιο 113 ιντσών είναι επίσης ελαφρώς πιο γενναιόδωρο από αυτό του βαγονιού Passat. Είναι διαθέσιμο με τροχούς 17 έως 19 ιντσών και ζυγίζει 3.483 λίβρες ή 3.703 λίβρες, ανάλογα με τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού.

Όσο για το τι το κάνει να κερδίσει το επίθημα “Pro”, θα πρέπει να ρωτήσετε τη SAIC VW. Το τετράθυρο Passat σίγουρα δεν φαίνεται πιο συναρπαστικό από την έκδοση Euro ή το NMS Passat που κατασκευάστηκε τελευταία φορά στην Chattanooga στις αρχές του 2022. Αν και οι εικόνες της καμπίνας δεν έχουν δημοσιευθεί, οι πιθανότητες είναι ότι έχουν κοινοποιηθεί με το Euro-spec Passat και την Κίνα -μόνο Μαγκοτάν. Το τελευταίο παίρνει μια επιπλέον οθόνη για τον επιβάτη.

Ενώ το Euro-special Passat έρχεται με βενζίνη, ήπια υβριδική βενζίνη, ντίζελ και plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, ο Κινέζος ξάδερφός του το κάνει απλό με ένα ζευγάρι κινητήρες αερίου. Η βασική μονάδα 1,5 λίτρων έχει ισχύ 158 ίππων, ενώ ο μεγαλύτερος μύλος των 2,0 λίτρων αποδίδει 217 ίππους. Και τα δύο διαθέτουν αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ το ευρωπαϊκό μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με AWD.

Θα είχε νόημα το Passat Pro στις ΗΠΑ; Λοιπόν, το Camry δεν έχει επίσης συναρπαστικό σχέδιο, αλλά οι άνθρωποι δεν αγοράζουν ένα για την εμφάνισή του. Το αγοράζουν για την αλεξίσφαιρη αξιοπιστία του, κάτι που η VW ιστορικά δεν μπόρεσε να ταιριάξει. Το μικρότερο Jetta είναι αρκετά πιθανό για τις ΗΠΑ όπου θα θέλαμε να δούμε το κανονικό Golf, όχι μόνο το GTI και το R.

Πηγή: Motor1

abb_img