Το κιτ μετατροπής Retrokit της ιταλικής εταιρείας Motoveloci επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των κλασικών εμβληματικών σκούτερ Vespa, να μετατρέψουν τα βενζινοκίνητα σκούτερ τους, σε ηλεκτρικά, χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένο εργαστήριο. Απευθύνεται κυρίως σε παλιότερα μοντέλα, όπως αυτά της δεκαετίας του 1970, διατηρώντας το κλασικό σχεδιασμό και το πλαίσιο της Vespa, ενώ αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 9,5 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 2,35 kWh. Η εγκατάσταση διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες και η μπαταρία τοποθετείται στη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Δείτε ακόμη: Test Ride – Vespa Primavera Elettrica: Στιλάτη και απoδοτική!
Το κιτ προσφέρει δύο εκδόσεις, για μοντέλα 50cc και 125cc, διατηρώντας τις αρχικές ταχύτητες των 45 χλμ./ώρα και 80 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Επίσης, παρέχει τρεις λειτουργίες οδήγησης: Eco, Drive και Sport. Στη λειτουργία Eco, η αυτονομία φτάνει τα 80 χιλιόμετρα, ενώ η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας, διαρκεί τέσσερις ώρες. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να εγκαταστήσουν ψηφιακές οθόνες, φωτισμό LED και να παρακολουθούν τα δεδομένα του σκούτερ (ταχύτητα, κατάσταση μπαταρίας, αυτονομία κ.ά.) μέσω μιας εφαρμογής στο smartphone.
Δείτε ακόμη: Η Vespa Elettrica (RED) έφτασε στην Ελλάδα!
Η Vespa Elettrica της Piaggio, η ηλεκτρική έκδοση της Vespa, κυκλοφορεί από το 2018 με τιμή γύρω στα 4.000 ευρώ. Ωστόσο, το Retrokit δεν στοχεύει να την ανταγωνιστεί, αλλά να δώσει νέα ζωή στις παλιότερες «βέσπες», προσαρμόζοντάς τις στο ηλεκτρικό μέλλον.