Zero SR-X: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του μέλλοντος

H Zero Motorcycles έδωσε μία σπορ ερμηνεία στο μοντέλο SR/S, σχεδιάζοντας την ηλεκτρική μοτοσικλέτα του μέλλοντος εν ονόματι Zero SR-X.

Ακούστε το άρθρο

Ένας οίκος σχεδιασμού από το Σαν Φρανσίσκο, η Huge Design, δημιούργησε την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Zero SR-X. Ουσιαστικά, είναι μία πιο σπορ έκδοση του μοντέλου Zero SR/S της εταιρείας Zero Motorcycles.

Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανέθεσε στη Huge Design τη δημιουργία ενός φουτουριστικού μοντέλου, το οποίο θα λειτουργήσει ως βάση για το μοντέλο παραγωγής FXE της Zero. Το Zero SR-X ξεχωρίζει για τις σπορ γραμμές του και το ημι-φερινγκ που διευκολύνει την ανάδειξη των διαφορετικών μηχανικών μερών.

Πιο συγκεκριμένα, το Zero SR-X Concept είναι μέρος του προγράμματος «Zero’s Design the Future Development». Έχει φουτουριστική σχεδίαση, ενώ είναι «γυμνή», αφού το παρμπρίζ απουσιάζει. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμη με ένα προσαρμοσμένο σετ αμαξώματος με φωτιστικό σώμα LED και θα έχει εσωτερικά πτερύγια.

Harley-Davidson: Η LiveWire S2 Del Mar θα… αργήσει

Ο CEO της Huge Design, Bill Webb, εξηγεί:

«Με αυτή τη μοτοσυκλέτα, προσπαθούμε να περιγράψουμε μια νέα υποκατηγορία ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων, κάτι μεταξύ του Streetfighter και της μοτοσυκλέτας πίστας με λίγο φέρινγκ για αεροδυναμική απόδοση και ένα γυμνό πνεύμα του roadster. Η ομάδα ήθελε να δημιουργήσει μία εμβληματική, χαμηλή σιλουέτα για να δώσει μία αίσθηση δύναμης.

Η Zero φρεσκάρει τα SR/F και SR/S!

Το αμάξωμα καλύπτει μόνο το μπροστινό μέρος, ενώ στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας τα μηχανικά μέρη είναι ορατά με αντισυμβατικό τρόπο. Το συγκρότημα πλαισίου και κινητήρα του SR/S που σχεδιάστηκε από τη Zero, είναι οπτικά εντυπωσιακό! Θέλαμε να διατηρήσουμε αυτό το πολύ δυνατό οπτικό εφέ στο τελικό μας έργο, αφήσαμε ένα ακατέργαστο μέρος, χωρίς φέρινγκ».

Suzuki: Προ των πυλών η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα;

Το Zero SR-X έχει 300 χιλιόμετρα αυτονομία

Σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, το SR-X δεν διαφέρει από το SR/S. Ειδικότερα, διαθέτει τον κινητήρα ZF15-10 των 82 kW και 190 Nm σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 17,3 kWh.

Οι επιδόσεις δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές, ωστόσο λογικά θα είναι παρόμοιες με αυτές του SR/S, το οποίο έχει τελική 200 χλμ./ώρα και αυτονομία 300 χιλιομέτρων.

Τέλος, ακόμη δεν γνωρίζουμε αν το εν λόγω μοντέλο θα βγει στην παραγωγή. Προφανώς, αυτό θα κριθεί από τις αντιδράσεις του κόσμου. Από εμάς πάντως είναι ναι!

abb_img